Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par Christophe » 27/11/19, 12:18

François Ruffin heeft dit zojuist gepost ... Pff ik kon het lezen en delen voor de censuur ...



Ik kopieer hier raw omdat ik niet weet hoe lang het zal duren:

Minister van Cultuur en Communicatie,

Eind augustus was ik nog op vakantie in de Tarn, toen mijn communicatiemanager me waarschuwde: "Ik begrijp het niet, je Facebook-pagina werkt niet meer. Er zijn bijna geen bezoekers meer. Het kon me niet schelen: ik moest mijn dochter meenemen naar de pony.

Een week later, dankzij een artikel van Médiapart, werd het mysterie opgehelderd: veel Facebook-pagina's, allemaal betrokken, opstandelingen Lille, zwart Bretagne, geïrriteerd Auto Media Collective, Lyon Antifa Group, opstandige Nantes, leden allemaal dezelfde censuur, allemaal hetzelfde weekend als ik.

De pagina "Brains niet beschikbaar" is bijvoorbeeld van 300 000 dagelijkse weergaven gedaald naar minder dan 1000 ...
Toeval?


Tegelijkertijd vond de G7-top plaats in Biarritz, met Emmanuel Macron, Angela Merkel, Donald Trump.
Een G7 in een geringde stad.
Met gesloten communicatie.
En daarom een ​​geblokkeerde tegeninformatie.

Deze activistenpagina's protesteerden tegen Facebook. Maar het was een algoritme dat hen antwoordde: "Uw mening zal worden gebruikt om Facebook te verbeteren. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons uw rapport te sturen. " : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Op zijn beurt interviewde Médiapart Facebook, die een algoritmische nieuwspeak publiceerde: “De pagina's in kwestie werden niet gecensureerd. Als hun zichtbaarheid is verminderd, is dit omdat ze inhoud hebben gepubliceerd die in strijd is met de gemeenschapsnormen. "

Maar natuurlijk!

In oktober, dit keer, meldt Le Parisien, waren het de spoorwegarbeiders, Sud-Rail en de CGT, die hun pagina's zagen gecensureerd. En met hetzelfde antwoord: ze zouden de "communautaire normen" hebben overtreden. Maar wat zijn deze "normen"? Verbieden ze de politiek? De controverse?

Als minister van Communicatie ben je de bewaker van de vrijheid van meningsuiting in onze democratie.
De aanvallen hier zijn duidelijk.
Heb je het beheer van Facebook uitgedaagd?
Welke antwoorden heb je gekregen?
Of integendeel, passen deze censuur bij u?

In het voorjaar van dit jaar ontmoette president Macron Facebook-CEO Mark Zuckerberg om - ik citeer - "haatcontent te bestrijden".
Zijn kritiek van de overheid en steun voor sociale bewegingen opgenomen in deze "haatinhoud"?


72471343_1346949832153217_7358049598260117504_n.jpg
72471343_1346949832153217_7358049598260117504_n.jpg (119.36 KB) Betreden 3858 keer


Lees de opmerkingen (niet allemaal erg slim) over het oorspronkelijke bericht van Ruffin:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par GuyGadebois » 27/11/19, 12:45

"Ik moest mijn dochter naar de pony rijden" ...
Niets te maken met politiek, Facebook-censoren zoofilie, EN HET IS REDEN !!!! : Mrgreen:
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par Christophe » 27/11/19, 12:50

Daar verdien je het echt om gecensureerd te worden ... maar hey ... het gaat voor deze tijd gaan we dat op je dikke humor zetten! We weten nu dat je een mariolo bent! : Mrgreen:

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par GuyGadebois » 27/11/19, 12:52

Het is verfoeilijk! : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par Christophe » 01/12/19, 12:58

Hetzelfde geval op video:



Ruffin is nog steeds goed als man!
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par Peter » 01/12/19, 19:43

Facebook markeert de inhoud die ze rangschikt (compatibel met adverteerders) en verlaagt de zichtbaarheid van degenen die er geen interesse in hebben te verspreiden, geen wonder daar. Niemand is verrast dat er tv-zenders worden gemaakt censuur prioritering van informatie, waarom zou het anders op Facebook zijn?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par Christophe » 01/12/19, 21:10

Ah nee, het is ERG anders daar ... Omdat de auteurs denken dat ze gelezen zijn!

En het geval van Ruffin en recente politieke censuur hebben niets te maken met advertentietargeting en zelfs als hij die had, is het nog steeds vermomde censuur, omdat een sociaal discours onvermijdelijk minder adverteerders, de armen, zal aantrekken automatisch minder koopkracht ...!

Hoe dan ook, gezien de recente algo-veranderingen, is het een tijdje geleden dat ik het begreep de Facebook-pagina zwendel ...

6% van gemiddeld bereik (= aantal mensen geliket en die uw publicatie van een pagina ZIEN, het is oplichterij ... degenen die linken en degenen die klikken zijn noodzakelijkerwijs minder dan 6%) is ronduit zonde van de tijd!

Wanneer u hier een bericht schrijft, op a forum openbaar, je bent er tenminste zeker van dat 100% van de bezoekers het tenminste kan lezen (zelfs als ze dat niet doen ...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Facebook's politieke censuur? Fakebook Inside?!




par Christophe » 19/02/21, 09:25

Laatste fukbook-censuurzaak:

https://www.lemonde.fr/economie/article ... _3234.html

De Australiërs zijn te dom ... in plaats van te klagen over de fb-blokkering, moeten ze gewoon de gunst teruggeven: het fb-netwerk op nationaal niveau blokkeren met behulp van de Chinese of Noord-Koreaanse methode ...

We zullen achteraf zien wie het meest zeurt :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten