Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
fabio.gel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 282
Inschrijving: 06/03/08, 13:33
Plaats: 14 - Calvados
x 6

Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par fabio.gel » 04/01/16, 18:33

En het gevaar van de link?
Info of intox?



Bewerken door moderatie:

Onderwerp verdeeld sinds: contra-linky-werking-and-mode-of-use-t9748.html

De Linky-meter is het doelwit geweest voor verschillende maanden van desinformatiecampagnes die min of meer serieus zijn in de beschuldigingen ...

Dit wordt misschien georkestreerd door een paar slimme jongens die hun disktellers verplaatsen en die het niet meer kunnen doen met Linky ...

Laten we duidelijker proberen te zien!
0 x
Ik doe mijn best om trash wereld niet overlaten aan mijn kinderen ....
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/01/16, 18:45

Ja Fabio, een ander in hetzelfde genre:



(nog meer alarmerende ...)

We praten lang over de ecologie van Linky (en de nadelen ervan): contra-linky-werking-and-mode-of-use-t9748.html
Dernière édition par Christophe de 05 / 01 / 16, 17: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/01/16, 18:46

En een documentaire (eindelijk een verzameling van doc) van meer dan 1h30: https://www.youtube.com/watch?v=-T7_b0fnc90
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: En het gevaar van de link?




par izentrop » 04/01/16, 18:49

fabio.gel schreef:En het gevaar van de link?
Info of intox?

https://www.youtube.com/watch?v=hMAvKgMf19E
hersenspoeling.
De CPL bevindt zich in de HF-band, zeer laag tussen de meter en de externe concentrator. Het uitgestraalde niveau is meer dan 1000 keer lager dan dat van bijvoorbeeld een geleid elektrische slinger.
Ik heb de zender van France Inter GO al gemist, waarvan de straling miljarden keren hoger is ... alleen mijn autoradio werd verstoord. Niemand is ooit besmet met een ziekte, maar antennes staan ​​aan de kant van een weg.
Er zijn natuurlijk verschillende websites die mensen ertoe bewegen om petities te sturen om gezondheidsredenen ... Ze staan ​​helemaal naast de plaat.

Voor de afwijzing van Linky, heb ik het antwoord:

bij EDF specificeren de algemene verkoopvoorwaarden:
"Het meetsysteem wordt onderhouden, gecontroleerd en vernieuwd door EFRO.
Daartoe moet het EFRO op elk moment toegang kunnen krijgen tot dit apparaat op voorwaarde dat de identiteit van zijn technicus wordt aangetoond. In gevallen waar toegang tot de meter de aanwezigheid van de klant vereist, wordt deze vooraf, tenzij er een vermoeden van fraude bestaat, over het bezoek van de technicus geïnformeerd. De kosten van reparatie of vervanging van elementen van de meetinrichting die, indien van toepassing, voortvloeien uit deze bezoeken, vallen onder de verantwoordelijkheid van het EFRO (behalve voor schade die aan de klant kan worden toegeschreven). Het EFRO kan deze elementen aanpassen of vervangen op basis van technologische ontwikkelingen "
en ook dat "EDF het contract kan beëindigen in geval van niet-nakoming door de klant van een van zijn verplichtingen voorzien in het contract, na een ingebrekestelling om zijn verplichtingen aan de klant na te komen en dat binnen dertig dagen niet van kracht is gebleven. . "

Dus als u weigert de meter te vervangen, komt u zonder elektriciteit te zitten. Een woord voor jou ...

http://droit-finances.commentcamarche.n ... ique-linky
0 x
Avatar de l'utilisateur
simplino
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 143
Inschrijving: 22/11/15, 18:28

Re: En het gevaar van de link?




par simplino » 05/01/16, 13:51

izentrop schreef:
fabio.gel schreef:En het gevaar van de link?
Info of intox?

https://www.youtube.com/watch?v=hMAvKgMf19E
hersenspoeling.
De CPL bevindt zich in de HF-band, zeer laag tussen de meter en de externe concentrator. Het uitgestraalde niveau is meer dan 1000 keer lager dan dat van bijvoorbeeld een geleid elektrische slinger.
Ik heb de zender van France Inter GO al gemist, waarvan de straling miljarden keren hoger is ... alleen mijn autoradio werd verstoord. Niemand is ooit besmet met een ziekte, maar antennes staan ​​aan de kant van een weg.
Er zijn natuurlijk verschillende websites die mensen ertoe bewegen om petities te sturen om gezondheidsredenen ... Ze staan ​​helemaal naast de plaat.

Voor de afwijzing van Linky, heb ik het antwoord:

bij EDF specificeren de algemene verkoopvoorwaarden:
"Het meetsysteem wordt onderhouden, gecontroleerd en vernieuwd door EFRO.
Daartoe moet het EFRO op elk moment toegang kunnen krijgen tot dit apparaat op voorwaarde dat de identiteit van zijn technicus wordt aangetoond. In gevallen waar toegang tot de meter de aanwezigheid van de klant vereist, wordt deze vooraf, tenzij er een vermoeden van fraude bestaat, over het bezoek van de technicus geïnformeerd. De kosten van reparatie of vervanging van elementen van de meetinrichting die, indien van toepassing, voortvloeien uit deze bezoeken, vallen onder de verantwoordelijkheid van het EFRO (behalve voor schade die aan de klant kan worden toegeschreven). Het EFRO kan deze elementen aanpassen of vervangen op basis van technologische ontwikkelingen "
en ook dat "EDF het contract kan beëindigen in geval van niet-nakoming door de klant van een van zijn verplichtingen voorzien in het contract, na een ingebrekestelling om zijn verplichtingen aan de klant na te komen en dat binnen dertig dagen niet van kracht is gebleven. . "

Dus als u weigert de meter te vervangen, komt u zonder elektriciteit te zitten. Een woord voor jou ...

http://droit-finances.commentcamarche.n ... ique-linky


"Niemand heeft ooit een ziekte gehad"
valse verklaring tegengesproken door de feiten !! Gezien het niveau van kracht dat vlak naast de antennes wordt uitgezonden!

en je moet het feitelijke niveau vergelijken, afhankelijk van de afstand afneemt naarmate de afstand kwadraat keer verder 10 100 keer lager is, 1km een ​​miljoen maal kleiner dan een meter en tot nu toe de antennes GO niveau France Inter GO is zeer veel lager dan de linky zender dicht bij u in uw huis, te ver onder het niveau van uw mobiele telefoon of draadloos in uw zak of rond uw oor !!

Dus stop vóór het gebruik van een mobiele telefoon of draadloos of wifi voordat !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: En het gevaar van de link?




par Christophe » 05/01/16, 14:16

simplino schreef:Dus stop vóór het gebruik van een mobiele telefoon of draadloos of wifi voordat !!


Absoluut, hebben de auteurs eenvoudigweg echte metingen gedaan met dit soort apparaten: https://www.econologie.com/shop/capteurs ... iques-c-67 ?

Ik ben bang dat ... NEE!

Ik denk dat ik binnenkort een kleine videomaatregel opnieuw zal doen ... mobiele telefoons hebben veel veranderd sinds mijn video 2008!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: En het gevaar van de link?




par izentrop » 05/01/16, 14:27

Christophe schreef:
simplino schreef:Dus stop vóór het gebruik van een mobiele telefoon of draadloos of wifi voordat !!


Absoluut, hebben de auteurs eenvoudigweg echte metingen gedaan met dit soort apparaten: https://www.econologie.com/shop/capteurs ... iques-c-67 ?

Ik ben bang dat ... NEE!
Doe het!
Maar het is duidelijk dat de CPL-straling enkele duizenden malen zwakker is dan die van een eenvoudige signalerende LED (kwestie van vermogen, frequentie en vooral van energie van het foton).

De PLC wordt slechts één keer per dag in de vorm van een frame verzonden door de voedingskabel.
Ik ben bang dat je alleen het magnetische veld meet dat wordt geïnduceerd door de 50 HZ-sectorstroom.

Bon moed : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 05/01/16, 14:35

een paar jaar geleden had ik een test met een technicus van criirem, bij een van mijn klanten erg gevoelig voor het welzijn, wiens elektromagnetisme.

Evenwicht, de CPL zendt bijna niets uit (zoals het equivalent van achtergrondgeluid) maar WIFI-, DECT- of GSM-golven zijn veel meer (ik herinner me geen orden van grootte, maar het is indrukwekkend)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 05/01/16, 15:26

Superform schreef:een paar jaar geleden had ik een test met een technicus van criirem, bij een van mijn klanten erg gevoelig voor het welzijn, wiens elektromagnetisme.

Bottom line, de CPL zendt bijna niets uit (zoals het equivalent van achtergrondgeluid) maar WIFI, DECT of GSM-golven is enorm meer (Ik kan me geen orden van grootte herinneren, maar het is indrukwekkend)
Niet overdrijven, het blijft zwak http://www.radiofrequences.gouv.fr/spip.php?article39
Zelfs voor de 2 W maxi notebook is deze minder krachtig dan dezelfde lichtopbrengst
en vooral, zolang we de UV-frequentie niet bereiken, is er alleen warmte (niet-ioniserende straling).

Een laptop die lang aan het oor is gelijmd, warmt niet op vanwege de HF maar verliest joule.
Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/01/16, 15:30

Ah ik volgde niet alles ... ik dacht dat er een SIM in de Linky zat en dat het het GSM netwerk of 3G of 4G gebruikte ... en ...

Als Linky QUE dan gebruikt vanuit CPL de auteurs van deze "studies" zijn echte klootzakken !! Precies zoals de teef die een paar jaar geleden zei dat fluobollen gevaarlijke golven uitstoten! Probleem dat de BUZZ zonder enige wetenschappelijke basis heeft gemaakt !! Zelfs France TV had doorgegeven ... een schande !!

De CPL geeft geen enkele golf af behalve natuurlijk als men CPL + Wifi koppelt ...

:onheil: :onheil:

Sorry, ik praat rauw, maar zoveel stommiteiten ergert me !!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten