Breaking Bad recensie, de meesterwerkenreeks in oktober over Arte

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Breaking Bad recensie, de meesterwerkenreeks in oktober over Arte




par Christophe » 30/09/10, 10:08

Breaking Bad is een uitstekende serie (de beste die ik ooit heb gezien) om te zien en te beoordelen!

Heel boeiend, heel realistisch en met spanning om voor te sterven, identificeren we ons snel met de "held", Walter White, zo eenvoudig aan het begin van de serie ... We leren (interessante en praktische) dingen in de chemie. (het zal veranderen vanaf de middelbare school ... :D :D) En Focus gedachten de verkeerde plaats, heb ik het niet over het recept voor het maken van de drug he! : Mrgreen: : Mrgreen:



Een voorbeeld: er thermiet in de magische schilderijen van 80 jaar ... (je weet wel degene die we moesten schudden om duidelijk ...). Ik weet niet of ze nog thuis zijn ingericht voor verkoop ...

Er is een filosofie en moraal soupson cotoie immoraliteit of amoraliteit ...

Stel je een alledaagse dag voor waarop je plotseling vreselijk nieuws hoort. Je leven staat op zijn kop en al je woede die jarenlang is tegengehouden, komt dan in een uitbarsting van woede los. Sommigen noemen het "Breaking Bad". Dit is wat Walter zal ervaren.


Het zal gaan over de Arte elke zaterdag van oktober 9 11 2010 december tot 22h25 (Het schema is een beetje crappy, maar bepaalde inhoud en scènes van de serie uit te leggen) ...

Beeld

Breaking Bad - De reeks die gek dynamiet conventies

Bij de aankondiging van zijn kanker, Walter White, een leraar scheikunde onzeker van zichzelf, besluit om het geneesmiddel aan zijn familie te redden vervaardigen.

Geconfronteerd met situaties van shock, zal het zijn morele lessen te herzien.


Beeld

Breaking Bad, LA serie die sommigen beschrijven meesterwerk komt op ARTE de 9 11 oktober-december.

Walter White is hoogleraar chemie in een stad in New Mexico. Zijn salaris is belachelijk, haar eerste kind met een handicap als gevolg van een beroerte en zijn vrouw is weer zwanger geworden.

Deze grijze leven wordt een tragedie toen zijn arts hem vertelt dat hij een ongeneeslijke longkanker en er zijn meer dan twee jaar te leven. Maar op dit cruciale moment van zijn leven, Walter beseft dat de tijd is gekomen voor te bereiden op het leven van zijn familie als hij dood is.

Om geld te verdienen, besloot hij zijn talenten chemicus gebruiken om te beginnen met de productie van methamfetamine beste deze kant van de Rio Grande.

Emmy 2010
Breaking Bad heeft zopas twee awards:


Best dramatische acteur
Bryan Cranston - Walter White
Beste Mannelijke Bijrol
Aaron Paul - Jesse Pinkman


Beeld

Informatie en video's op http://www.arte.tv/fr/mouvement-de-cine ... 84340.html

De pagina Wiki WAARSCHUWING NIET LEZEN IN DETAILS als je wilt uitstekend te houden. : http://fr.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad

De AlloCiné pagina: http://www.allocine.fr/series/ficheseri ... =3517.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/09/10, 10:48

Spreken van realisme toegepast op econologic: tegelijk Walter veranderde zijn boilers en reparaties zijn kruipruimte.

Je zal dus verschillende boiler modellen te vinden en hoe heeft een Amerikaanse kruipruimte : Cheesy: : Cheesy: Spannend zeg ik je! : Mrgreen:

: Lol: : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/09/10, 12:01

Sommige reacties Site Arte (op AlloCiné zijn ook):

Hartelijk dank aan deze serie te verspreiden is een echt juweeltje, zowel in het script, omdat de prestatie en de personages mooi worden geïnterpreteerd ... Dank u, ik zou mijn vrienden weten!


Excellent-serie, de distributie en de sublieme realisatie onberispelijk. Om te zien en bekijk absoluut. Bryan Cranston is immens. Aaron paul is veelbelovend. Betere Bel Saul !!


Met het einde van series als "Sopranos", "The Shield", of zelfs het onvergetelijke "The Wire", dacht ik dat we programma's van deze kwaliteit lange tijd niet zouden zien. In die zin was Breaking Bad een zeer aangename verrassing. Goede keuze voor Arte. En slechte keuze voor de grote ketens die dit juweeltje hebben laten passeren, waarschijnlijk ten onrechte bang gemaakt door de kanker van de hoofdpersoon.


Gefeliciteerd ARTE, na The Tudors (je maakte me ontdekken) en uitstekende serie breken slechte hier is dat ik al weet en dat is een hit, dus voor summiere programmering exellente ... zoals gewoonlijk


Deze serie is absoluut geweldig !! Om te zien! Voor alle personages, spanning, humor, muziek ... Het is te hopen dat het te doen toekomen met de auto! Vooruitblikkend 4 het seizoen volgend jaar ....


Etc etc ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sherkanner
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 386
Inschrijving: 18/02/10, 15:47
Plaats: Oostenrijk
x 1




par sherkanner » 30/09/10, 15:10

Ik bevestig, de beste series zich de laatste jaren 3 (ik het schild, ook erg goed serie vervangen, en ik vind het veel beter dan Dexter, die ook een splash)

Wees echter voorzichtig, het is een "zwarte" serie, behoorlijk gewelddadig (eerder latent dan echt uitgedrukt, in tegenstelling tot het schild).

Ik merkte dat ik een paar keer om deze serie met een blik verbijsterd voor bepaalde situaties te kijken (ja, de aanhangwagen in calbutte gedeeltelijk :D ). Levendige realisme. De aflevering met de titel Pikaboo (2nde seizoenepisode 6) is een monument voor zichzelf, een sekte episode.

Walter worstelt om elke aflevering beheren tussen zijn gezinsleven en zijn levensonderhoud, drugs. Vooral omdat zijn broer is een DEA-agent ^^

Een blik op een kleine dosis echter het einde van elke episode is een paar minuten te herstellen.
Een serie die wint aan kwaliteit en intensiteit van elke episode en 3 seizoenen zonder kortademigheid.

Wees gewaarschuwd, als je je vinger in het, het is fataal spiraal, de serie is een drug, een echt pareltje.
0 x
Wanneer we werken, moeten we altijd geven 100%: 12% op maandag; 25% dinsdag; 32% woensdag; 23% op donderdag; en 8% op vrijdag
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/09/10, 16:36

sherkanner schreef:Wees gewaarschuwd, als je je vinger in het, het is fataal spiraal, deze serie is een drug, Een echt pareltje.


Jl'aurais zei dat het beter : Cheesy:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 02/10/10, 23:40

Ik bevestig, sinds ik ontdekte deze serie zijn er meer dan een jaar, ik aanbevolen aan iedereen om me heen en iedereen vond het geweldig.

Suspense ademloos, hyper goed geënsceneerd en gefilmd (beelden zijn vaak adembenemend esthetica), kunnen we de intriges niet raden van tevoren (ik haat deze scenario's of het resultaat ligt voor de hand).

Een bijzonder kenmerk van deze serie is dat het me paranoïde na het bekijken van enkele afleveringen te maken, heb ik altijd het gevoel dat mijn vrouw komt erachter dat ik werd een drug fabrikant of de politie zal komen kloppen op mijn deur.

Kortom, ik bevestig, uitstekende reeks;)

Naast de meer we van tevoren in de seizoenen, plus de regisseur betekent meer werk is van goede kwaliteit.
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/10/10, 20:00

sam17 schreef:Een bijzonder kenmerk van deze serie is dat het me paranoïde na het bekijken van enkele afleveringen te maken, heb ik altijd het gevoel dat mijn vrouw komt erachter dat ik werd een drug fabrikant of de politie zal komen kloppen op mijn deur.


Het is niet paranoia is het identificeren, tenzij je echt iets tegen je? : Mrgreen: : Mrgreen:

Nou als vanavond woensdag in de geschiedenis van Arte, merkwaardige samenloop van omstandigheden toch? 3 dagen voor 1ere van Breaking Bad:

De pil Göring - Farmaceutische wapen

Het is in Duitsland, 1937, een apotheek krijgt een bijzonder effectieve amfetamine synthetiseren, methamphetamine. Het is in hetzelfde jaar op de markt gebracht door de Temmler firma onder de naam pervitin. Al snel, de artsen van de Wehrmacht zijn geïnteresseerd in deze nieuwe spannende het zenuwstelsel toenemende alertheid, vermoeidheid en het gevoel van onoverwinnelijkheid. Uitgekeerd aan wagenmenners en piloten evenals infanterie, de "magische pil" stelt het Duitse leger binnengevallen Frankrijk en URS geforceerde mars


Methamfetamine was daarom (is nog steeds?) "Legaal" (in ieder geval op recept) in verschillende landen over de hele wereld, waaronder de VS ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 06/10/10, 21:01

Inderdaad, dit is meer van identificatie dan iets anders.

Anders, ik lees net me de wikipedia pagina over methamphetamine, en hoewel het niet meer ziet er heel de show op dezelfde manier daarna !!

We leren ook dat er de ziekte van parkinson, dat Hitler was opknoping aan het einde van zijn leven zou kunnen zijn als gevolg van de hoge consumptie van meth ...

Ook volgens wikipedia, zou nog steeds worden gebruikt om gevallen van de ernstigste narcolepsie en andere ziektetoestanden te behandelen met stijl.

De bijwerkingen zijn eng, en het is een van de dingen die we niet heel bewust kijken naar de serie te realiseren.
0 x
--

Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/10/10, 21:50

Hey ja Walter White is een "aardige slechterik" ... en ja, meth, het is een drug met fysieke en mentale verslaving, daarom beschouwd als een harddrug, ook al is het al jaren een drug (zonder recept) en dat 'er zijn zeker gevaarlijker als een harddrug ...

Je dacht dat het was een traktatie? : Mrgreen:

B) Dit is de pagina in kwestie Methamphetamine: http://fr.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9thamph%C3%A9tamine

Het rapport Arte was erg interessant, kan het zijn meer Arte 7.

Hij wordt geciteerd in de wiki pagina:

Filmografie [bewerken]
* De Pil Göring. Het verhaal van pervitin, documentaire film en Sönke Bitar, Duitsland, 2010, 50 '


Hier het is grappig Ik heb niet een aanhangwagen van BB op Arte gezien ... maar het ziet er heel vaak ... Vanavond bijvoorbeeld.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/10/10, 11:45

In de pers met lof en niet als de vakpers: http://news.google.fr/news/search?aq=f& ... eaking+bad

Dan degenen die thuis vanavond 22h30 ... je weet wat je moet doen ...

Dus niet te missen Breaking Bad vanavond op Arte

Breaking Bad is het verhaal van een leraar scheikunde draaide drugsdealer noodzaak. Begroet door critici, de serie komt deze zaterdagavond op Arte.


Aandacht meesterwerk! Elke schrijven Tele-Loisirs.fr smeek u: niet te missen Breaking Bad, een Amerikaanse serie Arte aanbiedingen van deze zaterdag tot 22h25. Uitgezonden over de Atlantische Oceaan op een klein kabelkanaal (AMC, het zelfde als Mad Men), Breaking Bad (reeds uitgezonden op Oranje) nooit de invloed die het verdient had. Want wat serie! waanvoorstellingen maar geloofwaardig scenario, meesterlijke interpretatie, uitvoering, muziek, alles is aanwezig.

De toonhoogte? Walter White, een leraar scheikunde in een Amerikaanse middelbare school, van de hand in de mond. hard hard, om haar gehandicapte zoon en zijn vrouw die een baby verwacht, zelfs met een tweede baan te leven. Alles verandert wanneer haar arts gediagnosticeerd met een vergevorderde longkanker en onbruikbaar. Het idee van het verlaten van zijn familie straatarm hem zuiver ondraaglijk, Walter verliest en voegt zich bij een van zijn oud-studenten een beetje dom. Hij lanceerde in het geheim in een methamphetamine mensenhandel, een synthetische drug, in combinatie met een van zijn oud-studenten. Het zal produceren, Pinkman zal de verkoop af te handelen.

Breaking Bad, donkere top, heeft de rol van zijn leven aan Bryan Cranston (zie zijn video interview in 2009), ongelooflijke acteur tot nu toe beperkt tot de gasten in shows en interpretatie tijdens 6 jaar van Hal de vader van Malcolm. Zijn prestaties liet hem drie Emmy Awards voor Beste Acteur te grijpen in een dramaserie voor de eerste drie seizoenen van de show.
Dus je weet wat je moet doen op zaterdagavond.


http://www.programme-tv.net/news/series ... soir-arte/

Dit is amphète huis

crystal meth. Arte-uitzendingen vanaf zaterdag en de 1 2 seizoenen van de serie "Breaking Bad."

Alexander Hervaud

Breaking Bad Seizoen serie Vince Gilligan 1, 1 afleveringen en 2 / 7. Arte zaterdag 22 25 uur.


Na een discrete uitzending vorig jaar op Oranje TV, Breaking Bad eindelijk aangekomen op Arte, en dat is goed. Gemaakt door Vince Gilligan, overloper X-Files, deze bijzondere serie uitgezonden door AMC, een Amerikaanse keten die sommigen noemen hem 'de nieuwe HBO "met betrekking tot de gate meer dan correct (Mad Men en, binnenkort, The Walking Dead).

Breaking Bad vertelt de tegenslagen van Walter White, een leraar scheikunde begaafd, een potentiële winnaar van de Nobelprijs, maar beperkt om les te geven in een dodgy middelbare school in Albuquerque, New Mexico. De plot begint wanneer de vader van een gehandicapte tiener en echtgenoot van een zwangere vrouw ontdekt veroordeeld door een kanker aan de longen. Schuld, Walter besluit om zo veel mogelijk geld te heffen voordat je er naartoe te gaan, zijn familie geschiedenis die niet doet eindigen op de straten na zijn dood.

Wanker. Zijn tweede baan (schone auto's) heeft moeite om zijn bankrekening zwellen, besluit hij om zijn talenten te gebruiken chemicus door de productie op grote schaal drugs. Om zijn crystal meth, zuiverder en effectiever dan alle concurrentie te verkopen, het maakt gebruik van Jesse Pinkman, een oud-student, rukker dealer en in zijn vrije tijd. Hun kleine bedrijven loopt snel de reeds vastgestelde mensenhandelaars en niet erg blij om ze te zien bedreigd markt, en de narcotica politie onder leiding van een Hank Schrader overigens broer-Walter ...

Vanaf de toonhoogte, zal Breaking Bad misschien herinneren aan een aantal stappen onaangename serie Showtime: Weeds, kanten "verantwoordelijke ouder geworden dealer aan zijn familie, voeden 'en Dexter voor het uiterlijk" dubbel leven met activiteiten nachtelijke crimineel. " Behalve dat Breaking Bad nauwelijks gegoten in de lichtheid van de eerste noch in de formele faciliteit (voice, spook mentor) van de tweede. Gespannen, somber, stressvol, maar ook vol met zwarte humor, schoolslag reeks verschillende genres, het draaien van het drama thriller door de absurde komedie. Voorbij het talent van de auteurs die erin slagen om de personages in het origineel, maar geloofwaardige situaties proppen, is vooral te danken aan de cast die Breaking Bad werd opgemerkt.

Belonen. In de rol van Walter White, de enorme Bryan Cranston afstand van zijn beroemdste rol, die van de vader gekke Malcolm in de serie. Het levert een verbluffende prestatie die hem drie opeenvolgende jaren verdiende de Emmy Award voor beste acteur in een dramaserie. Merk op dat dit jaar, Aaron Paul, die sidekick Jesse Pinkman speelt ook onderscheiden, beste mannelijke bijrol categorie.

Een dubbel-verdiend gezien de chemie tussen de twee acteurs, die Gilligan naar The Hollywood Reporter vertelde: "Ik heb niets tegen het idee van het doden van een van onze personages, maar eerlijk gezegd, ik hou echt van deze cast en wanneer men ontdekt goud, is het niet de mijne de steek! "Bereid je voor op nuggets twintig afleveringen, Arte chaining tot december 11 1 en 2 de seizoenen van dit verslavende voorstelling.


http://www.liberation.fr/medias/0101229 ... -la-maison

Een ander:
Breaking Bad, de beste

Met de omzwervingen van een kankerachtige scheikundeleraar die medicijnfabrikant is geworden, is "Breaking Bad" gewoon een van de beste series van vandaag.


http://leviffocus.rnews.be/fr/loisirs/t ... 453546.htm

Hier wacht ik je eerste indrukken vanavond of morgen ... : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten