Avatar, de film van Cameron Wahoww!

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Avatar, de film van Cameron Wahoww!




par Capt_Maloche » 16/12/09, 15:58

Ongelooflijk, dat is wat ik kon zeggen toen ik de preview van de film verliet

niet alleen een film, een verhaal, coherent, in een andere wereld net zo coherent

adembenemend, adviseer ik aan dromers van forum

een speciale opmerking voor Lietseu-amateur van SF en Nono die zich meer zorgen maakt dan wij allemaal

http://www.lepoint.fr/culture/2009-12-1 ... 9/0/405161
Een film die een aantal goed gevoelde ecologische en politieke boodschappen overbrengt

Voor Cameron komt de geschiedenis van de wereld neer op de geschiedenis van de begeerde bronnen. In het geval van Avatar, we zijn in 2154, de aarde heeft geen energie meer en het wondermineraal is genesteld op Pandora, onder de wortels van de gigantische huisboom, een beschermende godheid wiens ingewanden worden bewoond door de blauwe Na'vis, aboriginal elfen 3 meter hoog en formidabele krijgers. "Ze belichamen het beste deel van ons, een intacte verbinding met de natuur." Deze hemelse, lichtgevende natuur, bevolkt door fantastische wezens



Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4

Re: AVATAR Cameron's film ..... WAHOWW!




par louphil » 16/12/09, 18:42

Welnu, wat u erover zegt:
Capt_Maloche schreef:Ongelooflijk, ...


Ik moet de reis maken ... Een keer is niet gebruikelijk ....
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2




par netshaman » 16/12/09, 20:27

Hoe het er in reliëf uitziet, is nog beter!
Het zou de moeite waard zijn om de wonderen ten volle te benutten om het in 3d te zien!
Onderdompeling zou op deze manier bovenaan moeten staan.
8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 16/12/09, 20:52

Vertel me Kapitein, jij die het zag, kunnen we kinderen daarheen brengen (zoals 10 jaar oud)? Zullen ze daar iets kunnen begrijpen?
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

Re: AVATAR Cameron's film ..... WAHOWW!




par ik Citro » 16/12/09, 22:37

louphil schreef:Welnu, wat u erover zegt:
Capt_Maloche schreef:Ongelooflijk, ...

Ik moet de reis maken ... Een keer is niet gebruikelijk ....

Hallo louphil, hij gaat deze week en tot maandag naar La Brèche. 8)

Ik ga daar met mijn familie, maar misschien zonder mijn 6-jarige dochter ... kan mijn 13-jarige zoon niet wachten.
: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/12/09, 23:33

louphil schreef:Vertel me Kapitein, jij die het zag, kunnen we kinderen daarheen brengen (zoals 10 jaar oud)? Zullen ze daar iets kunnen begrijpen?


Eerlijk gezegd vonden mijn tieners het geweldig, de context is eerlijk gezegd magisch, 3D is gewoon de kers op de taart, zeker dat we meer diepgang krijgen

maar er zijn een beetje harde oorlogsscènes, zou ik 10/12 jaar mini zeggen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 17/12/09, 08:08

Ah! Bedankt voor je verlichte meningen, Cap'tain en Citro ... Dus ik ga mijn "pimprenelle" meenemen ... om mij een plezier te doen. Ik hoop dat ze het ook zal waarderen ...
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/12/09, 12:00

Ik merkte dat de "chagrijnige" (degenen die niet meer dromen) niet per se waarderen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2




par netshaman » 17/12/09, 19:50

Naar mijn bescheiden mening is het helemaal geen toeval ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 21/12/09, 18:04

Bedankt kapitein :D

Ik ben inderdaad van plan om het te gaan zien, de recensies in mijn wekelijkse eend zijn uitstekend en de inspiratie lijkt grotendeels (wederom) te danken aan mijn favoriete auteur, Alfred E. Van Vogt geboren in 1912 !! die het uitstekende "In achtervolging van de Slans" schreef
"De cycli van A"
"De wapenkamers van Isher" enz ... een kan 40 titels lenen, de een gekker dan de ander, het is niet ingewikkeld, hij heeft bijna alle universums uitgevonden die we in de huidige en eerdere films zien en ik vind het schandalig dat we website nooit zijn naam, ook al is hij een van de meest productieve auteurs van goede SF ...
Alien is een kind naast zijn ruimteschepsel dat miljoenen jaren in de sterrige leegte heeft gezeten, zich voedend met een paar neutronen en andere fotonen en dat geluk hem in staat stelt aan boord van een ruimteschip transport ...
En de fauna die zo dierbaar is voor onze vrienden die van StarGate houden, is ook grotendeels geïnspireerd door zijn boeken !!!! de slechteriken met de lange tanden zijn de Dreeg van van Vogt

Ik heb ergens een bloemlezing van mijn favoriete auteurs, ik geef het aan iedereen als je het mij vraagt, de tijd om het te bemachtigen is een * .doc ...

Miauw en lang leve de echte verbeelding en creativiteit!


:P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 188-gasten