Kopenhagen... De flop al in zicht?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

Kopenhagen... De flop al in zicht?




par Lietseu » 16/12/09, 12:53

Welnu, tegen alle optimistische verwachtingen in lijkt het erop dat de top van Kopenhagen botten breekt :?

De voorzitter van de onderhandelingen (mevrouw Edegar) heeft zich zojuist teruggetrokken met de woorden tussen: "compromis en schaamte"

Kopenhagen wordt dus een zaak van staatshoofden.
Het vertrouwen is gebroken.
Frankrijk biedt 100 miljard euro voor Afrika, maar het weegt een vermoeden van mislukking, omdat sommigen en anderen het er niet mee eens zijn...

Bron Franse televisie...vanmiddag op FR3

miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 17/12/09, 12:19

De milieuministers zijn begonnen met onderhandelen om de grond vrij te maken voor de komst van de staatshoofden en regeringsleiders, maar de besprekingen stoken omdat de belangen uiteenlopen en de angst voor mislukking de spanningen vergroot. Veel NGO's zijn sceptisch.

De milieuministers begonnen hun werk in een gespannen sfeer. De onderhandelingen in Kopenhagen lijken vast te lopen. Verschillende NGO's vrezen een mislukking op de Klimaatconferentie.

Voor Christophe Schoune, van Inter-Environnement Wallonie, "blijven er nog een hele reeks cruciale punten open, in een tijd waarin de staatshoofden en regeringsleiders het toneel zullen betreden en de twee belangrijkste kernvragen, verbonden aan de Top van Kopenhagen, nog lang niet zijn opgelost. worden opgelost, omdat het enerzijds een kwestie is van de inspanningen waarmee de geïndustrialiseerde landen zullen instemmen, van de inspanningen op het gebied van emissiereductie en anderzijds van de financiële toezeggingen van diezelfde landen. - ten opzichte van de landen van het Zuiden, om tegemoet te komen aan hun aanpassing aan de opwarming van de aarde.

De verschillen tussen rijke landen, opkomende landen en arme landen blijven belangrijk voor de te definiëren doelstellingen om de klimaatverandering te beperken.

Sam Vandenplaats van het WWF meent dat "het belangrijkste is om te benadrukken dat we hier in Kopenhagen geen 'greenwashing' zullen accepteren. We moeten tot een akkoord komen waardoor we onder een temperatuurstijging van 2°C kunnen blijven. De hoofden van staat die eind deze week arriveert, moet het heft in eigen handen nemen en een ambitieus, eerlijk en juridisch bindend akkoord bereiken."

Geconfronteerd met de heersende scepsis hoopt Connie Hedegaard, de Deense minister van Milieu, die de debatten voorzit, dat de faalangst de situatie zal deblokkeren.



MS met Nicolas Willems in Kopenhagen



http://www.rtbf.be/info/monde/climat/le ... gue-170404
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 17/12/09, 12:32

Tocards alle tocards... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Over verliezers of andere Xards gesproken, het zou goed zijn als ze allemaal griep A zouden krijgen... het zal ze leren dat dit soort ontmoetingen waardeloos zijn en dat ze in de toekomst misschien minder zullen doen om meer geld in oplossingen te stoppen!

Trouwens alleen de top, hoeveel kost Kopenhagen?

Ik zal mensen zeker choqueren, maar de persoon die de afgelopen 10 jaar het meest voor het milieu heeft gedaan, is president George Walter Bush, want "dankzij hem": de prijs van ruwe olie is in een paar jaar met bijna 10 vermenigvuldigd !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 17/12/09, 13:56

En we moeten alle oorlogsoperaties, de productie van wapens en de tonnen uranium die in de atmosfeer van de aarde zijn verspreid, toevoegen.
Alle terroristische veiligheidsmaatregelen die nergens toe dienen.
Dan heb ik het nog niet eens over het WTC.

GW Busch, binnenkort onderscheiden met een eerste speciale prijs voor het behoud van het milieu.

:|

PS: er is ook Vivendi die de prijs van water heeft verdubbeld, verdrievoudigd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 17/12/09, 14:04

Ik wist dat ik zou shockeren :) Zo veel beter!

Voor Vivendi, des te beter bis, het zal minder afval stimuleren...
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 17/12/09, 14:18

Voor Vivendi, des te beter bis, het zal minder afval stimuleren...

als de voordelen zouden worden gebruikt om de behandeling of de distributie van water te verbeteren, zou dat het geval kunnen zijn, maar dat is niet zo :onheil:
Het is weer een ecologische zwendel :onheil:
de distributienetwerken zijn een echte zeef en voor sanitaire voorzieningen heb ik het niet eens over de staat en efficiëntie van de uitrusting
bijna geen investering in 15 jaar.
Ik weet waar ik het over heb, ik heb voor hen gewerkt.
we verhogen de prijs en we verlagen de service en de kwaliteit :x

heel slecht voorbeeld, zoals EFRO elders...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 17/12/09, 14:19

Boubka, je schreeuwt en kreunt veel te veel over waar je het over hebt... het wordt pijnlijk... zelfs als je niet noodzakelijkerwijs ongelijk hebt!
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 17/12/09, 14:29

ok alles is voor het beste in het beste van alle werelden.

en dan allereerst kan ik niets doen, ik ben Frans : Mrgreen:

ga bij een + staan ​​ik laat je positief met rust
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 17/12/09, 14:32

Alle huidige sanitaire netwerken worden getest voordat ze in gebruik worden genomen...

Idem Voor wat is adductie... Inderdaad, de oude netwerken zijn echte zeven... Maar met het verwijderen van lood neigt het om te werken...
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 206-gasten