Kernenergiecentrales produceren niet genoeg

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Kernenergiecentrales produceren niet genoeg




par bobono » 15/11/09, 20:30

Als ik naar mijn laatste EDF-factuur kijk, realiseer ik me dat de L EJ P-regels zijn veranderd. 9.5% verhoging van het basistarief en verlaging van het premietarief.

Oud tarief HC 0.0576 PK 0.4850.

Nieuw tarief HC 0.0624 PK 0.3999 .

Degenen die tijdens de 22 dagen van stijging hebben geïnvesteerd in de productie zijn de grote verliezers, net als de warmtepompinvesteerders van morgen, wanneer het kW-tarief de door het EDF-management gevraagde 30% zal hebben opgebracht.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 18/11/09, 15:51

wat betekent dat geen enkele berekening van de investeringsvergoeding voor elektriciteit haalbaar is, en dat zegt genoeg.

van mijn kant is het een stijging van 138.5%: sinds 1 augustus 2009 hebben ze de prijs van de 3kW-meter op dezelfde prijs gezet als de 6kW-meter!

een beetje flauwe uitleg, en dan ben ik in de war!

Ik noem dat stelen.
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Kerncentrales produceren niet meer voldoende




par bobono » 18/11/09, 16:34

Ik ben het met je eens . We zijn uiteraard de verhogingen op de aansluitingen vergeten,

De oude zogenaamde blauwe tariefabonnementen zijn doelwit omdat ze goedkoper zijn dan de nieuwe zogenaamde hemelsblauwe tarieven.

De pompen zullen moeten upgraden naar COP 10 om in de toekomst rendabel te zijn.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten