Direct Energie: nieuwe elektriciteitsleverancier?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Direct Energie: nieuwe elektriciteitsleverancier?




par Capt_Maloche » 11/08/09, 13:25

Welnu, het is een paar dagen geleden dat ik de Direct Energie-advertentie zag, die beweert goedkoper te zijn dan EDF die hetzelfde netwerk gebruikt (ERDF)

Tot nu toe vind ik dat prima, maar waarmee produceren ze de energie die ze op het netwerk verkopen?

zie de site en de advertentie HIER: http://www.direct-energie.com/

Ze bieden ook hernieuwbare installaties aan:
Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/08/09, 13:37

Oh, we horen al een tijdje over Direct Energie!

Ik denk dat ze, zonder elektriciteitscentrale, afhankelijk zijn van de inkoop van industriële groepen om hun marges te behalen. De MWh wordt verhandeld tussen € 20 en € 40 exclusief BTW, PowerNext-offerte.

Kortom: het laat wat ruimte over.

Ik heb gehoord dat Poweo op zijn beurt één of twee gasgestookte thermische energiecentrales zal bouwen voor directe levering.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten