Google begint aan het goede doel van de wereld

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

Google begint aan het goede doel van de wereld




par Yahi » 26/09/08, 08:45

hier is de samenvatting:

Het 10100-project roept jouw ideeën op om de wereld te veranderen door zoveel mogelijk mensen te helpen.

zie de projecthomepage: hier

het begint met een goed voornemen en:

Zijn werking
Het 10100-project roept jouw ideeën op om de wereld te veranderen door zoveel mogelijk mensen te helpen. Zo doe je mee:

1. Vertel ons jouw idee vóór 20 oktober.
Het enige wat u hoeft te doen is het formulier in te vullen en uw idee in grote lijnen te omschrijven. U kunt uw voorstel begeleiden met een video van 30 seconden.

2. Stemmen op de beste ideeën is mogelijk vanaf 27 januari.
We publiceren een selectie van honderd ideeën en vragen jullie, het publiek, om twintig halve finalisten te selecteren. Vervolgens kiest een adviescommissie vijf definitieve ideeën. Ik wil graag een herinnering ontvangen wanneer de stemmingen openen

3. We zullen ervoor zorgen dat deze ideeën tot leven komen.
We zijn vastbesloten om 10 miljoen dollar te investeren in de uitvoering van deze projecten en we willen zoveel mogelijk mensen helpen. Onthoud dus dat geld kan helpen, maar belangrijker is het idee zelf.

Good luck. En moge het meest voordelige project winnen!


Hier hebben we veel goede ideeën, misschien is dit eindelijk een manier om geld te krijgen om ons open te stellen voor de wereld...

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 26/09/08, 09:57

Op de video staat de gillier pantone op 0:50!! : Cheesy: : Cheesy:

Door nadelen is alles in het Duits, dus ik denk dat het beperkt is tot Google.de?

Analyseer de evolutie sinds 1999!
http://www.google.de/tenthbirthday/#199 ... lto-office

:schok:
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 26/09/08, 21:23

ja, maar ik zie niet echt de relatie tussen de evolutie van Google en de titel van de post... en econologie heeft niet helemaal dezelfde progressie.... :|

Ik heb maar één ding toe te voegen:

Ga Christoffel! Ga Christoffel!!

eh! Ga econologie! Ga econologie!!

: Lol:

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 26/09/08, 21:44

Yahi schreef:ja, maar ik zie niet echt de relatie tussen de evolutie van Google en de titel van de post... en econologie heeft niet helemaal dezelfde progressie.... :|


Nou, het is duidelijk, maar ik weet niet waar het concept van econologie over 10 jaar zal zijn ... misschien hebben we een aantal goede verrassingen?

En econologie is niet alleen ik... jij, wij, allemaal...
: Idee:
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 26/09/08, 23:50

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb achtergelaten. Ik heb de afgelopen jaren veel werk gehad.. Ik vraag me af waar het idee van de vereniging is?

Ik dacht te begrijpen dat als er om een ​​bijdrage wordt gevraagd, er niemand meer is... en opeens bleef alles zo: forum uitwisseling en debat! Maar iedereen doet zijn eigen ding volgens zijn eigen middelen. Ik zag je idee om benzine te maken volgens Laigret (ik had er ook al een tijdje over nagedacht), maar zonder dat je het risico loopt snel vast te lopen! Onthoud dat er in Nantes Ifremer is met een pool van oliezaadalgen, INRA heeft ongetwijfeld de bacteriën die het nodig heeft om dit te transformeren, ga dan naar de donge-raffinaderij die net is uitgerust met een centrum om koolzaadolie te verwerken om het in brandstoffen te verwerken.
Zonder budget voor een lab zijn er nog de studenten (weet je nog toen je op de technische school zat), alles is beschikbaar.

Dit programma via google is een manier om een ​​substantiële beurs binnen te halen. Ik weet zeker dat veel mensen van hier heel blij zouden zijn (ik eerst) om voor Econologie Enterprise te werken... Pantone en andere processen in ontwikkeling, R&D zouden het sterke punt van deze antity zijn.

Ba! Ik droom nog steeds, maar beetje bij beetje komen we er misschien wel.

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 27/09/08, 01:03

Hallo Yahi, nou nee, we hebben opnieuw het probleem aan de orde gesteld van de financiering van een windturbineproject, het Minto-wiel dat mij erg interessant lijkt, het was ook een kwestie van een barbecue houden om af en toe samen te komen en ook van workshops bij elkaar thuis doen om samen interessante dingen te doen... een heel goed oog voor elkaar om elkaar te leren kennen en hun menselijke relaties te verdiepen, zodat we samen dingen kunnen creëren.
Ik denk niet dat Christophe tegen dit idee zou zijn en het zou me niet eens verbazen als het een oude droom voor hem was (misschien ben ik van plan).
Ik denk dat Google heeft begrepen dat er veel mensen op deze aarde zijn die niet de mogelijkheid hebben om zichzelf uit te drukken en het beste te bieden dat ze hebben! Maar Google is geboren uit een vrij eenvoudig idee en waarschijnlijk ontleend aan het New Age-concept, een concept dat al met al veel interessante dingen bevat: het wil maak een einde aan de overheersing van de mens door de mens en dat ! Dit is het belangrijkste, ik zou zelfs zeggen essentieel!
We hebben een fabrikant van windturbines met verticale as, die momenteel liever in de schaduw blijft (hij is verlegen) en een beetje bang is om het lachertje te zijn van al die serieuze mensen op Econologie, hihihi

Ik vind uw voorstel van mijn kant erg interessant, en ik nodig Christophe uit om deel te nemen aan dit gesprek: waar zijn we van dit beroemde project om deuntjes te geven voor een realisatiefonds van de meest interessante machine?
Als er 20.000 leden zijn en hij geeft elk 20 €, dan zou ons geld dus 400.000 € bedragen, wat geen druppel is zolang we hand in hand werken, met een goede boekhouder zouden we bijvoorbeeld zelf een rolletje Milto kunnen lanceren.
Er zijn misschien mensen die heel bekwaam zijn om het te maken, loodgieters, ketelmakers, lassers, begaafde ingenieurs, nietwaar Christophe.
Ik zal ook werken aan de plannen van mijn windturbine wordt blootgesteld aan de gemeenschap, alle ideeën die ik tot nu toe heb gehad, realiseer ik me gemakkelijk dat iemand in mijn toestand nauwelijks zelf een windturbine kan bouwen, en dit des te meer omdat er mensen in de econologie zijn die behoorlijk intellectueel en fysiek in staat zijn.
Ik hoop enerzijds je vragen te hebben beantwoord, en anderzijds geen extra straatsteen in de vijver van Christophe te hebben gegooid als dat wel het geval was, vergeef me Christophe!

Met de groeten van Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 27/09/08, 12:25

Helemaal met je eens Lietseu!

We hebben veel goede ideeën en we zullen elkaar op een dag moeten ontmoeten om echte menselijke relaties tot stand te brengen.
Zonder dat lopen we het risico dat de dingen niet gaan zoals we zouden willen!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 28/09/08, 11:18

Ik heb net deze e-mail ontvangen? Toeval? Het aanvragen kost in ieder geval niet veel! Ik kom eraan. Ik zou het verzoek niet in mijn eigen naam doen, maar in naam van de "Gillier Pantone"-gemeenschap.

Achteraf weet ik niet hoe Google zich positioneert ten opzichte van het aspect "Open Source-project“We worden snel op de hoogte gehouden!

Als kk1 mij wil helpen bij deze taak?

ps: Waarom solliciteer je ook niet voor Project Laigret? Maar in dat geval zou de naam van de projectleider moeten veranderen.
https://www.econologie.com/forums/groupe-de- ... t5922.html

Remundo: en uw prototypes?

Hallo meneer Martz,

Ik heb besloten contact met je op te nemen omdat, je weet het beter dan wij, de Gillier-Pantone-engine onze kijk op dingen radicaal kan veranderen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als de grote namen in de auto-industrie jouw oplossing negeren, dat misschien komt omdat ze niet genoeg druk op hun rug hebben. Ik denk dat het, voordat we deze giganten aanpakken, beter is om te beginnen bij het grote publiek.

Ik kwam toevallig dit tegen: http://www.project10tothe100.com/intl/FR/index.html
Een door Google gestart project dat openstaat voor alle aardbewoners en dat voorstelt om ideeën te bestuderen die ons leven voor iedereen radicaal kunnen veranderen. Het doel is om zoveel mogelijk mensen te helpen.

En ik geloof het. Ik geloof in deze oplossing die ons brandstofverbruik zou kunnen verminderen en minder zou vervuilen (als astmapatiënt in Parijs weet ik waar ik het over heb).

Je project zou tot 2 miljoen dollar kunnen worden gesubsidieerd, genoeg denk ik om je project vanuit een andere hoek te ontwikkelen of voor een reclamecampagne.

Het indienen van je idee kost behalve vijf minuten van je tijd niets.
Als niemand vecht, is het bij voorbaat verloren.

Heel erg bedankt voor alles wat je doet en bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,
Yasmin en Harry.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 28/09/08, 11:30

: Cheesy: 2 miljoen :schok:
We maken geen grapjes meer :schok:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 28/09/08, 11:39

Is er Trollisme in de lucht?

Ik begreep niet hoe Google het geld wil verdelen, maar op deze pagina hebben we het over 10 M$, het zijn zeker 10/5 finalisten die 2 M$ geven: http://www.project10tothe100.com/intl/F ... works.html

Ik denk dat er verschillende ideeën en technologieën zijn waarover nog niet is gesproken forums wie verdient een aanvraag:

a) zonneconcentratie (remundo, perrier...)
b) micro-algen
c) Gillier Pantone
d) zilverreiger (gerelateerd aan b))

Het proces doet me in ieder geval denken aan het trucje dat de baas van Virgin enkele jaren geleden uithaalde: competitie om CO2 uit de atmosfeer te halen (antwoord in 3 woorden: ontwikkel microalgen)!

Het heeft voor zover ik weet niets opgeleverd: alleen Virgin heeft nu gratis veel "goede" ideeën geoogst :)

Bovendien: $ 10 miljoen geven is "gemakkelijk" voor Google...om de precieze voorwaarden te zien (met andere woorden: "Wie is de eigenaar van het project na Google-sponsoring"?)...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten