Arte Vod Plus 7: de Arte-stroom gedurende 7 dagen

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Arte Vod Plus 7: de Arte-stroom gedurende 7 dagen




par Christophe » 17/09/07, 18:41

Vanaf 1 oktober kunt u dat met een zeer interessante nieuwe dienst doen (her)bekijk ALLE uitzendingen van Arte 1 week lang gratis.

“In het multimediatijdperk moet ARTE inderdaad een breder scala aan inhoud aanbieden die beschikbaar is op een groot aantal distributievectoren, in het bijzonder “on demand”, ARTE+7, Video on demand, podcast, enz. Met ARTE+7 bieden wij een nieuw
nieuw concept van gepersonaliseerde televisie waarbij de kijker de volledige vrijheid heeft om programma’s te bekijken, zo vaak als hij wil”, onderstreept Gottfried Langenstein, president van ARTE.


Het is op deze site dat het gebeurt: http://www.arte.tv/plus7
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/10/07, 16:23

Dat is alles, het werkt...maar slecht nieuws: het is beperkt tot Franse of Duitse IP! : Cry: : Cry:

Jammer voor ons, de Zwitsers, Belgen of zelfs Quebecers...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 30/09/10, 14:28

Arte heeft de geografische beperking in ieder geval voor België opgeheven omdat wij toegang hebben tot de video’s.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/09/10, 15:50

Geweldig, ook hier (in mijn omgeving: tv + kabelinternet). Dankjewel!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 30/09/10, 19:10

Graag gedaan mijn liefste, laten we nu een aantal interessante video's uitwisselen, om te beginnen:

X:enius over internetgeschiedenis: http://videos.arte.tv/fr/videos/x_enius-3434380.html

Nog maar 13 uur om het te zien... schiet op

Dan zijn er ook thematische "kanalen", bijvoorbeeld: http://videos.arte.tv/fr/videos/toutes_ ... 88650.html

Hier vinden we de uitstekende onderkant van de kaart over energie in Brazilië: http://videos.arte.tv/fr/videos/le_dess ... 34744.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/10/10, 11:41

Ja, nou, ik heb gekeken. Enkele interessante punten, maar niet de essentiële zaken om incognito op internet te blijven. Cookies natuurlijk, maar er is een betere manier om ‘transparant’ te zijn. Het probleem van jezelf onzichtbaar maken is een tweesnijdend zwaard, omdat degenen die dit doen vaak dingen te verbergen hebben, waardoor het de aandacht trekt. Ik zet alle gevoelige informatie in de vorm van een afbeeldingsbestand, zodat geen enkele zoekmachine het kan lezen.

Het is zo oud als de tijd, maar het werkt. Geen zorgen over spam aan mijn kant, met de berichten van mijn site. En natuurlijk gebruik ik NOOIT automatische formulierfuncties op mijn computers! Het spreekt voor zich... De enige manier om mij te traceren is dus mijn IP-adres (dat elke dag verandert) met een stevig dossier dat ik aan de rechter kan voorleggen om mij te identificeren. Het valt niet te ontkennen, het is gek dat ik vredig slaap : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

wanneer de "cloud computing" om onopgemerkt te blijven... je wilt lachen! : Cheesy: En we moeten deze oplossing absoluut verbieden, want als het nodig wordt, zullen we heel snel niet langer de eigenaren van onze applicaties zijn... We zullen een soort van “Gebruikslicenties voor beperkte duur” en dan...hallo verouderde hardware! We zullen genaaid worden met de oude fietsen die als een tierelier werkten (geen compatibiliteit of top-down protocollen meer...)

Aan de andere kant zou ik voor mijn volgende website willen dat deze niet bij naam verschijnt met de whois, ik weet dat hij bestaat, maar ik weet niet waar (ik zal kijken).

Zorg er in ieder geval voor dat u nergens anders dan in uw land een site host bij een solide bedrijf, anders zou u het voordeel van uw adres aan oplichters kunnen verliezen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5244




par Remundo » 01/10/10, 14:44

Kunst +7

Sterker nog, vaak kwaliteitsrapportages.

Een ‘geheim verhaal’ voor mensen met hersens : Idee:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten