Vervuilingsnormen: het grote bedrog van bouwers

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Vervuilingsnormen: het grote bedrog van bouwers




par jean63 » 20/01/07, 18:36

Dit is een Auto-moto-artikel, het is BEWERKEND en verbazingwekkend; Ik vond in de wachtkamer van een dokter, zoals in levensgebeurtenissen elkaar soms op een ongebruikelijke manier opvolgen...

Bewerk moderator, hier is het artikel:

Beeld


Beeld
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 26/01/07, 02:09

Dus wat?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/01/07, 10:46

Houthakker schreef:Dus wat?


++

Dat is wreed van je, Jean. : Cry:
Je lokt ons met een titel "high-profile" en... niets.

Let op, ik zal een klacht indienen wegens "valse reclame" : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 26/01/07, 15:18

het komt, het komt.

Daar ga je =>
Beeld


Beeld
Dernière édition par jean63 de 27 / 01 / 07, 18: 22, 3 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 26/01/07, 16:34

ouhouh....zie vorige post er is de 1e en 2e pagina.
Dernière édition par jean63 de 27 / 01 / 07, 18: 27, 2 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/01/07, 16:58

jean63 schreef:Hoe toon ik de afbeelding direct in het bericht?


plaats het gewoon tussen "img" -tags in plaats van "url" -tags.
Gebruik voor hulp bij de bbCode de link "BBCode" linksonder wanneer u een bericht schrijft: onder de titel Opties, je hebt "De BBCode is geactiveerd".

Aan de andere kant wilde ik het doen door je bericht te corrigeren, maar de afbeelding is veel te groot. U moet ze verkleinen voordat u ze plaatst.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 26/01/07, 17:06

Aan de andere kant wilde ik het doen door je bericht te corrigeren, maar de afbeelding is veel te groot. U moet ze verkleinen voordat u ze plaatst.


OK ik zag het, maar reduceer waarmee; Ik doe niet aan beeldmanipulatie; het bespaart me zoeken. Dankjewel.

hallo.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 26/01/07, 17:27

jean63 schreef:OK ik zag het, maar reduceer waarmee; Ik doe niet aan beeldmanipulatie; het bespaart me zoeken. Dankjewel.

hallo.


Alle beeldverwerkingssoftware (paint, gimp, photoshop, irfanview). je opent je afbeelding, en of je gaat door de eigenschappen en je verandert de grootte, of je hebt een "herschalen" functie.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 26/01/07, 20:52

Nou... ze bedriegen niet... ze stellen hun eigen normen... gewoon om "DUURZAAM" werk te geven aan hun ingenieurs en om een ​​toenemend olieverbruik voor hun "zami's" te behouden...

Het is geen bedrog...sommigen noemen het zelfs "DUURZAME" ONTWIKKELING (= die duurt)!!
:|

Daarnaast zijn de normen per motor en niet per inwoner dus noodzakelijkerwijs kkpart ca crap: 30% minder verbruik/vervuiling dan 20 jaar geleden maar 100% meer auto's...Find the error!!

ps: verkleinde afbeelding
reps: jean, stuur me je 2e foto per e-mail...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 27/01/07, 17:00

De 2 pagina's van het artikel staan ​​online. De tweede is erg interessant : Mrgreen:

het verknoeide de breedte (afbeelding te groot).

Excuses. Christophe STP-verlaging bedankt.

Volgende keer zal ik het goed doen. : Lol:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten