Definitie van verhaal

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
oma21
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/07/21, 13:03

Definitie van verhaal




par oma21 » 20/06/22, 14:25

Hallo,
Wat is de definitie van verhaal?
Dank u voor uw antwoord
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Definitie van verhaal




par Remundo » 20/06/22, 14:40

het is iets gebruiken (kracht gebruiken)

maar het kan meer technische betekenissen hebben, gerechtelijke procedures (beroep, sierlijk beroep).

het kan ook de betekenis hebben van de ultieme gebeurtenis of de ultieme methode om iets te verkrijgen ("als laatste redmiddel")
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Definitie van verhaal




par Christophe » 20/06/22, 15:06

Ik geef toe dat ik de 3 berichten van Mamie21 niet echt begrijp... Telkens een laconieke vraag en geen antwoord van hem...

:? :? :?
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Definitie van verhaal




par Obamot » 20/06/22, 15:31

Er zijn veel (veel?) "verlegen" mensen die de forum (en het web in het algemeen), maar die niet of heel weinig meedoen - alleen voor wat strikt noodzakelijk is - merkte ik omdat ik mezelf dezelfde vraag stelde ... en het lijkt misschien geweldig! Maar niet zo veel...

Vergelijk gewoon elke keer: “aantal weergaven"VS"Aantal berichten"

En er zijn er die een vraag stellen, de antwoorden komen observeren, er tevreden mee zijn, maar de dialoog zou soms een onoverkomelijke inspanning zijn, dus doen ze dat liever niet..

Het is net als degenen die niet in een microfoon durven te spreken, het is soms een onoverkomelijke plankenkoorts, de angst om beoordeeld te worden op wat we hebben gezegd... we schrijven... als we aan onszelf twijfelen: het is verschrikkelijk voor sommigen weten...?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Definitie van verhaal




par Obamot » 20/06/22, 15:36

mama21 schreef:Hallo,
Wat is de definitie van verhaal?
Dank u voor uw antwoord

HIER: https://www.cnrtl.fr/lexicographie/recours

Je hebt een interessant woordenboek dat steunt op uitgebreid lexicaal onderzoek, ik raad het aan.
0 x
Fredy89
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/06/22, 13:23
x 1

Re: Definitie van verhaal




par Fredy89 » 21/06/22, 13:27

Hallo,
Een beroep is een juridische procedure waarbij een persoon een andere persoon of een instelling belt om hun rechten voor de rechtbank te doen gelden. In de context van toevluchtrechtspersonen met rechtspersoonlijkheid, dat wil zeggen zowel natuurlijke personen (bijvoorbeeld een burger) als rechtspersonen (een vereniging of een bedrijf) kunnen een beroep doen op de bescherming van hun rechten.
1 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten