Hulot, minister van 100 liter per uur?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Hulot, minister van 100 liter per uur?




par Exnihiloest » 17/05/17, 20:48

Morele les, door Nicolas Hulot:
"Ieder van ons moet zijn deel van de verantwoordelijkheid nemen in deze cyclus van het nutteloze. In deze stille zelfgenoegzaamheid, zelfs deze gulzigheid met het lichtzinnige, verminderen we onszelf"

Het echte leven van Nicolas Hulot:
Familieboottocht met de "225pk Verado-Mercury-motor die op volle snelheid tot 100 liter per uur kan verbruiken"!

http://corto74.blogspot.fr/2015/01/dans ... s-pas.html

De tartufferie betaalt.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par Christophe » 17/05/17, 21:13

Ga een beetje redeneren ... Ik denk dat Hulot altijd beter is dan een Nieme enarque, nietwaar?

Dus laten we hem beoordelen op zijn toekomstige acties in plaats van op zijn acties uit het verleden!!
1 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par chatelot16 » 18/05/17, 07:41

deze benoeming maakt me blij: Nicolas Hulot is niet het type dat de plaats alleen voor de eer accepteert: als Macron hem kon overtuigen, is het dat hij nuttige dingen zal kunnen doen

hij zal in ieder geval geen onzin uithalen zoals segolene die eerder minister van afval was

het is niet door dogmatisch tegen kernenergie te zijn dat we vooruitgaan... Ik zie ze liever bouwen wat nodig is om hernieuwbare energiebronnen vooruit te helpen, de absurde regels bevrijden die alles blokkeren

Ik hoor ze op televisie praten over windwijzerregering: om een ​​boot te besturen moet je rekening houden met de windrichting, windwijzers zijn dus handig... het zijn eerder de koppige dogmatici die geen rekening houden met de wind die zijn twijfelachtig
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par Remundo » 18/05/17, 08:06

Exnihiloest schreef:Familieboottocht met de "225pk Verado-Mercury-motor die op volle snelheid tot 100 liter per uur kan verbruiken"!

http://corto74.blogspot.fr/2015/01/dans ... s-pas.html

De tartufferie betaalt.

nou, zouden we de elektrische boot niet kunnen maken, met een grote kabel aangesloten op de fotovoltaïsche wegen van Ségolène?

serieuzer, je moet Hulot een kans geven, maar verwacht ook geen wonderen.

Ten opzichte van de anderen is Hulot nog steeds competent op het gebied van ecologische onderwerpen.
0 x
Beeld
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par Dirk Pitt » 18/05/17, 08:42

Exnihiloest schreef:Morele les, door Nicolas Hulot:
"Ieder van ons moet zijn deel van de verantwoordelijkheid nemen in deze cyclus van het nutteloze. In deze stille zelfgenoegzaamheid, zelfs deze gulzigheid met het lichtzinnige, verminderen we onszelf"

Het echte leven van Nicolas Hulot:
Familieboottocht met de "225pk Verado-Mercury-motor die op volle snelheid tot 100 liter per uur kan verbruiken"!

http://corto74.blogspot.fr/2015/01/dans ... s-pas.html

De tartufferie betaalt.


EN ZO WAT!!

het is vrij gemakkelijk om kritiek te leveren.
als dat zo is, rijdt degene die kritiek levert en die een illustere vreemdeling is misschien het hele jaar door met een zogenaamd milieuvriendelijke SUV en neemt die zelfs mee om brood te halen.
maar dat is zeker minder opzichtig dan één keer per jaar een boot huren met 225 pk erop als je Hulot heet.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par Janic » 18/05/17, 09:10

eh ja! Het is in deze tegenstelling die ons allemaal kenmerkt en waar woorden en daden vaak in tegenspraak zijn. Maar zoals een passage uit de evangeliën zegt:laat hem die nooit gezondigd heeft de eerste steen werpen!” Daarna, nog steeds volgens een bijbelse passage: “het is aan zijn vruchten (politiek in dit geval) die herkent een boom!"
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par Ahmed » 18/05/17, 09:48

Christophe, Ik bewonder je frisheid van ziel! : Wink:
Dat Macron voelt de tactische behoefte aan een ecologische vaas om een ​​gapende leegte te vullen, kan nergens op hopen, gezien de algemene context van Macron's "programma"...
Zo krijgen nabestaanden een idee N. Hulot, voor zijn volgende verjaardagscadeau: een mega tube vaseline! : Lol:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par Ahmed » 18/05/17, 10:06

Ik kan je alvast geruststellen, onder het mom van N. Hulot, Macron zal in staat zijn om op kleine punten "de ballast los te laten", maar spectaculaire, om zijn grootschalige destructieve projecten "rustiger" te maken... Na een tijdje, onze Hulot zal waarschijnlijk gedwongen worden om waardig af te treden, een comfortabel pensioen verzekerd, alleen maar om voor zijn merkimago te zorgen en zijn "ecologische hoofdstad" te behouden! (sic) : Lol: : Lol: : Lol:

Het was de voorspelling van de dag! 8) : Lol:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par 1360 » 18/05/17, 10:49

chatelot16 schreef:... hij zal in ieder geval geen onzin uithalen zoals Ségolène die nogal afvalminister was


Betekent dit dat de zonneweg voorbij is? Jammer, we hebben er smakelijk om gelachen...

: Mrgreen:



Ahmed schreef:Ik kan je alvast geruststellen, onder het mom van N. Hulot, Macron zal in staat zijn om op kleine punten "de ballast los te laten", maar spectaculaire, om "rustig" zijn grootschalige destructieve projecten beter vooruit te helpen...


Helaas is de kans groot dat je gelijk hebt...

Arm Frankrijk.
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Hulot, dominee op 100 liter per uur




par izentrop » 18/05/17, 13:42

Geen intentieproef, gewoon "afwachten" ;)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 202-gasten