Hervorming van de arbeidswetgeving: verarmt de linkerzijde de arbeiders?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
arnangu
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 24/07/15, 22:26

Hervorming van de arbeidswetgeving: verarmt de linkerzijde de arbeiders?




par arnangu » 20/02/16, 21:03

Hoe komt het dat het altijd onder een regering van links is dat de rechten van de werknemers worden verminderd?

Begrijp je niet teveel, daar?

Op change.org circuleert een petitie over de nieuwe arbeidswetgeving. Al getekend door meer dan 100 000 mensen .......
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 20/02/16, 22:45

Webmaster sinds 2002 (en professioneel sinds 2006): Ik denk dat online petities bijna nutteloos zijn (behalve om e-mailadressen van de organisatoren te verzamelen)!

arnangu schreef:Begrijp je niet teveel, daar?


Begrijp je het niet echt? Ik ook niet: omdat er niets te begrijpen valt! De grote historische partijen van links of rechts: het is kif kif bourico ten gunste van de financiële machten (in de eerste plaats de banken)! Kortom, het is de pest of cholera! Als de gemiddelde Fransman dit begrijpt... zullen we een stap voorwaarts hebben gezet in de democratie voor echte verandering in de samenleving!

op deze forumVele jaren geleden, in 2006, deed ik een interessante ministudie over de evolutie van het minimumloon in constante valuta: economy-finance / evolution-of-SMIC-uurlijkse-en-currency-constante-t2785.html

En dat merkte ik het minimumloon steeg meer toen rechts aan de macht was !!!


Hier is het diagram per politieke periode:

Beeld

Misschien moeten we een update doen sinds 2005 om te zien hoe de zaken sindsdien zijn geëvolueerd...
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par raymon » 26/02/16, 10:09

Wat betreft de petitie over het arbeidsrecht gaat het aardig vooruit. We zitten op 607. Op de site leggen we veel uit wat ze willen doen, indrukwekkend. Zeker met 000 miljoen handtekeningen hebben ze er niets mee te maken. maar 1 of 4 is misschien niet hetzelfde.Het aantal neemt steeds sneller toe.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 26/02/16, 11:23

Nou, ik ben altijd erg sceptisch geweest over het nut van internetpetities... behalve zoals ik hierboven zei: het verzamelen van persoonlijke informatie voor de organisatoren...

Waarom is er nooit een petitie alleen gebaseerd op het IP-adres? (met de anti-botfilters die uiteraard goed werken). Dat zou genoeg zijn!! Nee, elke keer moet u een e-mailadres en eventueel een voor- en achternaam opgeven...zie meer...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Gaston » 26/02/16, 12:01

Christophe schreef:Waarom is er nooit een petitie alleen gebaseerd op het IP-adres? (met de anti-botfilters die uiteraard goed werken). Dat zou genoeg zijn!! Nee, elke keer moet u een e-mailadres en eventueel een voor- en achternaam opgeven...zie meer...
De associatie van één IP-adres = één persoon werkt niet zo goed.

Sommige ISP's hebben dynamische IP-adressen, en omgekeerd, als we met meerdere personen in een huishouden zijn, kunnen we meerdere keren ondertekenen vanaf hetzelfde IP-adres, toch?

En met het tekort aan IPv4-adressen, we beginnen zelfs adressen te delen : Roll:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 26/02/16, 12:11

Een IP-adres gekoppeld aan 1 goed geprogrammeerde cookie en dat zou voldoende zijn... dan zijn er zeker mensen die meerdere keren zouden ondertekenen, net zoals veel mensen meerdere e-mailadressen hebben waarmee ze elke petitie meerdere keren kunnen ondertekenen!

Anders is IPV6 al aanwezig...er zijn geen limieten meer (tenminste op aarde)
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par raymon » 26/02/16, 17:14

Eerlijk gezegd weten ze al wat ik denk, de RG heeft een goed dossier over mij, iets meer, iets minder. Het maakt me niet uit.
Natuurlijk kun je meerdere keren tekenen, maar houd dan je mond en laat ze alles doen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 26/02/16, 18:23

raymon schreef:De RG heeft een goede staat van dienst wat mij betreft, een beetje meer, een beetje minder, het maakt me niet uit.


Een beetje paranoïde daar, niet? mijn ramon??

De RG’s bestaan ​​al lang niet meer: https://fr.wikipedia.org/wiki/Direction ... %C3%A9raux

Met het oog op rationalisatie fuseerden de RG en het Directoraat Territoriale Surveillance (DST) op 1 juli 2008 tot het Centrale Directoraat voor Interne Inlichtingen (DCRI) en vormden als zodanig de belangrijkste Franse interne inlichtingendienst2. Een deel van zijn prerogatieven wordt ook toevertrouwd aan het nieuwe Subdirectoraat Algemene Informatie (SDIG), opgericht binnen het Centrale Directoraat voor Openbare Veiligheid (DCSP), waarbij de afdeling “racing en games” van de RG op zijn beurt wordt overgedragen aan de centrale leiding van de gerechtelijke politie (DCPJ).


Dan denk ik niet dat je zo "slecht" bent dat je zo vastzit... na de aansluiting is het zeker dat het op dit moment een relatieve zaak is!

Waar kunt u uw eigen dossier raadplegen? Ik ben geïnteresseerd !! lol
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Ahmed » 26/02/16, 18:43

RG of een andere titel verandert niets aan de functie die overblijft. U hoeft niet "slecht" te zijn om een ​​bestand toegewezen te krijgen... Om dit te zien, hoeft u alleen maar de archieven van deze bestanden te raadplegen die na 50 jaar toegankelijk zijn: het zou verrassend zijn als de geest van hun bewoordingen veel veranderd is.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 26/02/16, 19:17

50 jaar? In het internettijdperk, waar alles tien keer sneller gaat: we zouden dat aantal kunnen verhogen naar vijf, toch? Geschiedenis zodat ik de mijne kan raadplegen (die niet erg druk zal zijn... ik ben een aardige vent... maar toch een econoloog)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten