Klokkenluidersregeling

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
alhopiteau
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 24/01/10, 23:32

Klokkenluidersregeling




par alhopiteau » 01/02/16, 23:38

Hallo vrienden!

een geweldige video en een artikel dat in 14 verschillende talen is gepubliceerd. Gebruik de taalselectieknop bovenaan het artikel om toegang te krijgen tot de taal van uw keuze.

http://fr.euronews.com/2016/01/29/lanceurs-d-alerte-une-activite-a-haut-risque/

Goed bekeken en goed gedeeld met iedereen. Dankjewel!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Alert Launcher




par Grelinette » 17/04/16, 12:06

Ik hoorde net een column op een grote radio die zei dat een nieuwe Europese richtlijn de sancties tegen klokkenluiders aanscherpt: http://www.alterecoplus.fr/libertes/mau ... 03328.html

Hoe begrijp je deze richtlijn met al deze schandalen die elke maand plaatsvinden?

Europarlementariërs geven waarschijnlijk meer prioriteit aan de stabiliteit van de economie dan aan haar moraal! ...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Alert Launcher




par Obamot » 17/04/16, 20:33

Dit zijn allemaal "terroristen"die het verdienen om ernstig te worden onderdrukt.
Gevaarlijke soorten die de onbegrensde welvaart van 'onze' democratieën bedreigen (?) Hongerig naar gerechtigheid en waarheid (?) nee maar keske-wous-croawyez!
Onbeduidende minderheid in het verdwijningsproces, die zelfs de banken durft aan te vallen: beseft u?
► Show text

Aan de andere kant, durf te zeggen dat Poetin "een wollen sok in Panama verstopt", dat mag ook al is het niet waar?
Het is lelijk >>>.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Alert Launcher




par Grelinette » 18/04/16, 09:03

Hallo Obamot,

Het onderwerp betreft de nieuwe Europese richtlijn die de bescherming van "Bedrijfsgeheim", en bijgevolg verzwakt klokkenluiders die meer dan ooit geïsoleerd zullen zijn van gerechtigheid.

Dit onderwerp heeft niet direct betrekking op "N $ A, C! A, FB! And Møssad", die ongetwijfeld zullen profiteren van deze aanscherping, maar het zijn meer de bedrijven met twijfelachtige praktijken en die navigeren in de zakelijke omgeving. ondoorzichtig die in hun handen wrijven.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: Alert Launcher




par raymon » 18/04/16, 09:30

Maar eindelijk, stop met het lezen van spoetnik, je spint slecht katoen : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Alert Launcher




par Obamot » 18/04/16, 13:23

Ja, ik geef mijn fouten toe, ik zou die eend niet moeten lezen die gemuilkorfd moet worden. Trouwens, om de waarheid te zeggen, ik "verheug me" over het bestaan ​​van belastingparadijzen, waarvan er vele "westerse creaties" zijn. We gaan nog steeds niet tolereren dat de achtenzestighuitards van eind achtenzestig aanklagen dat sommigen geld gaan investeren, want dat is precies hun reden van bestaan!

maar voor https://fr.sputniknews.com/ de server is "helaas" gedomicilieerd in Rusland, dat het gastland is voor deze "misdadigers" van klokkenluiders. De wereld is niet meer wat het was, in mijn tijd was het direct in de goelag. Nu is er Guantanamo en de geheime gevangenissen van de C! A >>>, wat wil je nog meer van de democratische wereld? Misschien preventieve oorlogen beginnen en miljoenen onschuldige mensen doden door hele landen te ruïneren?

Moet het nog steeds discreet kunnen doen ...

Grelinette schreef:Hallo Obamot,

Het onderwerp betreft de nieuwe Europese richtlijn die de bescherming van "Bedrijfsgeheim", en bijgevolg verzwakt klokkenluiders die meer dan ooit geïsoleerd zullen zijn van gerechtigheid.

Dit onderwerp heeft niet direct betrekking op "N $ A, C! A, FB! And Møssad", die ongetwijfeld zullen profiteren van deze aanscherping, maar het zijn meer de bedrijven met twijfelachtige praktijken en die navigeren in de zakelijke omgeving. ondoorzichtig die in hun handen wrijven.

Bedankt voor deze "reframing", bein me you know I'm coming, dus ik wist niet hoe ik zo "slecht" geïnformeerd was.

Merk op dat als het gaat om de zakenwereld, N $ A direct een doelhart is (om je gang te gaan ...):

Door Emmanuel Fansten, met Julian ASSANGE - op 29 juni 2015 om 19:58 uur in 'LIberation', die schreef:N $ A: economische spionage, het vuile Amerikaanse spel

http://www.liberation.fr/planete/2015/0 ... in_1339635

Myriam Amara. - schreef op 30.10.2013 in 'Le Matin':"N $ A tikken is voor economische doeleinden"

http://www.lematin.ch/monde/ameriques/L ... y/20356918

Nicolas Ransom en Fred Gardair op 06/01/2014 bij France24 die schreven:N $ A: wapen van enorme economische spionage

http://www.france24.com/fr/20140104-wb- ... s-commerce

Merk op dat de twee agentschappen die ik noemde, alleen de gewapende arm en de logistiek zijn die nodig zijn om deze taak te vervullen

Nadat we het woord "gerechtigheid" kunnen gebruiken, welke betekenis kan het hebben als een overbewapend land boven alle internationale wetten staat?

Het Westen zwemt in hypocrisie en tegenstrijdigheden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Alert Launcher




par Christophe » 18/04/16, 15:11

raymon schreef:Maar eindelijk, stop met het lezen van spoetnik, je spint slecht katoen : Wink:


Turkije heeft zijn toegang dit weekend volledig geblokkeerd ... Spoetnik kreunt ... maar het is duidelijk "legaal" ... en het is een schande voor de vrijheid van meningsuiting en zou een gevaarlijk precedent kunnen scheppen ... .

Dit is duidelijk niet nieuw: China blokkeert een groot deel van het westerse net ... maar we weten dat China een culturele dictatuur is ... in tegenstelling tot Turkije ... tot nu toe ...
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten