Stanley Kubrik ging naar de maan?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Stanley Kubrik ging naar de maan?




par raymon » 15/12/15, 09:26

Is dit nep van meer dan één site. Ik weet niet wat denk je? Je zult merken dat ik voorzichtig ben!

http://www.nouvelordremondial.cc/2015/1 ... 015-video/

Directe link naar het interview:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/12/15, 10:44

NASA heeft publiekelijk toegegeven dat ze studio's heeft gebruikt om het aantal trekkingen te verhogen, zodat de vraag naar media groot was. Het is geen geheim ...

Dat wil niet zeggen dat ze niet naar de maan gingen.

Kortom, ik zie de econologische interesse van dit onderwerp niet ...

Hier zijn 2 meer econologische onderwerpen met betrekking tot de Maan:

Science-and-Technology / exopollution trace-of-men-on-the-moon-apollo-nasa-t11105.html # p329716

energie-fossiel-nucleaire / operating-mining-en-energetica-of-the-moon-helium-3-t7995.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 15/12/15, 11:14

Laten we de documentaire eens bekijken Operatie maan wat heel duidelijk laat zien ... dat we niet moeten geloven wat we zien op tv (of bioscoop) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/12/15, 11:17

Gaston: is het echt een hoax? (ok ik -> [] ga weg ...)

Raymon schreef:Stanley Kubrik ging naar de maan?


Goede titel! : Cheesy: Ja, maar hoe belangrijk is het?

De Amerikaanse mythe is volledig ingestort in de wereld van vandaag, hij zal nooit (ooit) herboren worden uit zijn as!
Zelfs een derde wereldoorlog is nauwelijks mogelijk om de komst van "de redder" te zien, zolang we maar weten wie de leider is.

En bovendien, als dat het geval was, de Chinezen >>> de Indianen >>> de Japanners >>> en de Russen >>> en hier >>> weet het al.

Indien dit niet het geval is, is het mogelijk dat angst voor de opnamen / films die op de maan waren niet van voldoende kwaliteit, zou NASA dus Kubrick opdracht om scènes te filmen om iets te hebben de wereld laten zien die op het hoogtepunt van het evenement ... Dus zou Kubrick de waarheid hebben verteld, maar het zou een beetje te hebben geëxtrapoleerd - die werd gedaan in het grootste geheim - voor te stellen dat de missies n ' zou niet gebeurd zijn ...

Behalve de afleveringen van de ongelukken met de problemen van gewrichten met de tiokol die loslaten of de astronauten gered in extremis dankzij de motor van de LEM die hen terug naar de aarde bracht, kon niet worden uitgevonden ...

Bovendien heeft NASA niet alleen meer 8'400-foto's van Apollo-missies vrijgegeven >>>

Ik weet niet of je weet wat het zou kunnen betekenen om> 10 'nep'-foto's in Hasselblad te hebben gemaakt van' nep'-missies, met de software die we vandaag hebben en waarmee je 'nep'-foto's kunt volgen opgetuigd ...

Ik spreek niet, maar ik hoop dat ik een bijdrage heb geleverd aan de discussie door wat leads te geven!

We zullen de waarheid vroeger of later kennen, het blijft daar de toplancemodules terug naar de aarde van verschillende LEM ... en alles wat er op de plek overbleef (als ze daar naartoe gingen ...)

Goede draad! Beeld

PS: Odyssey 2001 was misschien meteen waar Beeld
Dernière édition par Obamot de 15 / 12 / 15, 12: 12, 5 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/12/15, 11:30

Gaston schreef:Laten we de documentaire eens bekijken Operatie maan wat heel duidelijk laat zien ... dat we niet moeten geloven wat we zien op tv (of bioscoop) ...


Ik zag het al een tijd geleden.

Echt goed!


(sprekende van goede documentaires deze week is Arte sur Mitterand gekropen: http://tvmag.lefigaro.fr/le-scan-tele/p ... errand.php )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/12/15, 11:31

Crazy is dezelfde regisseur: William Karel https://fr.wikipedia.org/wiki/William_Karel

Zelfs niet expres! Zoals welke kans niet bestaat! : Cheesy:

En hij heeft ook CIA geheime oorlogen gemaakt, een zeer goede trilogie!
Wie zou er goed aan doen om prime time door te brengen ... in plaats van reality-tv ... die bedwelmende mensen! Waar zijn mijn Troetelbeertjes? : Cheesy:

Toch grappig, de Arte van deze week verschijnt (nog niet?) Op zijn Wiki-pagina ...

http://info.arte.tv/fr/francois-mitterr ... s-amours-0

ps: het mist meer dan zijn palm Koersk een onderzeeër in troebel water! Zeer goed onderzoeksrapport (niet zeker of het vandaag mogelijk zou zijn geweest!)

https://www.econologie.com/forums/documentai ... t6197.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 15/12/15, 18:44

De man ging niet naar de maan, is er geen nucleaire bombardementen op Hiroshima en Nagasaki, geen vliegtuigen in de WTC-torens, de gemiddelde leeftijd is een historicus van de uitvinding, de aarde draait geen ... niet-exhaustieve lijst van adembenemende verhalen die op internet circuleren.

Geconfronteerd met een samenleving die te snel verandert, de individuen aangevallen van alle kanten van informatie, gevonden als de enige oplossing die de ontkenning van de werkelijkheid ... dit is nogal storend, de vlucht naar ontkenning is een gevolg van de culturele ineenstorting .
De opkomst van de historische romantiek is meestal de opmaat naar gewelddadige conflicten.
1 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 15/12/15, 19:15

De man ging niet naar de maan, is er geen nucleaire bombardementen op Hiroshima en Nagasaki, geen vliegtuigen in de WTC-torens, de gemiddelde leeftijd is een historicus van de uitvinding, de aarde draait geen ... niet-exhaustieve lijst van adembenemende verhalen die op internet circuleren.

Dat is niet wat ik wil zeggen, simpelweg dat Kubrik's interview verontrustend is, zoals Bigard zou zeggen!
Ik denk niet dat de soep geserveerd door Pujadas. Hoewel er enige waarheid. Gelukkig is er internet met al die onzin, omdat de mainstream media maken me meer om na te denken over George Orwell. De informatie in de jaren 70 voorbeeld was anders was er een echt verschil in de tijd tussen de stoeprand en LIBE er was ook een soort van uitstoot Polák juiste antwoorden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/12/15, 21:30

Eerlijk gezegd zou het grappig zijn dat ze daar niet heengingen ... : Cheesy:

Het bewaren van zo'n geheim zou ongelooflijke kosten met zich meebrengen voor de "tegenoverliggende kampen "!

Ik zou niet willen dat ze zo laag waren gevallen (als dat het geval is, bestaat er een kans op implosie bij zo'n leugen).

Ik ben voor de balans van krachten : Mrgreen: :P : Cheesy: (maar niet voor het gevaar dat iemand kan vertegenwoordigen voor de gemeenschap!)
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 16/12/15, 09:06

Ik ben voor de balans van kracht Mr. Green Razz Cheesy Grin (maar niet voor het gevaar dat men kan vertegenwoordigen voor de gemeenschap!)

Het blijft alleen aan Poetin om de waarheid die hij moet weten in evenwicht te brengen.
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten