Premium voor zonnewarmtepaneel in België

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
thierry3030
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/06/14, 16:34

Premium voor zonnewarmtepaneel in België




par thierry3030 » 26/06/14, 16:43

Bonjour à tous,
Ik richt mij tot Belgische internetgebruikers. Ik heb lang gewenst dat ik dat kon verwarm mijn huishoudelijk water op een hernieuwbare manier. Momenteel heb ik een oude CV ketel die ik graag wil vervangen. Dus terwijl ik wat werk doe, zou ik graag de stap willen zetten om hernieuwbare energie te produceren. Als in België de fotovoltaïsch paneel turbulentie heeft ondergaan, ben ik op zoek naar feedback over de thermische zonne-energie. Daarnaast zag ik dat er onlangs een premie was verhoogd voor een installatie.
Info, Intox, wat denk je van het verwarmen van huishoudelijk water met behulp van zonne-energie

allemaal bedankt
0 x
Nevel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/07/14, 21:20




par Nevel » 22/07/14, 22:09

Ja, er bestaat een bonus, maar het lijkt erop dat je via een goedgekeurd installatieprogramma moet gaan
http://energie.wallonie.be/fr/la-prime- ... 7&IDC=6302
Wilde je het zelf doen?
Als u tijd heeft, is er misschien een stand bij Valériane waar u om uitleg kunt vragen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: Bonus voor thermische zonnepanelen in België




par Cuicui » 22/07/14, 23:19

thierry3030 schreef: Ik ben op zoek naar feedback over thermische zonne-energie
Al 32 jaar zorgen mijn zelfgebouwde thermische sensoren voor warm water. In de zomer verwarmt het overschot een klein binnenzwembad.
Wat zou je willen weten?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten