Organisatie van de betoging na de verkiezingen ...

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
pablo
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 29/06/11, 09:49
Plaats: Frankrijk zuidwestelijke Ariège
x 1

Organisatie van de betoging na de verkiezingen ...




par pablo » 29/01/12, 19:54

Zoals de titel al aangeeft, dacht ik erover om net na de verkiezingen een grote giga-demo te organiseren, gewoon om ze onder druk te zetten en niet ontmoedigd te raken!
want als we niets zeggen zoals gewoonlijk, rommelen ze niet (zoals gewoonlijk) en dan begint het weer van voren af ​​aan... dus er is geen sprake van om ze hun soep te laten maken! :onheil:
We moeten ze zo snel mogelijk door elkaar schudden om ze te laten zien dat we weten dat het niet genoeg is om een ​​andere marionet te kiezen om alles te veranderen, dat het nutteloos is, dus we zijn hier om ze te helpen beslissingen te nemen, en de juiste! En nu! deze zomer gaat niemand naar het strand! wij blijven op straat!

Hoe dan ook, alsjeblieft, ik wil niet bedrogen worden met al hun mooie beloften...
daarnaast is er al meer sprake van ecologie, het zit al in de val! :onheil:

Het moet natuurlijk een vreedzame demonstratie zijn, geen rommel, geen breuk, en als er infiltranten zijn die er een puinhoop van proberen te maken, zullen ze moeten worden tegengehouden.

Dus hier is het, als iemand gemotiveerd is om het met mij te organiseren, zou het cool zijn, want ik heb nog nooit een demo georganiseerd die de naam waardig is (behalve de middelbare school...) en als we niet verhuizen, gaan we een ritje maken dan...
BEDANKT VOOR JE HULP, STEUN, DEELNAME, HANDELING!!!!!!

Ps op 11 maart, gigantische menselijke ketting om uit kernenergie te komen tussen Lyon en Avignon, komen velen! ! ! het is onze toekomst! ! !

Nogmaals bedankt!
0 x
Met geduld, de boomgaard wordt jam.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 29/01/12, 22:15

...laat ze zien dat we weten dat het niet genoeg is om een ​​andere marionet te kiezen om alles te veranderen, dat het nutteloos is, dus we zijn hier om ze te helpen beslissingen te nemen, en de juiste!

Ik constateer een vorm van tegenstrijdigheid in deze zin: enerzijds om te bevestigen dat de nieuwgekozenen een marionet zullen zijn, anderzijds om te denken dat het nodig is hem tot actie aan te zetten...?
Ik betwijfel of het mogelijk is om leven te blazen in een fictief personage. :frons:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/01/12, 04:21

Ja, de bedoeling is goed Pablo, maar waarom niet in plaats daarvan demonstreren VOOR de verkiezingen ten gunste van een ECHTE kandidaat?

Pablo schreef:Organisatie van de demonstratie dag na de verkiezingen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/01/12, 09:45

Doe zoals de Belgen:

a) als ze geen regering hebben demonstreren ze om er een te hebben !

b) wanneer ze (eindelijk na 18 maanden) een regering hebben houden ze demonstraties en vooral algemene stakingen (zoals vandaag) tegen deze regering !

http://www.lesoir.be/actualite/belgique ... 893676.php



: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 30/01/12, 11:57

We hebben de politieke figuren die we verdienen.
Ze weerspiegelen goed alle tekortkomingen van de mens.
En het is geen verhaal van arm tegen rijk
Of van rechts naar links.
Als de nobele kanten van de mens zegevieren, hebben we de middelen om de problemen van honger en armoede op te lossen.

Wie zou tegen hun persoonlijk belang stemmen voor het welzijn van het grootste aantal?

Die zijn er, maar niet zo veel.
Toen, zoals de Gaulle zei "de Fransen zijn kalveren", niet leuk voor kalveren, maar toch heel waar.
Zeker de helft van de mensen die op reis gaat om te stemmen, luistert nergens naar en leest niets over het onderwerp.
Dan moet je toegeven dat je nooit precies al je aspiraties terugvindt in een programma.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pablo
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 29/06/11, 09:49
Plaats: Frankrijk zuidwestelijke Ariège
x 1




par pablo » 30/01/12, 13:16

Ja, de bedoeling is goed Pablo, maar waarom niet VOOR de verkiezingen demonstreren voor een ECHTE kandidaat?


ja waarom niet, maar mag in ieder geval niet in bed blijven liggen!
0 x
Met geduld, de boomgaard wordt jam.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/01/12, 13:42

: Cheesy: Klap klap klap! Correct antwoord !

Ik ben nog steeds doodsbang om de onmacht van burgers te zien, in het aangezicht van conservatisme ... of links of rechts wat dat betreft ...

En de "flitsmeute», draagt ​​het? : Lol:
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 30/01/12, 14:16

We waren vergeten dat Frankrijk een parlementaire democratie is...

Het is op de avond van 17 juni 2012 dat we zullen weten wie het land zal regeren, want op 17 juni 2012 is de tweede ronde van parlementsverkiezingen.

Zelfs als Sarkozy op 6 mei wordt gekozen, heeft de PS alle kans om de parlementsverkiezingen te winnen en zo een meerderheid te behalen in het Palais Bourbon, zoals nu al het geval is in de Senaat.

Hoe zal Sarkozy het doen?

Als hij aftreedt, wordt de voorzitter van de senaat, de PS Jean-Pierre Bel, interim-president van de republiek, en hebben we presidentieel nieuws aan het begin van het schooljaar.

Als hij niet aftreedt, zal hij uit de nieuwe meerderheid een premier moeten kiezen. Er komt weer samenwonen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pablo
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 29/06/11, 09:49
Plaats: Frankrijk zuidwestelijke Ariège
x 1




par pablo » 30/01/12, 17:53

Het probleem is niet om te weten wie er op D-Day zal worden gekozen (nou ja, het kan een echt probleem zijn, maar hey...), maar om hem echt te laten weten wat er van hem wordt verwacht, en dat we bereid zijn erop aan te dringen dat hij het doet.

Omdat de ps nergens toe in staat is (uit zichzelf), laat je niet misleiden! en het is om deze reden dat het nodig zal zijn om het te helpen de juiste beslissingen te nemen (stop met kernenergie, verkort de arbeidstijd om deze beter te verdelen, laat de rijken betalen in plaats van de BTW steeds te verhogen, verhoog de vermogensbelasting en verlaag de drempel...)

Hoe dan ook, er zijn genoeg goede dingen te doen om te proberen het rond te laten gaan...

En pi samenwonen, iedereen weet dat het nooit iets gaf...

en als de dwerg ooit terugkomt, nou, dan zullen we hem onze bloemenoverhemden moeten sturen!!!

En pi in de marine...


Nou dan doen we het wel of niet c'te demonstratie?!?!

En het moet natuurlijk een ALGEMENE demonstratie zijn! eventueel vergezeld van een gelijknamige slag. (als het toevallig te blauw is... huh, want ik hou van blauw, maar ach, het hangt ervan af wat het is, en als de marine het me dan niet vertelt! huh... ...nou)

Kom op, je moet ze vertellen dat ze echt sk'on pence koi zijn, en ze niet zoals elke keer over je heen laten lopen!!!
0 x
Met geduld, de boomgaard wordt jam.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 30/01/12, 18:24

Het is meer dan 20 jaar geleden dat ik heb gemerkt dat de meerderheid van de mensen, jongeren zijn in acceptatie, niet langer rebelleren.

Het is normaal, onder andere chemtrails zijn niet zo onschuldig... : Cheesy:

Wat hen gewelddadig zal doen bewegen, is de volgende en bijna algemene financiële nederlaag.

Dit is waar de NAAM zeker de controle zal overnemen.

Pov van ons zotres!
:|
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten