"Incognito" buitenaardse wezens in China

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

"Incognito" buitenaardse wezens in China




par lejustemilieu » 01/11/11, 07:53

: Cheesy:
Een voormalig lid van het kabinet van het Chinese Ministerie van Buitenlandse Zaken en voorzitter van de Chinese UFO-onderzoeksorganisatie, kondigde aan dat buitenaardse wezens incognito zouden leven te midden van de wereldbevolking. Een bewering, overgenomen door een Canadese krant, waaruit blijkt dat de wetenschappers van Peking geïnteresseerd zijn in alles wat de buitenaardse wezens raakt.

Er is zelfs een filmpje:
http://www.slate.fr/lien/33645/des-extr ... o-en-chine
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/11/11, 10:13

Elke poging tot ontkenning door een individu zal daarom als verdacht worden aangemerkt. : Mrgreen:

en de video is serieus......., vooral de titel!

:D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/11/11, 10:36

Eindelijk ! David Vincent probeert al meer dan 40 jaar een ongelovige wereld ervan te overtuigen dat er buitenaardse wezens onder ons zijn! :

http://www.youtube.com/watch?v=yj0-qBoPjlM

: Lol:

http://www.lefigaro.fr/international/20 ... inois-.php

http://www.rue89.com/2009/11/16/lalcool ... ats-126213

: Lol:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 11/12/12, 09:22

sleepnet,
Ik vond een lange video, met een Russisch document...
Goed .. altijd te nemen met een pincet.
http://www.youtube.com/watch?v=EOgQdKkCcWI
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/12/12, 11:54

Just my two cent, aangezien ik nog nooit een groene man heb ontmoet : Cheesy:

Behalve de smileys van forum => : Mrgreen:

Ik vind de "autopsie"-opname van de pseudo-buitenaardse wezens heel goed, die aantoont dat er niets wetenschappelijks achter zit:
- waarom een ​​​​autopsie uitvoeren als hij "dood" is en op zo'n dood?
— Is de autopsie er niet om de oorzaak hiervan vast te stellen?
- aangezien we niets over hen weten (als ze inderdaad bestaan ​​en naar de aarde zijn gekomen), kunnen we daarom de "doodsoorzaken" niet bepalen, of wat weet ik ... Aangezien 'we niet weten, noch hun metabolisme, noch wat de organen die erin zijn ontdekt, kunnen worden gebruikt! Noch hoe ze werken, noch conclusies trekken in dit verband. Ik zie geen enkele dokter ter wereld die dit wil doen zonder verdere voorzorgsmaatregelen. Geen interesse!
— als ze echt zo'n vorm van wezens hadden ontdekt, zouden ze ongetwijfeld eerst aan hun eigen veiligheid hebben gedacht voordat ze dachten aan het afslachten van het lichaam (welk virus of welke ziekte kan het bevatten? welke impact op het leven op aarde als het zich verspreidt, enz.)
- als het alleen maar was om zijn anatomie te zien, zou het gek zijn om zo'n schat aan informatie te hypothekeren door het met een scalpel af te slachten door een plaatselijke militaire arts, zonder een beroep te doen op de beroemdheden van die tijd in het domein.
— het zou ook beter zijn geweest om het te bevriezen, aangezien we niet eens weten welke effecten en hoe weefsels van onbekende oorsprong zich in formaline kunnen gedragen...
- voor een arts, een chemicus en / of een bioloog zou beter zijn geweest, zo niet passend, amha.

Veel andere vragen rijzen ervoor, het spoor van de autopsie is daarom erg secundair en ruikt naar bedrog.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 11/12/12, 12:33

obamot hello
eigenlijk is het doe-het-zelf, niet eens een beschermend masker en het is meer een hoax van medische studenten... of monteurs!
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 12/12/12, 19:34

Altijd de memes die hun ongelooflijke verhalen vertellen.

Maar waarom forum trekt econologie deze mensen aan? :onheil:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/12/12, 05:49

moinsdewatt schreef:Altijd de memes die hun ongelooflijke verhalen vertellen.

Maar waarom forum trekt econologie deze mensen aan? :onheil:

minder watt, je kunt niet lezen wat ik schreef!!!!
Goed .. altijd te nemen met een pincet.

Je herhaalde reflecties beginnen me kwaad te maken.
Vires christophe ook in dit geval:

Als je de video had bekeken, had je gezien dat deze mensen de waarheidsgetrouwheid van de Russische documenten bestuderen!
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 13/12/12, 08:32

moinsdewatt schreef:Altijd de memes die hun ongelooflijke verhalen vertellen.

Maar waarom forum trekt econologie deze mensen aan? :onheil:



WAT BELANGRIJK JOU?

Dat hoeft niet forum, je hoeft er alleen maar een te vinden die je leuk vindt, beperk jezelf tot je gekopieerde / geplakte en doe het zonder denigrerende opmerkingen naar anderen toe!


Voor de komst van negativisten zoals jij forum deed het heel goed, zoek eens op je opmerkingen en je zult zien dat je driedubbel onaangenaam bent!


Als ik het onderwerp niet leuk vind, geef ik geen commentaar, tenzij het is om mensen te redden van een totale zwendel zoals de zwendel, maar hier val je de leden direct en persoonlijk aan via een omweg en ik hou er niet van deze manier van handelen zoals vele anderen, dus corrigeer de situatie alstublieft!

Net zoals ik tegen Dédé zei, we weten niets over jou, verdomme en je hebt geen prestaties op deze site, zelfs niet je foto of wat je doet voor de kost, gewoon bla bla en ik ben op mijn hoede voor een soort van kerel dat ben je!!!
:onheil:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/12/12, 10:51

Daar is het net als thuis, zolang de hersenen maar worden afgeleid van de aandacht voor de echte problemen...

Dat zorgt er altijd voor dat een groot aantal van hen zich niet erg interesseert voor het maatschappelijk middenveld, de economie, de politiek... En vooral niet voor kunst en cultuur!

Trouwens, bij ons komt het neer op smartphones, op mensen... Dallas en Top-Models, nietwaar? : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 219-gasten