Milieu-onderzoek

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
milieu-pol
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/09/11, 10:32

Milieu-onderzoek




par milieu-pol » 03/10/11, 10:52

Bonjour à tous,

Met toestemming van een moderator en als onderdeel van onderzoek voor de universiteit (mens- en sociale wetenschappen) voer ik een internetenquête uit over het thema milieu en over wat ecologische betrokkenheid kan bepalen.
Deze vragenlijst is anoniem en vrij kort (10 minuten), en respondenten kunnen aan het einde van de vragenlijst het e-mailadres van het onderzoek vermelden, waarmee ze de resultaten van het onderzoek kunnen opvragen (beschikbaar over een paar weken).

Hier is de link naar de vragenlijst:
http://www.surveymonkey.com/s/Environnement-pol3

Ik blijf beschikbaar voor internetgebruikers voor aanvullende informatie,
Bedankt allemaal voor jullie deelname,
MJ
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

Re: Milieuonderzoek




par renaud67 » 03/10/11, 12:32

milieu-pol schreef: Ik doe een internetenquête over het thema milieu en wat ecologische betrokkenheid kan bepalen.

Hallo,
de eerste vragen vereisen niet dat we verder gaan... we zullen het verband tussen het milieu en langdurige werkloosheid en de politiek moeten uitleggen: kunnen we niet nadenken over het milieu zonder dat dit gekoppeld is aan een politieke oproep?
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
milieu-pol
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/09/11, 10:32




par milieu-pol » 03/10/11, 13:26

Hallo,
Ik antwoord je in pm.
Met vriendelijke groet,
MJ
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Milieuonderzoek




par Obamot » 03/10/11, 20:43

Hallo,

milieu-pol schreef:in het kader van onderzoek voor de universiteit (humane en sociale wetenschappen) doe ik een internetenquête over het thema milieu en over wat ecologische betrokkenheid kan bepalen.


Interessant!

Welke school? Welke Uni?

(PS: ik ben niet erg geabonneerd op "MP", dus beantwoord alstublieft zoveel mogelijk in deze draad. Ik had bijvoorbeeld graag het antwoord op de vorige vraag willen weten.)
0 x
milieu-pol
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/09/11, 10:32

Re: Milieuonderzoek




par milieu-pol » 04/10/11, 08:36

Hallo,

Ik heb niet publiekelijk gereageerd omdat ik de antwoorden van de respondenten niet wil vertekenen. Het vooraf kennen van de hypothesen van een onderzoek kan inderdaad tot vertekening leiden.
Ik werk aan de Bordeaux Segalen Universiteit.

Met vriendelijke groet,
MJ




Obamot schreef:Hallo,

milieu-pol schreef:in het kader van onderzoek voor de universiteit (humane en sociale wetenschappen) doe ik een internetenquête over het thema milieu en over wat ecologische betrokkenheid kan bepalen.


Interessant!

Welke school? Welke Uni?

(PS: ik ben niet erg geabonneerd op "MP", dus beantwoord alstublieft zoveel mogelijk in deze draad. Ik had bijvoorbeeld graag het antwoord op de vorige vraag willen weten.)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten