Kokopelli, zaadbank, zaden, plant.

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33

Kokopelli, zaadbank, zaden, plant.




par clasou » 19/09/09, 10:53

Hallo,
Wat de zadenbank betreft, ik weet niet wie de makers zijn, zeker staten of internationale organisaties die exemplaren van elke soort willen bewaren voor veiligheid.
De bijdragers zijn zeker de zaadbedrijven, het doel is om hun GGO en andere hybride te kunnen produceren met behoud van de basissoorten.

Wat kokopelli betreft, ik denk niet wie een bijdrager is, en (citro) u bedoelt dat de klanten en partners van Koko preferentiële tarieven zouden hebben. Ik denk niet dat die ene, dat kokopelli er deel van uitmaakt, twee die iedereen kan op dit moment profiteren.
Dat er uiteindelijk voorraadomzet kan zijn.
Ik denk aan wat ik van het boek heb gelezen, dat hij zelfs zou weten of ze hun de vraag tegen deze bank zouden moeten stellen, ervan uitgaande dat soorten zich op natuurlijke wijze in de natuur vermenigvuldigen, en dat het voldoende is zoals het geval is met hun verschillende antennes. stuur zaden terug naar een uithoek van de wereld waar er een probleem zou zijn geweest dat de regeneratie van de laatste zou hebben belemmerd.

Als we hun artikel over laten, laten we de tarwe redden (oud en anderen)
daarnaast stuurt hij ze je gratis toe. Hij wenst je gewoon verder dan te doen wat je wilt met de oogst (met meelzaad ontkiemde meststof) om eventueel wat te verdelen zodat het de ruimtes terugwint en ze mogelijk een deel stuurt om de voorraden aan te vullen en lever andere hoeken.

Hij geeft ook advies om uw soort in raszuiverheid te creëren.

Ofwel ben ik er helemaal naast, ofwel heb ik hun filosofie niet begrepen.
Wanneer zijn degenen die vooruitgaan in 2012, tenzij india mali en misschien anderen die zones hebben gecreëerd voor de productie en distributie van zaden, verbonden met wie ik niet weet met wie voor een verkiezing.
het doet me een beetje denken aan de geschiedenis van meeldauw en tomaten, waarin je uitlegt dat je je gedurende een aantal jaren na de verandering van manier geen zorgen meer maakt. Mensen zeggen ah goed en beginnen opnieuw met pap of iets anders.
om de rijst van hoop op youtube te zien of opnieuw te zien, ik denk dat dat hun reden verklaart waarom ze zijn veranderd, maar hij kan liegen en zijn bondgenoot kan zijn voor 2012 of meer
En ja, ik ben ook een extremist als ik ergens in geloof, een beetje zoals alle ouders die hun hoofd boven hun zaad draaien en een kind worden, maar die volharden in het tegenovergestelde van wat hun wordt geleerd.
bou dou dio.:x
a + claude
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kokopelli, zadenbank, zaden, plant.




par Obamot » 19/09/09, 11:08

clasou schreef:het doel om hun GMO en andere hybride te kunnen produceren met behoud van de basissoorten.


:schok: ... als dit waar is (en alles leidt ertoe om het te geloven) is het inderdaad het ultieme bewijs dat ze niet weten wat ze doen, of waar ze precies heen gaan, behalve het geld ...

Zei je serieus? :schok: :| :o
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 19/09/09, 17:58

Kijk, blijkbaar zitten de Zwitsers ook in de problemen.
er is geen chocolatier in de buurt die hiervan op de hoogte zou zijn.

http://www.biodiversite-pour-tous.ch/in ... nd-fr.xhtm

a + claude
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten