Het is Lichtmis Breton vrienden dan uw kachel !!!!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9

Het is Lichtmis Breton vrienden dan uw kachel !!!!




par C moa » 02/02/09, 15:58

Hallo allemaal déchireurs pasteitjes, pannenkoeken eters (en anderen natuurlijk ook).

Vandaag is het Maria-Lichtmis, zodat uw kachel !!!

Ik viel eerder in dit artikel, en dus ik kan het niet laten naar believen te delen !!! Het is een teken dat de tijden veranderen en dat kunnen we goed of zeer goed lokaal te doen !!!

http://www.rtl.fr/fiche/3276802/les-agriculteurs-bretons-relancent-la-culture-du-ble-noir.html

Kenavo bouzeux hen !!! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/02/09, 16:03

Vrienden Breton en anderen ze stinken?

Bovendien: Beeld je bent zelfs niet Breton (officieel) !! Hihihiihhiih!

ps: Sarazin heeft in a op de forums https://www.econologie.com/forums/aerogenera ... t6740.html en binnenkort zelfs een Saraceen? : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/02/09, 16:04

Hey! Ho! Y 'niet alleen Britten die gebruik maken van boekweit pannenkoeken te maken! Ook in België.
In het Vlaams heet sarasin "Boukweit", wat betekent dat in Luik crêpe "bouquette" wordt genoemd (spelling niet gegarandeerd)

Vrouwen doen pannenkoeken, want dat is para ^ Heeft de dag vrouwen zijn meesters : Cry: alsof er iets veranderd hier! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/02/09, 16:06

Ah ah ah! Tope the Elephant dezelfde reactie :)

ps: kijk naar dit, we praten over jou: https://www.econologie.com/forums/rendez-vou ... t6982.html
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 02/02/09, 16:13

Het reageert snel hier als we praten over eten !!! : Lol:
Christophe schreef:Vrienden Breton en anderen ze stinken?
Eerst zei ik
(En anderen ook natuurlijk)


Bovendien: Beeld je bent zelfs niet Breton (officieel) !! Hihihiihhiih!
Een ander die praat over wat hij niet kent en vooral iets dat hem niet aangaat !!!

het zal schijten !!! Beeld

In feite is de Savoie me dat we altijd vertelde me en dat was de Elzasser hetzelfde !!! Beeld

ps: Sarazin heeft in a op de forums https://www.econologie.com/forums/aerogenera ... t6740.html en binnenkort zelfs een Saraceen? : Mrgreen: : Mrgreen:
dat is prima, het is gegeten eindeloos !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/02/09, 16:21

C moa schreef:Een ander die praat over wat hij niet kent en vooral iets dat hem niet aangaat !!!

het zal schijten !!! Beeld


Hihihihihihihi, JTE eraan herinnerd dat zelfs wanneer ik woonde 15 maanden Guerande St. Anne de Bretagne om alles te bekennen!

Dus ja historisch landen van de Loire is Breton, maar niet administratief ca niet meer.

C moa schreef:In feite is de Savoie me dat we altijd vertelde me en dat was de Elzasser hetzelfde !!! Beeld


In de ja het een sterk karakter moet er zo uitzien: je hebt al een Houthakker volledige peer genomen? Beeld

Aan de andere kant, als ik zou zeggen: Vendéens en Bretons uit de Loire is hetzelfde, ik denk dat je het niet leuk zou vinden, ik hoorde er een paar over de Vendeans toen ik "Zuid-Bretons" was : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 02/02/09, 16:52

Christophe schreef:Hihihihihihihi, JTE eraan herinnerd dat zelfs wanneer ik woonde 15 maanden Guerande St. Anne de Bretagne om alles te bekennen!

Dus ja historisch landen van de Loire is Breton, maar niet administratief ca niet meer.
Ten eerste, dit zijn niet alle landen van de Loire, die deel uitmaken van Groot-Brittannië, maar alleen de Loire Atlantique waren. Bretagne is 5 afdelingen naam ... Beeld

Hoewel deze co **** ie is uit hoofde van Vichy dus we zien het niveau, maar eerlijk gezegd kunnen we ons afvragen hoe ze het deden om deze te vinden !!! Welk verband was met de Sarthe, de Anjou of het plafond van de onderste Loire zuiden ??

Aan de andere kant, als ik zou zeggen: Vendéens en Bretons uit de Loire is hetzelfde, ik denk dat je het niet leuk zou vinden, ik hoorde er een paar over de Vendeans toen ik "Zuid-Bretons" was : Mrgreen: : Mrgreen:
Goed !!! De Breton Loire bestaat niet !!! We Breton en dat is het !!! Dan moet je gewoon Brest, Lorient, Guingamp en Nantes en dat is het !!!

Het is op dat als je me verbijsteren over de Zuid-Loire, zullen we snel een diplomatiek incident soort Davos tussen Israël en Turkije komen !!!!
Eerlijk gezegd, kun je zeggen wat je wilt, maar ze zijn niet zoals wij deze mensen !!! Bovendien oorspronkelijk werden ze gehecht aan Poitiers is vertellen u het verschil dat er is tussen ons !!! : Mrgreen:

PS: Een beetje voor de weg:

Als je morgen te horen krijgen dat het einde van de wereld zal komen in een week waar je moet naar je oude dag te beëindigen ??

In Vendée natuurlijk hebben ze een eeuw achter !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/02/09, 17:16

C moa schreef:Ten eerste, dit zijn niet alle landen van de Loire, die deel uitmaken van Groot-Brittannië, maar alleen de Loire Atlantique waren. Bretagne is 5 afdelingen naam ...


Oh sorry ik had het mis ik bedoelde Loire Atlantique natuurlijk!
Beeld

Hiihihhiih voor Vendée Ik wist dat "ik van je zou houden", dat vertelden ze me !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 02/02/09, 17:30

U testte de pannenkoek heeft het bier?

Ik doe, dit is een van mijn favoriete recept : Cheesy:
Dit is natuurlijk de Belgische en het is zo fijn, het eet zonder honger : Lol:

Een kleine chimay in het deeg, fermenteren in de koelkast voor twee uur, koken pannenkoeken en natuurlijk goede eetlust
:P

Let op, distaits niet te vergeten de bakmeel gebruiken, weet ik niet garanderen dat het resultaat : Mrgreen:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/02/09, 19:33

+ 1, Lietseu, het is geweldig

in feite, wist u dat er een volle aflaat die verband houden met het proeven van trappistenbier:

Trappist: vagevuur dag minder!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten