News: Boost uw koopkracht

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
DODERMAN Marjorie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/10/08, 15:15

News: Boost uw koopkracht




par DODERMAN Marjorie » 16/10/08, 15:32

Bonjour à tous,

Wij nemen de vrijheid om u deze paar regels te schrijven omdat wij de auteurs zijn van een boek met de titel “Dope your koopkracht”, gepubliceerd door Editions Grancher op 15 oktober 2008.
Door dit werk wilden we de middelen identificeren waarover ieder van ons beschikt om minder uit te geven en zo onze koopkracht te vergroten, de voornaamste zorg van de Fransen. Door ons advies op te volgen kan een echtpaar met twee kinderen gemakkelijk hun koopkracht verhogen met zo’n € 1,- per jaar, oftewel rond het minimumloon! Nog een voordeel: de meeste voorstellen in ons boek gaan vergezeld van een “milieunota”. Geld besparen impliceert vaak een betere controle over de energiebronnen en dus een actieve deelname aan het behoud van ons milieu.

Bij het schrijven van ons boek hebben we veel onderzoek gedaan en vonden het erg interessant om deze site te raadplegen, die veel praktische informatie biedt. Daarom hebben we niet geaarzeld om het in ons boek op te nemen.

We behandelen een veelheid aan onderwerpen, zoals huisvesting, eten, vakantie/vrije tijd of zelfs de auto.

Wij horen graag uw mening over ons boek.

Beeld

Om het te krijgen: http://www.amazon.fr/Dopez-votre-pouvoi ... 134&sr=1-1

Goede dag voor iedereen.

Marjorie Doderman
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 16/10/08, 16:23

Geweldig en bedankt!

Zou het mogelijk zijn om de pagina te zien waarop econologie.com verschijnt, indien gewenst?
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 16/10/08, 16:46

hij (zij) zou je (echt) een gratis exemplaar kunnen sturen ter evaluatie, toch?
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 16/10/08, 17:10

Ik vroeg erom, maar ze stuurde me naar de uitgever en voor 11€ wil ik geen tijd verspillen aan het vinden van de juiste contactpersoon... :?

Aan de andere kant heeft ze mij zojuist de passage gestuurd waarin econologie wordt aangehaald. Ik wacht op zijn toestemming om het op de website te publiceren forums.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/10/08, 12:37

Hier is de passage waarin econologie.com wordt geciteerd. Ik denk dat de auteurs naar deze pagina's verwezen:
https://www.econologie.com/liste-montant ... utomobile/

nieuwe-transporten/bonus-malus-voor-auto's-die-mij-het-probleem-t5577-verklaart.html


Beeld

Beeld
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 17/10/08, 14:23

Een vraag: Is het bericht eerst privé naar u verzonden, of is het op de forum direct?

Omdat ik de indruk heb dat deze dankbetuigingen meer een publicitaire uitstraling hebben...
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/10/08, 14:28

Eerst per e-mail en ik adviseerde haar om zelf een onderwerp aan te maken, wat ze ook deed. Ik ben dan ook verantwoordelijk voor deze “een beetje” reclameboodschap.

Uiteraard overheerst het begrip ECONOMISCHE + CONSUMPTIE (wat 'altijd meer' betekent) grotendeels in het boek, maar ach... ik geef er de voorkeur aan als advertentie dan als advertentie voor een andere stomme pipo-economiser...
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 17/10/08, 14:36

Oké, dat was dus behoorlijk eerlijk.
Maar het boek zou toch verzonden moeten zijn zonder dat je contact hoeft op te nemen met de uitgever...
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten