Little methode tegen misbruik mail reclame

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Little methode tegen misbruik mail reclame




par Christophe » 26/04/07, 09:36

Dit is wat Delnoram me in "spam" stuurde : Mrgreen:

https://www.econologie.com/fichiers/partager/anti-pub.pdf


Je hebt waarschijnlijk al soortgelijke "kettingen" gekregen en ik betwijfel ten zeerste het effect van dergelijke acties (vooral omdat het zorgt voor transport en dus extra CO2-uitstoot...totaal nutteloos) maar ik geef het je toch mee...

Aan de andere kant bracht dit me op een idee: als Sarko president wordt, zou dat interessant kunnen zijn bedenk een vergelijkbare methode om hem te laten zien wat democratie is...ontwikkelen...
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 26/04/07, 10:07

Het idee is goed. Ik hou echt van het concept van het mixen van advertenties. Zoals pizzakortingen bij de bankier en vice versa. : Mrgreen:

Bij gebrek aan een postroute kunnen we altijd plezier hebben door deze rotadvertenties te bewaren en ze zelf in de brievenbus van een van deze vervuilers te stoppen als we langskomen.

Ik vind het leuk. Idee om te graven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 26/04/07, 10:33

Ja voor de mix, maar de pizza's zijn over het algemeen kleine winkels die lokaal distribueren... Dus niet echt "spam"...

Het zou grappig zijn om de kroegen naar de concurrentie te verwijzen (stijl de aftiteling "sofdanscul" en Cie...)... maar ik blijf bij het idee voor (of liever tegen) sarko... geen idee in deze stem daar Rulian?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 76-gasten