inkt printers

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Tiboshadow06
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 48
Inschrijving: 18/08/06, 12:15

inkt printers




par Tiboshadow06 » 30/12/06, 13:48

Hallo allemaal, ik ben de nieuweling, amper 16 jaar oud en toch maak ik me nu al zorgen over de toekomst van mijn toekomstige kinderen!

Dus voor degenen die het niet weten, er is een software genaamd "Ink Saver" waarmee je op inkt kunt besparen. Het principe is eenvoudig: we veranderen onze gewoonten niet, we beginnen met afdrukken en presto, er wordt een venster geopend met een kleine schuifregelaar waarmee we + of - inkt kunnen gebruiken. Als we de schuifregelaar naar 90% verplaatsen, is de kwaliteit uiteraard slechter, maar van 5 naar 15% zien we het verschil niet, behalve in termen van zuinigheid! Deze software is dus betaald, er is een proefversie (30 dagen denk ik) maar uiteraard is de crack makkelijk te vinden : Cheesy: (Ik geef geen links)

Ik hoop dat dit sommige mensen helpt (vooral voor HP-bezitters, voor € 40 per cartridge is het een beetje lastig)

En anders nog een paar kleine tips:

- Overweeg dubbelzijdig printen
- Druk tekst in blauwe kleur af in plaats van in zwart, omdat blauw de minst gebruikte kleur is bij het afdrukken :!:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/12/06, 13:50

welkom

De link de link : Cry: : Cry: : Cry:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Tiboshadow06
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 48
Inschrijving: 18/08/06, 12:15




par Tiboshadow06 » 30/12/06, 13:53

Nou, ik wil graag de link van de software geven
Maar crack weet ik niet, het is Warez en ik wil eigenlijk geen enkel risico nemen :D

http://www.01net.com/windows/Utilitaire/imprimantes/fiches/25455.html

Het zijn 15 dagen testen, vertel me het nieuws, ik zal de software + de crack gecomprimeerd in zip zeker op mijn host plaatsen als de software mij interesseert + een
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten