De watercalculator...

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
papalopoulos
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 21/02/05, 18:52

De watercalculator...




par papalopoulos » 18/12/06, 22:09

0 x
York3k2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/03/06, 18:26




par York3k2 » 18/12/06, 22:22

Ik kocht er vorig jaar een in Canada en nadat ik hem uit elkaar had gehaald, besefte ik dat het een stuk onzin was (20 Canadese dollars daarbovenop!)

Ik raad dan ook iedereen aan om dit product, dat de wereld openlijk bespot, te boycotten!

Dat is alles, kusjes
York3k2
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 18/12/06, 22:59

Ja, dat begreep ik toen ik zag dat ik "navullingen" moest kopen....Het is in feite een simpele "vloeibare" batterij (zonder de effectiviteit van vaste batterijen...maar ongetwijfeld met minder vervuiling)...

Er gaat niets boven een goede kleine zonnecalculator :)
0 x
York3k2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/03/06, 18:26




par York3k2 » 19/12/06, 10:03

Ik heb ze gisteravond een e-mail gestuurd om ze te waarschuwen. Hier is hun antwoord dat ik interessant vond.


Hallo,

Je hebt niet helemaal ongelijk, maar je hebt ook niet gelijk. De rekenmachine werkt uiteraard op elektriciteit en bevat dus een “batterij”. En water is een integraal onderdeel van deze batterij. Het is helemaal geen schakelaar, maar het is de elektrolyt die de redoxreactie tussen de twee metalen elektroden in de rekenmachine mogelijk maakt.
Het product is daarom:
- origineel omdat er geen commerciële batterijen nodig zijn, en vrijwel oneindig kan worden opgeladen met water
- ecologisch omdat het geen zuur bevat zoals de conventionele batterijen die we kopen.

Wij liegen dan ook absoluut niet in de reacties op onze site. Ik sta tot uw beschikking voor eventuele aanvullende informatie.

Met vriendelijke groet,
Fabrice
http://www.ledindon.com

Dat is alles

York3k2
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 19/12/06, 16:45

York3k2 schreef: en laadt op bijna tot in het oneindige met water


Ah ah ah...bijna oneindig (totdat de 2 metalen elektroden versleten zijn...)

Bovendien bevat een accubatterij GEEN zuur...
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten