Verminder uw telefoonrekening

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Jiher
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/10/06, 00:16

Verminder uw telefoonrekening




par Jiher » 23/10/06, 00:33

Ik weet het niet : Idee: als er een directe impact is op de ecologie, maar zeker op onze portemonnee waardoor het resterende geld kan worden gebruikt voor meer ecologische oplossingen op andere gebieden. Tot slot raad ik iedereen die geld wil besparen aan de telefoon aan om de GratosTEL-site te bezoeken: met SPAM kunt u goedkoper of gratis bellen vanaf een vaste lijn, mobiel of pc. Wi-Fi-oplossing, VoIP, telefoonkaarten, gratis mobiele GSM-gateways.

Voorbeeld: Téléréduc SPAM bel goedkoper of lokaal tarief naar Internationaal, zonder verplichting vanaf zijn vaste lijn.

Ander voorbeeld: Gratis Mobiele GSM gateway, gratis bellen vanaf je mobiel: SPAM
0 x
GratosTEL: bel goedkoper of gratis vanaf je vaste lijn, mobiel of pc van overal ter wereld naar waar ook ter wereld. + Wifi, VoIP, Telefoonkaarten, Gratis mobiele GSM-gateway...
Mido66
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 07/05/09, 11:51




par Mido66 » 17/05/09, 17:14

een site om gratis naar vaste nummers te bellen en MOBILE

mijnlivio.com/entry.action

je hoeft alleen maar de procedure te volgen
het is helemaal GRATIS... geen apparaat om te kopen, geen abonnement etc...
namelijk, wanneer u een correspondent belt, duurt het ongeveer 1 minuut na het aannemen van de oproep om te slagen,
waarschuw eerst uw correspondent dat hij ongeveer een minuut moet wachten na het opnemen van de telefoon, maar dit is de moeite waard, gratis mobiel bellen gaat niet door de straten
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/05/09, 18:36

Hallo, je bericht ruikt naar spam :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Mido66
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 07/05/09, 11:51




par Mido66 » 17/05/09, 18:42

!!!!!!!!!!!
De tijd die u kwijt was met beantwoorden had u kunnen testen en of het SPAM was
dan had je kunnen posten
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/05/09, 21:48

Ik ging naar de site, het is een commerciële site en a priori niets gratis, behalve bellen als je ervoor betaalt.
Sorry, voor mij zijn alle verwijzingen naar nieuwe abonneesites verdacht, en ik heb goede redenen om dat te geloven.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Mido66
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 07/05/09, 11:51




par Mido66 » 17/05/09, 22:10

Wacht, ik denk dat er een beetje verwarring is,
tot wie richt je je? bij Jlher of bij mido66
jiher schrijven op "Telereduc" "Passerelle GSM gratis etc"

Ik ben mido66 en ik heb het met je over
mijnlivio.com/entry.action
of er is niets commercieels, ik bel bijna elke dag.

je geeft een e-mailadres op, we sturen je een code, je configureert het mobiele of vaste nummer dat je wilt bellen, er wordt een link aangemaakt, je plakt deze link op het kladblok je slaat hem op in "html" formaat je klikt hierboven en je belt uw puntcorrespondent.
er is niets commercieels aan.
0 x
papy33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/04/09, 01:22
Plaats: gironde

telefoonrekening verlagen




par papy33 » 17/05/09, 23:42

natuurlijk gratis service maar acceptatie van de voorwaarden
algemeen via cookies (verplicht)
we stellen onszelf bloot aan het opgeven van onze gewoonten en deze beroemd te maken
gewoonten aan andere derden (lees de algemene voorwaarden aandachtig)
amicalement
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/05/09, 09:00

Ik maakte het duidelijk in mijn bericht: "Jiher, ca..."
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 18/05/09, 10:10

Het is gratis, maar u moet zich registreren en uw persoonlijke gegevens opgeven...

Ik begrijp de rente niet ten opzichte van VOIP? Ah, het is in staat om het te geven aan degenen die er nog geen toegang toe hebben?

Slot of niet?
0 x
futuranat
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 64
Inschrijving: 14/11/08, 16:09




par futuranat » 22/05/09, 10:11

wacht, ik zou graag willen weten hoe dit soort site kan bestaan... er is iets verdachts! hoe dan ook, met gratis of nieuwe abonnementen bellen we al onbeperkt naar vaste lijnen! kortom, als je me een beetje kunt uitleggen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten