reiniging met microvezels

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
mia73
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 05/10/06, 20:09
Plaats: CRUET

reiniging met microvezels

par mia73 » 05/10/06, 20:30

:schok:

hallo

Ze zijn fantastisch en toch zo weinig bekend.Microvezelstoffen zorgen voor een natuurlijke reiniging van oppervlakken.Ze zijn ecologisch en zeer effectief.

Het CTIP (internationaal technisch centrum voor hygiëne en netheid) heeft hier een interessante studie over gemaakt.

voor meer info kunt u contact met mij opnemen

tot snel
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: schoonmaken met microvezels

par Targol » 05/10/06, 22:56

mia73 schreef::schok:

Origineel als begin...

mia73 schreef:hallo

Nou hallo hetzelfde... of liever goedenavond op dit uur...
mia73 schreef:Ze zijn fantastisch en toch zo weinig bekend.Microvezelstoffen zorgen voor een natuurlijke reiniging van oppervlakken.Ze zijn ecologisch en zeer effectief.
Het CTIP (internationaal technisch centrum voor hygiëne en netheid) heeft hier een interessante studie over gemaakt.
voor meer info kunt u contact met mij opnemen
tot snel


Ehhhh ja, ze zijn veel minder fantastisch, minder bekend ook zonder twijfel, maar ze zijn soms toch effectief: de moderators van de forum econology.
En aangezien ik een van hen ben, en een Google-zoekopdracht naar "CTIP" me brengt bij ..... raad eens? een commerciële site, ik sluit dit onderwerp totdat een uitleg PM mij uitlegt (of aan Christophe) waarom ontgrendelen wat op het eerste gezicht woedend op een advertentie lijkt!!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten