Pub voor econology winkel

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas

Pub voor econology winkel

par emlaurent » 28/09/06, 14:41

Vertel de webmaster,

Ik telde niet minder dan 8-koppelingen naar econologiewinkel vanaf de startpagina. Om nog maar te zwijgen van de herinneringen in nieuwsbrieven en e-mails.
Het is geen kleine hype-reclame? :schok:

Is er geen manier om alleen een hoofdband op de top te plaatsen?

En zo niet, dan zijn we gerechtigd zou zijn versoepeld pagina's pubs bij het maken van een aankoop in de winkel of in plaats van t-shirts beschikbaar voor 300 berichten?
Of om deze associatie op te zetten en dat de leden profiteren van een site 0% pub?
Ik weet dat de pub wordt gebruikt om de server te betalen, maar als je een beetje geld geeft, kan het niet? Omdat de advertentie die elke pagina laadt, wordt pijnlijk : Cry:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: adverteren voor econologiewinkel

par Christophe » 28/09/06, 14:56

emlaurent schreef:zijn we recht zou hebben op versoepeld pagina's pubs bij het maken van een aankoop in de winkel of in plaats van t-shirts beschikbaar voor 300 berichten?


Nee dat zou onhandelbaar zijn .... maar ik kan de pagina's voor de geregistreerde "leden" wat lichter maken. Ik zal het 2 voortzetting doen, zoals.

emlaurent schreef:Of om deze associatie op te zetten en dat de leden profiteren van een site 0% pub?


Wanneer het is gemaakt, zullen we het opnieuw bespreken.

emlaurent schreef:Ik weet dat de pub wordt gebruikt om de server te betalen, maar als je een beetje geld geeft, kan het niet? Omdat de advertentie die elke pagina laadt, wordt pijnlijk : Cry:


Ze laadt niet elke keer ... ze blijft in de cache ... nou ik denk ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 28/09/06, 15:00

Hier is het. Er is meer dan één link bovenaan voor geregistreerde leden forum en een banner met meerdere producten en een algemene banner 468 onderaan.

Het is nog steeds gek dat de 'pub' voor de winkel je meer stoort dan externe advertenties ... laten we verder gaan ...
0 x
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas

par emlaurent » 28/09/06, 15:13

Het is niet zozeer dat de kroeg van de winkel mij meer irriteert, is dat er veel reclame op staat forum. Ik dacht dat er veel was voor de winkel ... En dat zorgde voor minder advertenties voor degenen die kopen, het zou comfortabeler kunnen zijn en het zou aanmoedigen om te kopen : Cheesy:

En bedankt voor de verlichte pagina's !! Het is beter
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 28/09/06, 15:17

emlaurent schreef:En dat bracht minder advertenties voor diegenen die kopen, het zou comfortabeler kunnen zijn en het zou aanmoedigen om te kopen : Cheesy:


Sorry, we passen dergelijke methoden niet toe die lijken op de gedwongen verkoop ... of op grote schaal aangemoedigd worden ...

"Je koopt geen reclame na!" ... Eerlijk gezegd, waar gaan we heen?

Trouwens, voor info, heb je al een bestelling geplaatst? : Cheesy:
0 x
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas

par emlaurent » 28/09/06, 15:35

Christophe schreef:Sorry, we passen dergelijke methoden niet toe die lijken op de gedwongen verkoop ... of op grote schaal aangemoedigd worden ...

"Je koopt geen reclame na!" ... Eerlijk gezegd, waar gaan we heen?

Trouwens, voor info, heb je al een bestelling geplaatst? : Cheesy:


ahah, : Lol: Ik wist dat je zo zou reageren! 8)
En zet al deze links naar de winkel, het is niet te verkopen "wijdverbreid" ?
Het idee was eerder om degenen die deelnemen aan de financiering van de forum door te kopen en niet te forceren om te kopen?
Het is grappig dat de draad op de marketing is gekomen met GIududiant !!
Niet eenvoudig om een ​​limiet in te stellen tussen gedwongen verkoop en louter promotie ...

Deze reflectie op reclame kwam bij mij door een aankoop in de winkel te overwegen (lamp zonder batterijen) : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 28/09/06, 15:48

emlaurent schreef:ahah, : Lol: Ik wist dat je zo zou reageren! 8)


Het was een test? :schok: Mijn reactie is die van eerlijkheid die ik geloof ... nee?

emlaurent schreef:En zet al deze links naar de winkel, het is niet te verkopen "wijdverbreid" ?


Persoonlijk hoef je er niet op te klikken, aan de andere kant jouw idee, ik noem het marketing "chantage" ... sorry ik eet dit brood niet!

Ik sluit dit onderwerp voordat het ontaardt ... het levert helemaal niets op ... als je aanvullende opmerkingen hebt, doe het dan in privé stp ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten