Jaarlijkse PC Schoonmaak

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

Jaarlijkse PC Schoonmaak




par delnoram » 19/07/06, 19:59

Eigenlijk blazen uw computer toren 1 vermijdt jaarlijks oververhitting componenten (vooral voedsel dat kan worden waarom stoppen zonder noodzakelijkerwijs bloederige)
Föhnen (niet de "karcher" :onheil: : Cheesy: ) En niet te sterk niet.
evenals de tv als dit.
Doe het buiten omdat dela stof, het komt uit.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/07/06, 22:16

Ja goed idee (vooral gezien de huidige hittegolf), maar maakte blunders één ding: vooral niet vacuüm in PC of ander elektronisch apparaat !!

Sterker nog: de statische elektriciteit te wijten aan de lucht wrijving op de muren (ca herinnert u iets? : Cheesy: ) Van de stofzuiger creëert DESTUCTRICES stortplaatsen voor elektronische componenten.

Ik brandde een moederbord op deze manier een paar jaar geleden ... Wees gewaarschuwd :)
0 x
leolelionceau
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/08/06, 16:27
Plaats: Brest-Le Mans




par leolelionceau » 24/08/06, 10:54

En zoals iedereen in een compressor thuis, is het nog gemakkelijker ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 26/08/06, 23:43

een blikje droog gas en neutraal, het werkt ook :D ........ Maar niet gratos : Cry:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 28/08/06, 11:39

leolelionceau schreef:En zoals iedereen in een compressor thuis, is het nog gemakkelijker ... : Cheesy:


Met een fietspomp of longen, Er wordt reeds een enorme hoeveelheid stof op de bladen van ventilos.

[Edit]
u kunt ook de ventilos en radiatoren met een borstel schoon te maken. Door nadelen, voor de borstel, neem natuurlijke haren, nylon borstelharen hebben een dergelijke tendens om de statische electriciteit die als rapellait Christophe, is niet de vriend van Electronic vangen ...
[/ Bewerken]
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 29/08/06, 21:34

Persoonlijk, het schoonmaken van de thuis-pc is uit, met de ontmanteling van alle ventilos en blazen alle CPU behuizing.

Na de borstel ik nettois waaronder koelvinnen componenten van het moederbord en de macht die ik niet aarzelen om te openen (in de horror!)

Maar hey, het is meer dan I jaar uit elkaar en de achterkant van Ordis 20 ...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 29/08/06, 22:14

1 keer per jaar is het minimum !!, Zuig aan 8 - 9 balken maxi :D in demontan t, radiatoren hebben Soms zie ook geblokkeerd!
Het hoeft niet per se blijft het verspreiden van de computer, ik weet een monteur die brand ingesteld op de garage met deze onzin !!!
een download te pedant 's nachts en het hele gezin Brulle !! : Cry: : Cry: :!:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 30/08/06, 11:51

denis schreef:een download te pedant 's nachts en het hele gezin Brulle !! : Cry: : Cry: :!:


Wanneer u wordt verteld dat de P2P gevaarlijk is !!! : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112




par Oli 80 » 24/10/14, 21:53

Christophe schreef:Ja goed idee (vooral gezien de huidige hittegolf), maar maakte blunders één ding: vooral niet vacuüm in PC of ander elektronisch apparaat !!

Sterker nog: de statische elektriciteit te wijten aan de lucht wrijving op de muren (ca herinnert u iets? : Cheesy: ) Van de stofzuiger creëert DESTUCTRICES stortplaatsen voor elektronische componenten.

Ik brandde een moederbord op deze manier een paar jaar geleden ... Wees gewaarschuwd :)


Goedenavond alsof het merkwaardig dat niet stofzuiger, computer op te slaan op een dag weet te gebruiken wanneer ik 'd kocht een grafische kaart, was er een kleine stofzuiger als de gift
http://www.kollori.com/decoration-de-bu ... avier.html
en er is weinig tijd heb ik deze kit voor mijn broer zeer specifieke reiniging aangeboden http://www.aspireflex.fr/brosses-univer ... ateur.html het wordt gevonden in bouwmarkten, met gespiegelde of grote oppervlakken, radius natuurlijk stofzuiger
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112




par Oli 80 » 19/12/15, 18:22

Goedenavond, hier is een nieuwe accessoire voor het reinigen van de computer
https://www.youtube.com/watch?v=J6veg1kZ0ok
het vervangt de bom lucht, maar je moet batterijen, maar het kan ook andere diensten https://www.youtube.com/watch?v=o7zh1oe80ws
biensur twee opblaasbare matras plaats daarvan waarschijnlijk langer : Mrgreen: : Mrgreen:

http://www.canlessair.com

hartelijk
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten