Wassen met keramiek: wondermiddel voor chemicaliën?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Wassen met keramiek: wondermiddel voor chemicaliën?




par gildas » 04/02/21, 23:40

Hallo,

De biokeramische ballen doen niet alleen goed als chemicaliën, ze vervuilen niet en besparen u veel geld!
Vergeet de traditionele vaatwastabletten even of permanent en wend u tot een innovatieve en modieuze oplossing: het heet Iji bag en het is een antwoord op alle zorgen van die tijd. Het is duidelijk dat het gebruik van de vaatwasser combineert met een aanpak die het milieu en het budget respecteert en tegelijkertijd efficiënt en zuinig is.

Grote troeven

Als je aarzelt om de sprong te wagen, blader dan door deze paar IJI Bag Avis. Maar, afgezien van deze subjectieve opmerkingen, weet dat dit product duidelijke voordelen heeft aangetoond. Welke ? Ten eerste is het ecologisch verantwoord in de zin dat het geen chemicaliën bevat. Ten tweede vervuilt het de oceanen niet: het draagt ​​zo bij tot hun bescherming. Ten derde vertoonde het hetzelfde niveau van efficiëntie als dat van traditionele tablets. Ten slotte bespaart u veel geld, ongeveer 1 euro. Denk erover om meer te weten over het werkingsmechanisme! Je zult meer verleid worden.

Het geheim van zo'n economie

Eindelijk, het is geen geheim! In het tijdperk van de strijd tegen afval op alle niveaus, hadden de makers van deze tablet het geweldige idee om hem 4 jaar op rij herbruikbaar te maken! Het is duidelijk een duurzaam product dat het leven deels gemakkelijker maakt. U hoeft gedurende 4 jaar geen tablets meer te kopen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat de bezorging heel goed mogelijk is. Het is in ieder geval een echt voordeel voor de gebruiker. Merk echter op dat het merk kiest voor een klassieke verzending, waardoor de verzendtijd wordt verlengd. Deze keuze wordt verklaard door de wens om de ecologische voetafdruk verder te verkleinen. Ja, hier is duidelijk geen halve maat. De principes en waarden worden zeer serieus genomen en hun realisatie is effectief.

http://www.mademoiselle-gabrielle.fr/le ... vaisselle/
De groene economie, wat is die echt waard?
3 januari 2021 Nee door AMINE
Sommige merken prijzen al een tijdje de verdiensten van keramiek. In het bijzonder iji.eco die de wonderoplossing lijkt te hebben gevonden voor de chemicaliën die onze vaatwassers binnendringen. Kussens gevuld met tientallen biokeramische ballen die je vaat perfect zouden wassen.



In contact met water wordt een proces van waterstofperoxide opgezet, waardoor het water een hogere pH krijgt en dus een intensievere waskracht krijgt.



Veel wetenschappelijke onderzoeken hebben aangetoond dat dit fenomeen functioneel is, ook op YouTube zijn tests te vinden:



Zoals je kunt zien na een paar minuten in het water, is de pH van het water hoger (10).

Het effect van keramische ballen is dus duidelijk zichtbaar op water, maar heeft dit fenomeen ook echt invloed op de waskracht?



Het lijkt zo omdat veel tests met conventionele reinigingsmiddelen ook een stijging van de pH van het water laten zien, en het is deze toename van de pH die hen hun ware reinigingskracht geeft.

We zullen het later in dit artikel ontdekken

We hebben toen besloten ze voor u te testen. Dus ecologisch of roes?

Ten eerste moet u weten dat de producten die voor de vaatwasser worden gebruikt, verre van ecologisch zijn. Door hun samenstelling, hun verpakking, hun productie. Deze producten bevatten inderdaad fosfaat dat, afhankelijk van de dosis, bepaalde ziekten kan veroorzaken zoals osteoporose of nierproblemen.

Een kleine herinnering aan de feiten.

Het water dat u voor uw vaat gebruikt, vertegenwoordigt alleen al in Frankrijk 12 liter, oftewel 27 miljard liter per jaar. Worden evenzeer vrijgegeven in onze zeeën, onze oceanen, onze rivieren. Wat verpakkingen betreft, het vertegenwoordigt meer dan 16 miljoen ton plastic per jaar, alleen al in Frankrijk.

IJI.eco biedt ons zijn zakken gevuld met keramische ballen die net zo goed of zelfs beter kunnen reinigen dan conventionele producten. Het gebruikte keramiek heeft de eigenschap dat het de pH van het water verhoogt met een geschikte temperatuur - bijvoorbeeld die van uw vaatwasser. Daarnaast verbindt IJI zich ertoe om de zuivering van de oceanen te financieren door € 2 per bestelling te betalen aan een vereniging. We laten u onze mening ontdekken in de volgende paragraaf.

We gebruiken de IJI Bags nu 2 maanden.


De resultaten zijn definitief. Niets te melden. De vaat is schoon, ze zijn efficiënt. Simpele kopjes koffie, gegratineerde schaaltjes met harde stukjes, alle testen zijn geslaagd. Voor ons is het een grote "JA"

We raden het gebruik van keramische ballen aan voor huishoudelijke taken.
Binnenkort komt er in verschillende sectoren een tweede artikel op de blog terecht.

https://www.gabjo.fr/leconomie-ecolo-qu ... -vraiment/
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par GuyGadeboisTheBack » 05/02/21, 00:00

Morgen koop ik en dan ga ik testen. Bedankt voor de tip.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par izentrop » 05/02/21, 02:45

Wasgoed zonder was, kun je het geloven?
Fosfaatvrij terwijl https://www.actu-environnement.com/ae/n ... _2418.php4

Ik had je het moeten laten doen, maar ik ben een goede prins. https://www.signal-arnaques.com/scam/vi ... iste%20pas.

Nadat je doet wat je wilt en ons blijft beledigen Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par Obamot » 05/02/21, 02:54

izentrop schreef:Wasgoed zonder was, kun je het geloven?
Fosfaatvrij terwijl https://www.actu-environnement.com/ae/n ... _2418.php4

Ik had je het moeten laten doen, maar ik ben een goede prins. https://www.signal-arnaques.com/scam/vi ... iste%20pas.

Nadat je doet wat je wilt en ons blijft beledigen Beeld

In "zwendel signaal" is er niet het pseudo "vaccin" Pfizer nog? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par GuyGadeboisTheBack » 05/02/21, 03:03

izentrop schreef:Wasgoed zonder was, kun je het geloven?
Fosfaatvrij terwijl https://www.actu-environnement.com/ae/n ... _2418.php4

Ik had je het moeten laten doen, maar ik ben een goede prins. https://www.signal-arnaques.com/scam/vi ... iste%20pas.

Nadat je doet wat je wilt en ons blijft beledigen Beeld

Ik beledig je dat wanneer je het verdient, en nogmaals, ik in detentie zit. Anders bestaan ​​keramische kralen om te wassen al eeuwen, heb ik gezien. Maar bedankt voor de "zwendel" -link. Een enkel rapport is nog steeds mager.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 07:42

je zou een dubbelblinde studie moeten doen door de vaatwasser ook helemaal met niets te laten draaien ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 09:06

In contact met water wordt een proces van waterstofperoxide opgezet,

: Cry:
waterstofperoxide is de geleerde naam voor gehydrogeneerd water, maar het is geen 'proces' maar een molecuul. En zo gebeurt het niet, je hebt peroxide-ionen nodig, die in keramiek niet voorkomen (je vindt bijvoorbeeld in de zwarte substantie van de oude "leclanché" -batterijen mangaandioxide MnO2, dat effectief waterstofperoxide afgeeft in een zuur medium).
Maar in keramiek zie ik niet ...

De verhoging van de pH is te wijten aan hun basale aard, om te controleren of het echt is, kan een eenvoudig pH-papier om bijvoorbeeld zwembaden te controleren dit aantonen. Het bestaat al met zeep. Het is effectief ontvettend omdat het vetten verzepen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par izentrop » 05/02/21, 09:13

GuyGadeboisLeRetour schreef:Morgen koop ik en dan ga ik testen. Bedankt voor de tip.
Ik was stom, ik had tot vanavond moeten wachten voordat ik tussenbeide kwam, we lachten een kans om te lachen. :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par GuyGadeboisTheBack » 05/02/21, 12:41

izentrop schreef:ik was dom

Waarom de verleden tijd gebruiken? Het heden en de toekomst zijn perfect.: Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wassen met keramiek: een wondermiddel voor chemicaliën?




par ABC2019 » 05/02/21, 12:50

GuyGadeboisLeRetour schreef:
izentrop schreef:ik was dom

Waarom de verleden tijd gebruiken? Het heden en de toekomst zijn perfect.: Mrgreen:


+1

(Ik heb het natuurlijk over het aantal Guy's berichten met alleen maar beledigingen).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten