Houding ten opzichte van "Slow fashion" -toepassingen

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Khalidsmh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/10/20, 15:18

Houding ten opzichte van "Slow fashion" -toepassingen




par Khalidsmh » 01/10/20, 15:28

Hallo allemaal, ik zou jullie willen vragen mij een paar minuten de tijd te geven om deze vragenlijst te beantwoorden die gaat over de houding ten opzichte van "slow fashion" -toepassingen, de resultaten blijven anoniem en voor academische doeleinden reken ik op uw hulp en bij voorbaat dank

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... _wSR32CFRw
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: houding ten opzichte van "Slow fashion" -apps




par Christophe » 01/10/20, 15:30

Altijd dezelfde methode ... ik ben een student, voor academische doeleinden en we hebben nooit de resultaten.

Een marktonderzoek kost op zijn minst 5000 € ... een minimum aan eerlijkheid doet geen pijn ...

Je zou wat meer ... inventief kunnen zijn in je spammethoden ... Is dat niet wat je in marketing wordt geleerd? : Mrgreen:
0 x
Khalidsmh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/10/20, 15:18

Re: houding ten opzichte van "Slow fashion" -apps




par Khalidsmh » 01/10/20, 15:37

serieuze 5000ste Ik ben de CEO van Procter, bovendien ken je mijn intentie en wat zijn de doelstellingen van de studie, je hebt alles besloten en je maakt me een leugenaar en niet eerlijk zonder het minste bewijs te hebben dat je dat hebt geleerd in marketing, raar !!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: houding ten opzichte van "Slow fashion" -apps




par Christophe » 01/10/20, 15:46

Trouwens, bedoel je? : Mrgreen:

Geen bewijs, van het gevoel ... je bent zo voorspelbaar ...

Zelf nooit marketing gestudeerd : Cheesy:

Ik heb niet eens op de link geklikt : Mrgreen: maar het komt erop neer dat "slow fashion" me interessant lijkt ... als het geen negende poging tot greenwashing is? Daar kunnen we het bespreken ...
0 x
Khalidsmh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 01/10/20, 15:18

Re: houding ten opzichte van "Slow fashion" -apps




par Khalidsmh » 01/10/20, 15:54

Helemaal niet, het is gewoon een goed woord om aan te moedigen, doe geen pijn of, zo niet, niet te ontmoedigen. Als u de vragenlijst raadpleegt, zult u bovendien zien dat het niet gaat om merk- en algemene vragen.

Gevoelens hhh je hoeft alleen maar mijn naam op de vragenlijst te nemen, deze op google te plakken, klik op enter en je hebt mijn eenvoudige activiteit nee 8)

Voor het delen van de resultaten vraag ik natuurlijk de e-mail aan voor de respondenten die feedback willen hebben
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten