Mijn knappe Conso-zakdoek

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Alibou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/07/19, 10:36

Mijn knappe Conso-zakdoek




par Alibou » 10/07/19, 10:40

Hallo,
Ik ben een project aan het opzetten om stoffen zakdoeken te maken, een verantwoord object dat ik graag up-to-date wil brengen.
Ik probeer meningen te krijgen van andere mensen dan mijn familie en vrienden.
Ik heb een minivragenlijst gemaakt (10 vragen) waarvan hier de link is:
https://aliceboulez.typeform.com/to/WPMwlq
Heel erg bedankt voor je hulp,
shot
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Mon Beau Mouchoir Conso verantwoordelijk




par Exnihiloest » 11/07/19, 13:11

Ik, die niet milieuvriendelijk ben, alleen anti-verspilling en anti-plundering, heb altijd stoffen zakdoeken gehad.
Ik hoop dat het opnieuw lanceren van de mode niet het enige ecologische aspect naar voren zal brengen, genoeg om veel klanten af ​​te schrikken.
Het belang van de stof, tijdwinst, je hoeft de verpakking niet te zoeken, je legt de zakdoek minder vaak in de prullenbak dan dat je een papieren zakdoek weg moet gooien, esthetisch is het mooier, voor de hygiëne is het niet slechter in de zak dan papier dat ergens wordt weggegooid, en het is zachter voor delicate en verfijnde neuzen.
1 x
Alibou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/07/19, 10:36

Re: Mon Beau Mouchoir Conso verantwoordelijk




par Alibou » 16/07/19, 10:54

Exnihiloest schreef:Ik, die niet milieuvriendelijk ben, alleen anti-verspilling en anti-plundering, heb altijd stoffen zakdoeken gehad.
Ik hoop dat het opnieuw lanceren van de mode niet het enige ecologische aspect naar voren zal brengen, genoeg om veel klanten af ​​te schrikken.
Het belang van de stof, tijdwinst, je hoeft de verpakking niet te zoeken, je legt de zakdoek minder vaak in de prullenbak dan dat je een papieren zakdoek weg moet gooien, esthetisch is het mooier, voor de hygiëne is het niet slechter in de zak dan papier dat ergens wordt weggegooid, en het is zachter voor delicate en verfijnde neuzen.



Helemaal met je eens Exnihiloest. Dat is het idee en je hebt gelijk, ik zal proberen alle interesses van de stoffen zakdoek duidelijk naar voren te brengen zonder me te concentreren op het enige ecologische aspect! hartelijk bedankt : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Mon Beau Mouchoir Conso verantwoordelijk




par Gaston » 16/07/19, 17:17

Ik ben ook fan van de stoffen zakdoek, maar de meerderheid van mijn omgeving vindt hem minder hygiënisch (tenzij ik hem na eenmalig gebruik in de vieze zak leg).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten