Bestrijding van telefonische intimidatie

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Bestrijding van telefonische intimidatie




par Ahmed » 11/06/16, 20:51

Sinds 1 juni, is het mogelijk om te registreren op de dienst bloctel voor zijn of haar telefoonnummer (s) worden verwijderd uit de lijsten van de call centers. Zij probeert, hoewel dit niet alle ongewenste oproepen te verwijderen, wordt verwacht minder last te ... : Roll:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Obamot » 11/06/16, 22:09

Verdomme, ik was ze te doen farce directe verkopers (zowel grote planten die je de hele tijd te bellen), zal ik in staat :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Forhorse » 11/06/16, 22:35

Het probleem is dat het niet oplichting omdat die actief zijn hen contrefichent somt de bloctel zal voorkomen.

De meest voorkomende, vaste een willekeurig nummer dat u bellen wanneer u pak het ophangt of kent u iemand in te doen alsof je niet te horen en enkele seconden later hangt omhoog.
Het doel: om u te herinneren ... behalve dat als je je in het buitenland worden doorgestuurd naar een betaalnummer (Azië, Afrika ...) en er hallo verrassingen wanneer u uw factuur.
Vreemd het Franse telefonisten doen helemaal niets tegen deze vorm van oplichting ... vandaar naar denken dat ze medeplichtig ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Ahmed » 11/06/16, 22:51

Natuurlijk, ForhorseIk ben mij ervan bewust, dit is waarom ik uit te nodigen om te proberen, zonder al te veel illusies ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Christophe » 12/06/16, 14:07

Ja, ik denk niet dat bloctel is zeer effectief ... more call stations zijn vaak verhuisd ...

Block verborgen nummers (9 / 10 zakelijke gesprekken zijn verborgen) is eenvoudige en effectieve oplossing voor het niet krijgen piss colporteur ... in mijn geval de telefoon rinkelt niet, maar de auteur mogelijkheid van het verlaten toch een bericht op de voicemail (als ooit is dit een heel belangrijk gesprek). Ik denk dat er aanpasbare call blocker op Android of iOS.

Een effectieve manier zou bloctel dat functioneert als een firewall tussen uw online en call stations ... Maar ik denk niet dat dat het geval is nu ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Ahmed » 12/06/16, 14:16

Normaal gesproken worden die callcenters gedecentraliseerd niet spelen, omdat zij de opdrachtgevers dat de lijsten van No. roeping te bieden en dat de beperking dekt precies de inhoud van deze lijsten ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Christophe » 12/06/16, 14:20

Hopelijk zal de ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Ahmed » 12/06/16, 15:44

Tegelijkertijd zijn de mensen die het registratieproces zullen uitvoeren, per definitie degenen die het minst ontvankelijk zijn voor reclameboodschappen, dus zouden de prestaties van 'bellen' verbeterd worden door alleen te focussen op kwetsbare mensen (tot op het punt van denk er niet eens aan om het preventief te verdedigen).
Dit kan de onderliggende motivatie van deze maatregel zijn ... Ik weet dat ik zie het kwaad overal, maar is het mijn schuld als ik een goed zicht? : Roll:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par Forhorse » 13/06/16, 07:40

blokkeren van verborgen nummers is nutteloos, aangezien de techniek van het verborgen oproep lang geleden werd verlaten (juist vanwege de blokkade)
Onder Android kunnen we ook een nummer "verbannen", dus als een directe verkoper je belt en je wilt niet dat hij opnieuw begint, kun je hem specifiek blokkeren.
Behalve dat ze vond ook de parade.
marktverkenning gesprekken zijn niet meer in gemaskerde aantal, noch hun werkelijke aantal, maar met een verkeerd nummer dat iedere keer verandert.
College op een oproep van de 0123456789 zelfs al had
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Strijd tegen telefoon intimidatie




par izentrop » 13/06/16, 08:42

Forhorse schreef:De blokkering van verborgen nummers is nutteloos, aangezien de techniek van het verborgen oproep lang werd verlaten
Sterker nog, de verborgen nummers worden schaars. Een waterdichte methode: niet plukken op onbekend aantal. Als het belangrijk is, laten ze een bericht op antwoordapparaat.
Aan de andere kant "niet beschikbaar" of ik weet niet welk bericht van afwezigheid van nummer soms binnenkomt terwijl de beller het niet maskeert. Het overkwam mij voor familieleden.
Op dit moment heb ik vaak een sms op mijn gsm: "je hebt een pakketje in behandeling, bel dat nummer terug" ... het kost ons ballen, maar als het 1 keer op 1000 werkt : Twisted:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten