Taart bestellen!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
patricia8
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/11/14, 13:43

Taart bestellen!




par patricia8 » 10/11/14, 13:57

Hallo allemaal, Ik wil deze taart bonsdesign.com/gateauxbonbons/mes-heros/spiderman/spiderman-a-paris.html bestellen voor de verjaardag van mijn zoon die deze zondag zijn 3e verjaardag viert, maar voordat ik begin, zou ik graag vooraf feedback om onaangename verrassingen bij aankomst zo goed mogelijk te voorkomen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/11/14, 14:55

Waarom een ​​duplicaat: Feedback : Oops: ... of KROEG? : Cheesy:

3 jaar oud en al snoep aan het eten, terwijl zijn immuunsysteem nog steeds aan het opbouwen/consolideren is? :schok: Is het om het kind een plezier te doen, of... "plezier voor jou omdat je het kind een plezier wilt doen"? : Roll: Want eerlijk gezegd is het de bedoeling van de kinderen niet om vergiftigd te worden door hun ouders (zelfs als ze denken dat ze “het goede doen”)!

In ieder geval is alles wat gezoet is met geraffineerde witte suiker: een gif dat diabetes veroorzaakt, demineraliseert omdat het het lichaam verzuurt, is een voorloper van osteoporose en draagt ​​bij aan de ineenstorting van het immuunsysteem...

Dus dat is het voor de “onaangename verrassingen bij aankomst» sterk afgeraden...

Geef de voorkeur aan zelfgemaakte zoetigheden gezoet met geplette banaan, druivensap, fructose/xylitol of honing...
0 x
patricia8
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/11/14, 13:43




par patricia8 » 10/11/14, 15:13

Hallo, sorry voor het dubbele, valse manipulatie en dubbele invoer van mijn kant! :| .. Anders weet ik dat het voor de taart niet het gezondste is, maar hey, hij heeft het geproefd tijdens de verjaardag van een van zijn vrienden en sindsdien heeft hij het voor mij gehad... toch bedankt voor je reactie en Ik zal je advies noteren! :)

matige Remundo

vreemd bericht inderdaad...
: Roll:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/11/14, 19:06

Vreemd inderdaad, en tot slot: http://www.youtube.com/watch?v=uK7d2N9e51M : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten