Maak siroop voor kinderen ... en niet de kinderen

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

Maak siroop voor kinderen ... en niet de kinderen




par Christine » 24/05/11, 11:35

Laat de siroop voor kinderen kunnen vaak hen gelukkig te maken, terwijl de resterende zuinig. Maar 2-3 euro voor water, suiker, sommige plantaardige extracten, vind ik het veel en ik voel dat vooral kleurstoffen en fles kleurrijke men betaalt daar.

Neem de munt, bijvoorbeeld, is een zeer productief planten en men kan gemakkelijk profiteren van een aantal grote handgrepen.
-Op De plaats in een grote pot, kookt water bedekt en een deksel en een goede dag wordt overgelaten aan maceraat.
- De volgende dag, filter, geplaatst op het vuur, wordt suiker toegevoegd 1kg per liter water (min of meer naar smaak). Is gekookt en suiker is opgelost. Het is klaar!
- Als u een grote hoeveelheid hebt voorbereid te houden, kunt u flessen schuifmaat (of mechanische cap) eigen duiken en een paar seconden in kokend water te vullen. De siroop moet warm zijn wanneer het in flessen wordt gegoten. Sluiten. Gasten kunnen genieten van muntsiroop het hele jaar door, 100% natuurlijk en Pokey prijs.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 24/05/11, 11:41

Uh paar grote ca mint behandelt feit hoeveel gram (ongeveer L water)? Ik weet dat dit nogal subjectief (afhankelijk van smaak), maar het is beter om een ​​range recht geven?

Er zoiets als andere parfums gemaakt van bladeren gemakkelijk haalbaar in onze landen?

Anders kan fermenteren? : Oops: (Stropen alleen voor volwassenen)

Dan is het dat wanneer u ons uitleggen hoe om bier te maken? Hiips
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 24/05/11, 12:26

Christophe schreef:Uh een paar grote handvatten van munt hoeveel in grammen (ongeveer per liter water?)


Het is heel ... goed genoeg geweest om de smaak van de hoeveelheid water die je wilt om het te zetten ...
Ik zou de volgende keer ontvangen, maar het zal een beetje tijd er voldoende munt in de tuin te wachten :D

Christophe schreef:Anders kan fermenteren? : Oops: (Stropen alleen voor volwassenen)

Niet dat ik weet, maar ik lees net een recept op smaak wijn met munt: maceraat 30 g mint (niet 29 of 31g Christophe : Lol: ) In 1 liter witte wijn voor 48h en filter. Voeg pepermuntolie indien nodig.

Christophe schreef:Dan is wanneer u is wat wordt uitgelegd hoe bier te maken?

Want nu weet ik niet, maar ik denk dat ik vond een aantal-ding voor u in de tussentijd ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 24/05/11, 12:38

Ben naar mint Ik denk dat dit jaar moeilijk zal ca, zeer klein hier te wijten aan gebrek aan water .... goed op het moment ... het seizoen is nog niet voorbij!

Door nadelen er tijm in bloei omdat het nooit is geweest: men kan siroop met tijm?

Voor wijn mint (siroop voor volwassenen), ik denk dat alcohol meer gemakkelijk halen de smaken (en vooral het heeft al smaak) dan water, siropen daarom moet het meer zijn, maar zoals gezegd, c is gewoon om een ​​splitsing te hebben! (Mints zijn ook sterker dan anderen ...) ....

Then'm niet een culinaire ayatola maatregelen: 29 of 31 g het is hetzelfde natuurlijk!

Zoals gearomatiseerde wijn, het doet me denken aan de Maitrank (wijn Woodruff): hop een recept te worden getoond voor éconologues dorstige :)

Ik weet niet waarom, ik heb de indruk dat de sub forum "drink (alcoholisch)" zal actiever zijn dan de anderen : Mrgreen:

Ook zult u ons uitleggen hoe vlierbessen wijn te maken?

ps: dit is de kwaaaaaaaaaaaaaaaaa iets?
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 24/05/11, 17:13

Hallo,

Dit jaar maakte ik de stroop van poppy ....
gemakkelijk:
100 gr bloemblaadjes 2 alleen het water.
Laat ze niet voor te wassen. Kook 10 minuten met het citroensap en laat staan ​​voor ten minste twee uur. Zeef en voeg de Chinese suiker (ongeveer 500 gr). Maak een kleine vermindering van boullion voor minstens een uur totdat de Desirée consistentie.

Zeer mooie kleur, maar geen uitgebreide .Parfait smaak voor decoraties slagroom ijs ....

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 24/05/11, 17:24

Christophe schreef:Door nadelen er tijm in bloei omdat het nooit is geweest: men kan siroop met tijm?
Ja, maar deze zijn niet de bloemen die interessant 8)
0 x
jessle
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 27/10/07, 23:08




par jessle » 24/05/11, 20:46

voor koffieliefhebbers

koffie siroop

1l water
gemalen koffie 200gr
suiker 500gr

kook 1 / 4h gemalen koffie in het water.
filter
voeg suiker
leer doen er alles aan de kook.
fles
0 x
Cervesia
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 25/06/12, 13:05
x 2




par Cervesia » 26/06/12, 19:27

vlierbessen limonade
vlierbessenwijn
vliersiroop

Koningin van de wijn in de buurt
siroop moerasspirea

google zoeken en je affiniteiten


tot een siroop van vers geplukte bloemen (Queen, vlierbloesem mint etc) maken
in een grote container of een dame jeanne 2 3 te pakken met bloemen, fijngesneden citroen 1 door en kg suiker per liter water; bezielen 24h roeren vaak (suiker smelten) en een paar teentjes (om proliferatie van merdouilles te voorkomen) en koken tot alle bloemen zijn parelwitte transparant; filteren en flesje warm, maar niet branden had betrekking tot uw handen!
goede conservering cool (kelder of andere)

een anti-grippal- siroop antivirale anijs -uitstekend
passeren elektrische molen (zonne-energie : Mrgreen: ) Om 5 6 eetlepels anijs-of ster-anijs en koken in hetzelfde gewicht van het water dat suiker direct -zonder eerder bezielen
fles heet ....

een dosis steranijsiroop en een dosis muntsiroop (huis ook huh!) het maakt je een papegaai zonder alcohol! :P

ja, ik heb anderen! : Lol:
maar nu ben ik honger !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Maak de siroop voor kinderen ... en niet de kinderen




par Obamot » 26/06/12, 21:23

Ja inderdaad, gezoete drank consumptie geeft honger ...

Sorry, maar ik zal een diametraal tegenovergestelde standpunt te geven!

zoeten nooit de drank, de voorkeur aan fruit te geven aan een kind! Dat is veilig. De siroop en frisdrank moeten worden vermeden. Bereid uw dranken met kruidenthee als je wilt, maar geen suiker!

Christine schreef:Laat de siroop voor kinderen kunnen vaak hen gelukkig te maken, terwijl de resterende zuinig. Maar 2-3 euro voor water, suiker, sommige plantaardige extracten, vind ik het veel en ik voel dat vooral kleurstoffen en fles kleurrijke men betaalt daar.

Neem de munt, bijvoorbeeld, is een zeer productief planten en men kan gemakkelijk profiteren van een aantal grote handgrepen.
-Op De plaats in een grote pot, kookt water bedekt en een deksel en een goede dag wordt overgelaten aan maceraat.
- De volgende dag, filter, geplaatst op het vuur per liter water aan suiker is toegevoegd 1kg (Meer of minder naar smaak). Is gekookt en suiker is opgelost. Het is klaar!
- Als u een grote hoeveelheid hebt voorbereid te houden, kunt u flessen schuifmaat (of mechanische cap) eigen duiken en een paar seconden in kokend water te vullen. De siroop moet warm zijn wanneer het in flessen wordt gegoten. Sluiten. Gasten kunnen genieten van muntsiroop het hele jaar door, 100% natuurlijk en Pokey prijs.

Dit is een zeer slecht idee! Hier is een recept dat als het een gewoonte kan elke diabetische familie te maken!

Sorry, maar het is dom om kinderen te laten wennen zoete te proeven! En de eerste plaats verantwoordelijk voor bent ... ouders!

Trouwens, als we de bergen hardloopwedstrijd, zal u liever een beetje zeezout in een drankje en misschien een beetje vloeibare honing om de smaak van zout, maar niet meer te maskeren! Zout is energiek en betere fix water in de weefsels ... dus minder verdamping tijdens de race en dus minder transpiratie.

Er zijn zo veel andere mogelijkheden om zonder suiker. Zoals thee. Bovendien, waarom voeg suiker en mint die al een natuurlijk zoete geur! Y évenutellement stevia toe te voegen (hoewel ik ben tegen), maar zeker niet suiker.
De siroop is een algemene trend onder moeders, die snel apperçue intuïtief winst konden ze in te trekken. Sterker nog, suiker geeft insuline en kind stuwkracht (de baby) .. slaapplaatsen, schreeuwt hij over en iedereen is blij !!! Dus hij geeft rust aan de moeder, die niet hoeft te straffen! Medisch gezien is het een zeer slechte gewoonte: pure dwaasheid. Maar het is een heel grote fout te corrigeren wat de voeding.

Sugar onder oudere kinderen naar andere verwoestende gevolgen als ze gewend zijn geraakt. Dit is de verzuring van het lichaam (zuuraanvallen basische compensatie door het lichaam, waardoor boren in de botten en tanden, die steeds ramp!). En dat maakt ze zeer agressieve kinderen! Dus ze honger omdat ze nodig hebben om deze agressie te compenseren!
Dit is het eerste pad boulimia en obesitas vroeg.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 26/06/12, 21:35

Ja verbannen suiker. Ik ben 100% te verbieden.
We spreken van glucose, hoe zit het met fructose?
Is het net zo schadelijk?
Sucre hij 2 keer minder?
Honing is ook aanwezig en extra smaken van tienen.

Het kan meer verbena huis zijn :frons: In goede susucre.
Het recept neemt een pak slaag.
Het is de dood van fruit jam en patés :frons:
En mijn hersenen gedrogeerd 2 gram per kopje espresso in de ochtend
Ik neem 3 cups. Ofwel 6 suikers : Cry:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten