Kopenhagen: Nicolas Hulot heeft me nodig? Ah ja?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Kopenhagen: Nicolas Hulot heeft me nodig? Ah ja?




par Christophe » 27/11/09, 19:23

Mail vandaag ontvangen:

CHRISTOPHE, we hebben je nodig in Kopenhagen

CHRISTOPHER,

Het is de laatste rechte lijn. In minder dan 2 weken,
Over Kopenhagen, de toekomst van de planeet en van de mensheid zal worden beslist
heel.

We hebben nog maar 11 dagen om massale-
liegen en wegen met al ons gewicht om overeenstemming te bereiken over de
klimaat dat rampen kan voorkomen.

Te worden gehoord door onderhandelaars, om ze voor hun te plaatsen
enorme verantwoordelijkheid vóór deze bijeenkomst van de laatste
geluk, onze Stichting moet absoluut meer hebben
betekent en meer stemmen dan vandaag.

Hiervoor hebben we je dringend nodig. Als jij
je bent nog geen EcoActor of EcoActress, word er dan zo snel mogelijk een
vandaag!

7595 EcoActors steunen ons al! Ik reken op je
om ons te helpen ons doel van 15 EcoActoren te bereiken,
belofte van representativiteit van de Stichting jegens haar gesprekspartners,
vóór de start van de onderhandelingen in Kopenhagen op 7/12.

Ik nodig je ook uit om deel te nemen aan onze virtuele mars naar Kopenhagen.
Door uw foto toe te voegen aan de mijne en die van andere leden en donateurs van de Stichting,
u neemt deel aan een keten van solidariteit die ons symbolisch naar de plaats van de conferentie zal leiden.

En als we er eenmaal zijn, reken dan op mij om je stem te laten horen!

Milieuvriendelijk van jou,


Sorry Nicolais, maar ik zou niet op je waardeloze link klikken omdat het een "marketing tracked" link is ...

Een bijgehouden marketinglink is een link die niet rechtstreeks naar de betreffende site verwijst, maar die naar een 'marketing'-site verwijst (in dit geval: http://optimus.custmta.com ) tussenpersoon die het mogelijk maakt om te weten (onder andere zijn er zeker andere dingen):

a) als je de e-mail hebt geopend (via ingesloten afbeeldingen)
b) als u heeft geklikt en zo ja of heeft geklikt

a + b = marketingdossier

En hoe beter het is, hoe duurder Hulot uw e-mails kan doorverkopen aan externe bedrijven ... :onheil: :onheil: :onheil:

Dus als Hulot of een van zijn vrienden dit bericht leest, weet je wat je moet doen: e-mails maken met directe links en dus opschonen ...
:frons:
0 x
ibis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 31/12/08, 15:56
Plaats: Ain




par ibis » 27/11/09, 19:38

Weet je zeker dat het van hem komt Christophe?

Zou hij dan een hond zijn? : Cry: of is het een afleiding
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 27/11/09, 20:06

Nee, ik denk niet dat dit een kaping of phising is of iets verdachts (wat een interesse, Hulot verkoopt niets en heeft geen vertrouwelijke persoonlijke code) ... Nee, ik denk dat het gewoon "marketing" is!

Daarna betekent het niet noodzakelijk dat Hulot de e-mails zal doorverkopen, maar als hij niet van plan is te "profileren", dan heeft hij geen interesse in het gebruik van getraceerde links !!

Dit komt van: Nicolas Hulot Stichting voor Natuur en Mens
( news-fnh@optimus.custmta.com ) Custmta.com is waarschijnlijk hun outsourcing Mailling.

Hier is de e-mail:
Beeld

Ik denk dat al diegenen die het Ecologisch Pact hebben ondertekend (zoals ik) het hebben ontvangen ... er zijn velen van ons op de website forum te hebben ondertekend, dus vraag het maar ...

Retourneren?
0 x
Korben Dallas
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 29/08/07, 09:46
Plaats: Rondleidingen




par Korben Dallas » 27/11/09, 20:41

Ik ontving het ook in dezelfde vorm, behalve dat mijn voornaam niet Christophe is : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 27/11/09, 20:50

Bedankt voor de info, dus het is een authentieke e-mail (het omgekeerde zou me hebben verrast) ... zodat iedereen zijn eigen conclusies trekt ...
0 x
ibis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 31/12/08, 15:56
Plaats: Ain




par ibis » 27/11/09, 20:52

Christophe schreef:
maar als hij niet van plan is te "profileren", dan heeft hij geen interesse in het gebruik van getraceerde links !!




Heel verontrustend. We leven in een geweldige tijd : Lol:
Zal hij zijn adressen verkopen aan de sarko face-book-site?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 27/11/09, 22:09

Dus geen idee, niet dat ze de e-mails doorverkopen ... in ieder geval volgen ze. Dat is alles wat we kunnen zeggen. En ik zie de reden hiervoor niet in de context van Hulot's actie.

Dus vraag ze pkoi die hij volgt ... maar verwacht geen antwoord te hebben ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 28/11/09, 02:37

Ja, ik zie het probleem niet echt.

Het is altijd interessant om informatie (statistieken) te hebben over bezoekers van onze sites. Op de sites hebben we veel tools om te zien wanneer, waar en waarom op welke pagina's mensen komen. Ik denk niet dat u de laatste bent die ze gebruikt.
Wat is relevant, wat is effectief.


Dus het hebben van vergelijkbare informatie over de e-mails die we sturen lijkt me grotendeels even interessant en nuttig, vooral om te zien of het de e-mail volgt dat mensen de petitie, het bord enz. Zullen zien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/11/09, 21:39

Ik heb het ook ontvangen en ik heb ook niet geantwoord ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/11/09, 17:34

nonoLeRobot schreef:Het is altijd interessant om informatie (statistieken) te hebben over bezoekers van onze sites. Op de sites hebben we veel tools om te zien wanneer, waar en waarom op welke pagina's mensen komen. Ik denk niet dat u de laatste bent die ze gebruikt.
Wat is relevant, wat is effectief.


Als webmaster gebruik ik natuurlijk toegangsstatistieken maar dat geloof iker is een fundamenteel verschil op marketingniveau tussen het analyseren van toegangsstatistieken en "het bijhouden van klikken in e-mails".

Ik zie niet in hoe Hulot, die geen "handel" of "marketing" doet, de tweede tool nodig zou hebben. Net als ik kan hij tevreden zijn met het analyseren van de toegangsstatistieken van zijn site.

Vooral omdat het een TIERCE-bedrijf is dat zijn mailing beheert: daarom onze e-mails gedoneerd aan Hulot voor een "goed doel" staan ​​REEDS in privé databases en buiten de Hulot stichting. Wie weet wat deze mensen willen? Geld verdienen is zeker en het is het enige dat zeker is ...

Welnu, mij werd onlangs aangeboden om de 45 e-mails van econo te kopen: ik zei NUTS !! Ik respecteer mijn abonnees ... ik! :|
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten