klimaat conferentie

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33

klimaat conferentie




par clasou » 01/11/09, 15:43

Hallo,
Ik weet niet of sommigen deze conferentie in Nantes al hebben gezien.
http://www.js.univ-nantes.fr/14918022/0 ... 6RH=JS_FR1
a + claude
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 03/11/09, 12:57

Hallo,
Niemand om deze video te bekijken, het is waar dat het kan worden opgevat als een gelukkige professional.
Nu een wetenschapper van deze omvang die erkent niet scherp genoeg te zijn geweest bij de controles en op basis daarvan cursussen te hebben gemaakt.
het is vrij zeldzaam.
Is het de boom die het bos verbergt?
a + claude
0 x
KAISER SoZEi
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 09/01/10, 01:23
Plaats: Sarthe




par KAISER SoZEi » 09/01/10, 15:34

Het is meer dan leerzaam en het zal een hypothese naar voren brengen die ik vaak maak, namelijk dat er in wezen geen antropogene opwarming is en dat het alleen wordt gedaan om de dreigende oliecrisis te verbergen.

Het is gemakkelijker en minder paniekerig om te zeggen:

"we moeten minder CO2 uitstoten om te voorkomen dat er over 100 jaar een klimaatcrisis ontstaat"

liever dan :

"We hebben bijna geen olie meer, we gaan de muur in, we moeten absoluut minder of zelfs rantsoen consumeren, zodat we over 10 jaar geen wereldoorlog in onze handen hebben (een oorlog die onze planeet zeker), wetende dat er geen alternatieven bestaan ​​op de vereiste schaal"
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten