Sarkozy: ecologie, energie en opwarming van de aarde

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Sarkozy: ecologie, energie en opwarming van de aarde




par Christophe » 07/05/07, 13:08

Creatie van een speciaal onderwerp om de verschillende politieke beslissingen van de toekomstige regering-Sarkozy over ecologie, energiebesparing en de strijd tegen de opwarming van de aarde te bespreken...
0 x
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 07/05/07, 18:52

Hier is de info, Sarko begint zijn verplichtingen al na te komen

http://www.lejdd.fr/cmc/scanner/preside ... html?popup

Juppe is terug!!
Milieu en Europa
ok het is nog steeds in het rijk van de geruchten 8)

en oké, hij komt terug uit het land van de kariboes en heeft betaald voor Chichi (een offer zoals Emmanueli voor de PS of deze goede Hue voor de pc)
Maar hij blijft "de beste van ons" : Cheesy:
0 x
bolton069
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 02/11/06, 13:15
Plaats: België
x 1




par bolton069 » 07/05/07, 19:46

Wel voor info,

Een collega was 2 weken geleden uitgenodigd voor een inhuldiging in de regio Bordeaux: op de uitnodigingskaart was duidelijk de aanwezigheid vanAlain Juppé: "toekomstige minister van milieu" :?

Wat me destijds verbaasde, de verkiezingen in Frankrijk waren niet eens in de eerste ronde. Bovendien heb ik geen flauw idee van de invloed van de presidentsverkiezingen op de samenstelling van de regering in Frankrijk, het leek me gewoon optimistisch om aardig te blijven. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 07/05/07, 19:55

bolton069 schreef:de uitnodigingskaart gaf duidelijk de aanwezigheid van aanAlain Juppé: "toekomstige minister van milieu" :?


Het is toch niet tegen de "principes" en wetten van democratisch stemmen? :schok:

Juppé zal niet slechter zijn voor het milieu dan de vorige ministers denk ik... Ik vind dat hij zelfs "te goed" (begrijp: te bekend) is voor dit ministerie...
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten