Storm over Europa: heeft het te maken met klimaatverandering?

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Storm over Europa: heeft het te maken met klimaatverandering?




par jean63 » 18/01/07, 12:41

Stormwaarschuwing voor Frankrijk (oranje alarm) en voor Midden- en Noord-Europa:
lees het artikel

Is er een nieuwe waarschuwing over de opwarming van de aarde en toekomstige klimatologische verstoringen (geen kou in de winter in Europa, sneeuw en kou in Californië) die waarschijnlijk steeds vaker zullen voorkomen?

Hier zijn een paar windvlagen in de Auvegne (we zijn niet in het geplande gebied). In Parijs is het 100 km.u .... schuilplaatsen :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 18/01/07, 14:49

Maar nee... niets te zien!

Het komt door de zon die intenser is... We moeten vooral niet stoppen met het consumeren van olie, het zal het BBP doen dalen...

(ironie...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 18/01/07, 16:20

Klopt het in de Elzas? maar trouwens, waar kom je uit België of de Elzas? het is indiscreet, het is waar dat je op de planeet Serre leeft ... ik vergat het !!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 18/01/07, 16:39

jean63 schreef:Klopt het in de Elzas? maar trouwens waar ben je Belgie of Elzas? het is indiscreet, het is waar dat je op planeet Aarde leeft ... ik was het vergeten !!


Door een bestelling in de winkel te plaatsen, weet u het : Roll:

Anders klopt het hier ook...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/01/07, 18:41

In mijn omgeving is er niets echt uitzonderlijk, aan de andere kant, wat vreemd is, is dat we 2 jaar op rij geen equinoxstormen in september hebben gehad
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 18/01/07, 21:35

Door een bestelling in de winkel te plaatsen, weet u het


Het is een argument : Lol: , Ik had er niet aan gedacht, behalve aan een LED-lamp.
Wat betreft de zeepnoten, mijn vrouw wil er geen; ze vindt dat het niet genoeg wast.
Ik ga een dezer dagen wandelen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro en 137 gasten