Opwarming van de stedelijke eilanden: de wegen wit opnieuw schilderen!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Opwarming van de stedelijke eilanden: de wegen wit opnieuw schilderen!




par Christophe » 31/08/18, 17:41

Het is (helaas) geen grap: in de VS, in Los Angeles, beginnen we de wegen wit te schilderen om de opwarming van de aarde in stedelijke gebieden tegen te gaan... :schok: :schok: :schok:



€ 20 per km ... het is goed voor het BBP ... voor het milieu, het echte werk, ik weet het niet zeker ... :?

Volgende stap: pigmenten in het "nieuwe" bitumen zetten...
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 225

Re: Opwarming van stadsblokken: opnieuw schilderen van de wegen in het wit!




par n.Chr. 44 » 31/08/18, 18:04

Christophe schreef:Het is (helaas) geen grap: in de VS, in Los Angeles, beginnen we de wegen wit te schilderen om de opwarming van de aarde in stedelijke gebieden tegen te gaan... :schok: :schok: :schok:



€ 20 per km ... het is goed voor het BBP ... voor het milieu, het echte werk, ik weet het niet zeker ... :?

Volgende stap: pigmenten in het "nieuwe" bitumen zetten...



wat een stelletje idioten...

zou er beter aan doen om de enorme auto's, de zwembaden in overvloed, de gigantische barbecues, de airconditioning ten koste van alles achter te laten...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Opwarming van stadsblokken: opnieuw schilderen van de wegen in het wit!




par Christophe » 31/08/18, 20:33

AD 44 schreef:wat een stelletje idioten...

zou er beter aan doen om de enorme auto's, de zwembaden in overvloed, de gigantische barbecues, de airconditioning ten koste van alles achter te laten...


Niet beter ...

Probleem: al uw suggesties zijn niet goed voor het heilige BBP... dus het is niet waarschijnlijk dat dit zal gebeuren (voor de "muur" in ieder geval)...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten