COP21: geen noodzaak in te stemmen met een econologic te brengen!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

COP21: geen noodzaak in te stemmen met een econologic te brengen!




par Christophe » 12/12/15, 11:51

Een leuk artikel dat econologie bepleit met of zonder een COP21-overeenkomst: http://www.novethic.fr/lapres-petrole/t ... 43775.html

Het is lang geleden dat ik denk dat we het zonder het "systeem" zullen moeten stellen om dingen echt te laten gebeuren ...

Onze "leiders" zijn te gemakkelijk ... in dit "systeem" ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 12/12/15, 13:28

Niets in dit artikel wijkt af van de traditionele "business as usual" en de heroriëntatie van sommige investeringen naar nieuwe kansen streeft, in een iets andere vorm, absoluut hetzelfde irrationele doel na als gewoonlijk.

De weinige 'historische overeenkomsten' die tijdens Cop21 aan elkaar zijn geplaveid, 'om er mooi uit te zien', zullen worden geratificeerd door dezelfde personen die momenteel onderhandelen over de details van de TAFTA, een verdrag dat de machtigste bedrijven toestaat staten te dagen die een minimum instellen voor de rechter. bescherming tegen chemische stoffen, praktijken die de volksgezondheid en, meer in het algemeen, het milieu kunnen schaden ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 12/12/15, 13:29

Nou ja, maar ik hou van de "business as usual .. als het in ecologie is"
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/12/15, 18:10

lilian07 zal het doen, overschakelen op gratis, eeuwigdurende verwarming, zonder vervuiling in gebruik, een oud groot kasteelhuis, thermische sinkhole met meer dan 200kWh / m2an thermisch, zelfs al geïsoleerd met PAC !!

https://www.econologie.com/forums/stockage-i ... 0-180.html

Je moet generaliseren www.dlsc.ca in de goedkoopste mogelijke en eenvoudige vorm geothermische zonne-energie!!

40% van de CO2 bespaard voor verwarming mogelijk zonder fundamentele technologische onbekend !!

gewoon begrijp thermische diffusie als de vierkantswortel van tijd, zelfs bij de 3-dimensie die langdurige opslag verbetert !!
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!
De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
wooten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/12/15, 23:07




par wooten » 12/12/15, 23:09

Ahmed schreef:Niets in dit artikel wijkt af van de traditionele "business as usual" en de heroriëntatie van sommige investeringen naar nieuwe kansen streeft, in een iets andere vorm, absoluut hetzelfde irrationele doel na als gewoonlijk.

De weinige 'historische overeenkomsten' die tijdens Cop21 aan elkaar zijn geplaveid, 'om er mooi uit te zien', zullen worden geratificeerd door dezelfde personen die momenteel onderhandelen over de details van de TAFTA, een verdrag dat de machtigste bedrijven toestaat staten te dagen die een minimum instellen voor de rechter. bescherming tegen chemische stoffen, praktijken die de volksgezondheid en, meer in het algemeen, het milieu kunnen schaden ...


---

https://www.laquadrature.net/files/TAFT ... 140227.pdf
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 13/12/15, 00:43

Hallo wooten,

Het zou goed zijn om iets meer te argumenteren dan dat ... persoonlijk ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Maya
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 26/05/05, 07:02




par Maya » 13/12/15, 04:25

Onwaarheden zijn contraproductief.
Niet alles is verkeerd.
Kesako :-) De IP, proxi, cookie, anoniem ... herhalen. Valse debatten op eigen kracht. DD-stijl versus obamot ...
Het plezier van de schemers.
9 mensen / 10 liegen 1 vertelt de waarheid. Wat neni
Huh 1360 ...
0 x
Tao's vriend
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 13/12/15, 12:08

Bedankt plasmanu / maya: dubbele accounts voor het doel van rotten forum zijn strikt verboden, dus je verbod dat een paar dagen zou duren, zal langer duren dan verwacht!

Tapijtrokers hebben hier geen plek ... neem je pillen ...

Als je je zorgen maakt in het leven, dit forum is geen stressverlichter!

Maak een ritje op een motorfiets die je goed zal doen!
0 x
wooten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/12/15, 23:07




par wooten » 13/12/15, 12:39

Christophe schreef:Hallo wooten,

Het zou goed zijn om iets meer te argumenteren dan dat ... persoonlijk ...


Hallo Christopher,

Als mijn antwoord zo kort is, is dat omdat ik niets toe te voegen heb! Anders zou ik mezelf niet ontzeggen;) Ik heb gewoon gebruik gemaakt van de draad om inhoud te geven aan Ahmed's argumenten, door een link te delen naar het laatste lek van de TAFTA-overeenkomsten, dat al uit 2013 dateert als mijn geheugen mij goed dient! Je hebt het duidelijk niet eens gelezen ... Jammer, want het is fundamenteel, wat blijkt uit de reactie van je "collega" Ahmed ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 13/12/15, 12:42

Ik ken "het principe" van TAFTA in het algemeen helaas :(

Maar als een 1er-bericht is het verzenden van een link niet erg beleefd ... vandaar mijn opmerking ... Dat is alles :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten