Kyot'Home, de nieuwe versie komt eraan! Poll!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.

Zou je deelnemen aan Kyot'Home als onderdeel van een complete online interface (php)?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen

Kyot'Home, de nieuwe versie komt eraan! Poll!




par Rulian » 09/01/06, 09:32

Hallo,

Na het mislukken van de Kyot'Home-spreadsheets die u sinds oktober op econologie.com worden aangeboden, dachten we dat een volledig online versie succesvoller zou zijn. Het zou een PHP-interface zijn met alle formulieren die online moeten worden ingevuld, resultaten en ranglijsten... die voor de tweede keer kan worden uitgebreid tot de berekening van de broeikasgasemissies in de transportsector.

Het verbindingsvenster zou aanwezig zijn op econologie.com, maar mogelijk ook op een speciaal Kyot'Home-portaal, dat zich meer specifiek bezighoudt met energiebesparing en broeikasgassen.

Ik zou graag jouw indruk van dit project willen weten voordat Nono en ik onze hersenen blijven pijnigen met de PHP-code.

Doe jij mee? (Beantwoord de enquête eerlijk, geen antwoord alstublieft)

Wat kun je vooral verwachten?

Uw verschillende opmerkingen?

Ik hoop dat deze nieuwe versie succesvoller zal zijn en ik luister naar eventuele opmerkingen. Dankjewel.

Rulian
Dernière édition par Rulian de 05 / 02 / 06, 16: 31, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/01/06, 15:24

Ik denk niet dat het zo'n ernstige mislukking was, maar het is duidelijk dat het kennen van Excel of OpenOffice een ernstige beperkende factor was voor de eerste versie!

Chapo voor het werk dat je doet in een vakgebied (php) dat je niet op school hebt geleerd...let op: ik heb ook geen webmastering op school geleerd : Wink:
0 x
dudu x2
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 23/11/05, 14:08
Plaats: 49600




par dudu x2 » 10/01/06, 02:17

ja ik wil, maar c koi?
0 x
ForumEcolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 15/12/05, 14:20
Plaats: North East




par ForumEcolo » 11/01/06, 20:55

Het idee was al heel goed om het respect voor het protocol van Kyotto voor iedereen toegankelijk te maken... maar ook als het online beschikbaar is... dan... gefeliciteerd :D

Ik wacht op u met deze actie zodat u de informatie op mijn kunt doorgeven forum ...

@ weldra

: Wink:
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 11/01/06, 22:59

Als het klaar is, laten we het je weten, maak je geen zorgen.
Ik kom zelfs terug naar deze draad om te zien waar ik je een persoonlijk bericht kan sturen om je het goede nieuws te vertellen!!
0 x
ForumEcolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 15/12/05, 14:20
Plaats: North East




par ForumEcolo » 12/01/06, 12:55

Ni...
Dus ik wacht op jouw nieuws... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 08/02/06, 00:27

Deze Kyothome is een goed idee, het probleem is dat je niet alles in huis kunt controleren, vooral niet met kinderen: "doe het licht uit nadat je er bent geweest" het is niet altijd effectief en begrijpelijk, hetzelfde geldt voor verwarming.
Er zou bewustmaking moeten plaatsvinden op scholen en ik heb het niet over de hele nacht oververlichte straten, waarvan de kosten worden weerspiegeld in onze lokale belastingen en ervoor zorgen dat de elektriciteitscentrales voor niets draaien (het zou de daklozen verwarmen, het is een schande zo blind zijn).
Vorig jaar schreeuwde ik toen de gemeente in het kleine straatje dat voor mijn huis loopt, 5 palen met verlichting plaatste (oververlichting) terwijl daar 3 pelgrims te voet passeren en nog steeds ben ik optimistisch, in feite is het nul; Ik moet een zitplaats maken om aan te geven wie passeert. Natuurlijk schreeuwde de hele buurt omdat er geen licht was, hallo voor de vegetatie die niet meer weet wanneer het dag of nacht is!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 08/02/06, 00:29

trouwens, ik zei ja.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 08/02/06, 09:38

idem : Cheesy:
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 08/02/06, 14:02

Bedankt voor jullie antwoorden heren.

Jean63, de openbare verlichting brandt niet altijd de hele nacht (bij mijn ouders is de verlichting afgesloten tussen 1 uur en 4 of 5 uur), en er zijn ernstige problemen met de openbare veiligheid (verkeer en risico op agressie). Europese steden zijn veel veiliger geworden door de veralgemening van de openbare verlichting... In ieder geval moeten we ons niet concentreren op verlichting, wat een heel klein onderdeel is van het elektriciteitsverbruik (zelfs een gemeente).

Ik raad je aan om je eerst te concentreren op het optimaliseren van je verwarming (afstelling, thermostaat, tijdslots, verschillende plekken in huis) en op jacht te gaan naar nachtlampjes op apparaten. En als u uw kinderen niet dwingt om altijd achter hen af ​​te schakelen, begin dan met uzelf te dwingen (geldt voor uw vrouw), u zult zien dat het niet gemakkelijk is om er altijd aan te denken : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten