Biologische kantines en lokale productie: forum uitwisseling

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Nat-zandsteen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 11/07/06, 13:50
Plaats: Toulouse

Biologische kantines en lokale productie: forum uitwisseling




par Nat-zandsteen » 13/01/10, 20:28

Wij nodigen u uit om te komen en deel te nemen aan de 1 ° forum uitwisseling departementaal Biologische kantines.. Logisch! in Limoux, in Aude, de 7 & 8 februari.

Praten Duurzame Ontwikkeling, we moeten praten over het milieu, de economie en sociale kwesties. Het is ook noodzakelijk om duurzame systemen te presenteren die zichzelf kunnen vernieuwen.

Dus waarom onze levering wordt het aan de andere kant van de wereld geproduceerd?
Waarom zijn productiewijze vernietigt het leven (bodem, water, fauna, flora, lucht, enz.) in plaats van het te creëren??
Waarom veroorzaakt deze operatie ontslagen (in het beste geval), vernietigt het de voedselsoevereiniteit de alle de volkeren, veroorzaakt het Vervoer en overmatige verplaatsing, enz. ???

Ons voedsel is niet duurzaam.
Ons leven in het algemeen ook niet, maar daar zullen we later mee omgaan...

Op dit moment stel ik u voor, als u niet ver van Aude bent, om het onderwerp te komen bespreken.

Meer info in het programma op onderstaande link:
https://www.econologie.info/share/partag ... 4ddQ5v.pdf

Naturellement,
Eole Bonneault
Nature & Progress Aude
met de Limoux Biologisch Kantines Collectief
0 x
"Ze wisten niet dat het onmogelijk was, dus dat deden ze"
Mark Twain

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten