Onroerend goed en duurzame ontwikkeling

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Hypernova
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/09/09, 10:49

Onroerend goed en duurzame ontwikkeling




par Hypernova » 17/09/09, 10:59

Hallo iedereen

Allereerst bied ik bij voorbaat mijn excuses aan als mijn onderwerp niet in de juiste sectie hiervan staat forum.
Ik schrijf je omdat ik momenteel bezig ben met mijn proefschrift en het gaat over duurzame ontwikkeling en bedrijven in de vastgoedsector.
Ik ben volledig op zoek naar documenten en behandel in het bijzonder de obstakels (economisch, wettelijk, regelgevend ...) die bedrijven ervaren bij de implementatie van een beleid voor duurzame ontwikkeling, evenals de kansen en concurrentievoordelen van een dergelijk beleid.
Ik dank u bij voorbaat voor uw antwoorden en blijf tot uw beschikking voor meer details over mijn werk.
dank u

Thomas
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 17/09/09, 11:24

Hallo,

Heeft u de zoekmachine geprobeerd? https://www.econologie.com/forums/search.php

Voorbeelden van resultaten met ECD, RT2005 ...

Zie anders de ademe-site, daar zijn bijna alle officiële teksten: www.ademe.fr

Er was een recent onderwerp met een samenvatting over de gebouw- / energiedocumenten, maar ik kan het niet meer vinden ... Help!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten