Verkiezingsresultaten, doorbraak ECOLO naar 20 procent en + !!

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Verkiezingsresultaten, doorbraak ECOLO naar 20 procent en + !!




par Christophe » 07/06/09, 18:51

De verkiezingscijfers van 1ers vallen: de Belgische ECOLO-partij is rond 20% het is de politieke partij die het meest vooruit is gegaan! Ongeveer 10-punten gewonnen sinds de laatste peilingen!

In sommige kiesdistricten behaalt Ecolo zelfs 25% !!! Het is enorm !! Beeld Ik ben allemaal overweldigd !!! Ecologie wordt eindelijk een ECHTE "KRACHTIGE" FEEST die ZWAAR telt voor het VERVOLG !!

Beeld

Dit is des te interessanter omdat we ons in een periode van crisis en onzekerheid bevinden waarin ecologie "logischerwijs" op de tweede plaats zou moeten komen!

Nou ik hoop dat het hetzelfde zal zijn in Europa, maar ik betwijfel het ... naar mijn mening zal het meer 10% dan 20% verdampen, maar we zijn niet immuun voor een GOEDE verrassing!

Let op, dit betreft alleen de verkiezingen voor de grote Belgische regio's 4 (Vlaanderen, Wallonië, Brussel en Duits) die tegelijkertijd met de Europese hebben plaatsgevonden. Wij als buitenlander konden stemmen maar alleen voor Europeanen.

Bewerken, hier zijn de resultaten maandagochtend, de trend is nog beter in Frankrijk!

Waals Parlement:

Beeld

België naar Europa:

Beeld

Frankrijk naar Europa:

Beeld
Dernière édition par Christophe de 08 / 06 / 09, 11: 22, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 07/06/09, 19:01

Ja, ga groen!

Ten slotte zullen we rekening houden met de mening van mijn soortgenoten die denken dat er geen manier is om ecologie ...

Laten we nu kijken waar het ons naartoe zal brengen ...

Miawww :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/06/09, 19:19

Hier zijn enkele cijfers die hartverwarmend zijn (resultaat en vooruitgang):

PS 29% -11%
MR 24% -2%
ECOLO 24% + 14%


http://www.rtlinfo.be/elections/resulta ... uy-Waremme

Jammer dat Ecolo nergens bovenaan komt of in 2ieme-positie ... van wat ik kon zien ...

GO THE GREENS !!!!!!!!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 07/06/09, 19:24

Ik was een beetje teleurgesteld door de groene partijen van deze verkiezing ...

er waren 2:

- men was echt heel links, met onuitvoerbare ideeën (minimuminkomen van het bestaan ​​... tenzij je 90% van belastingen naar de rijken brengt, ik zie niet hoe het te doen ...)

- een ander werd vertegenwoordigd door Francis Lalanne, die, hoewel zijn overtuigingen volkomen lovenswaardig zijn, een vrij folkloristisch publiek imago heeft en zelfs een beetje eng is in de collectieve geest. Dus je hoeft er niet echt op te stemmen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/06/09, 19:25

Nou, je had GEEN GROEN in je hoek of in Europa Ecologie?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 07/06/09, 19:47

de greens nee, europa ecologie ja ... ik denk dat het deel uitmaakt van een van mijn 2 "blah" ...

Tot slot hoop ik dat mijn stem nuttig is geweest ...

echt niet gemakkelijk, geen feest past helemaal bij me, ik zou een mix van een paar ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/06/09, 19:57

14.8% voor Europa Ecologie in Frankrijk voor Europeanen volgens schattingen van 1ere!

Gefeliciteerd !! Het is beter dan ik dacht !!


Goed nu: ACTIE hoeft kiezers niet voor pijpstaarten te nemen!

Aan de andere kant ben ik behoorlijk verontwaardigd over de 28% voor de UMP terwijl "iedereen" tegen de regering schreeuwt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 07/06/09, 20:06

Christophe schreef:Aan de andere kant ben ik behoorlijk verontwaardigd over de 28% voor de UMP terwijl "iedereen" tegen de regering schreeuwt ...


Uiteindelijk betekent 28% dat 72% niet op hen heeft gestemd ...

Ik betreur het dat ik het veld niet in de koelte heb gezet om de overwinning van mijn besnorde fantasie te vieren! Ik ben blij dat ik goed heb gestemd: p
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/06/09, 20:08

Barvo Arthur, ik ben blij met je beslissing!

Je weet dat ik ook niet 100% in orde ben met de greens of bové ... maar ik ben het nog minder eens met de PS of de UMP ...

Voor de onthouding, u was het niet die een paar uur geleden zei dat u tegen het verplicht stemmen was?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 07/06/09, 20:10

Ik deed politiek op de RPR, er was een tijd (heel ver), ik had mijn UDF-kaart, dus ik mis! : Lol:

Voor de goede orde, ik heb groen gestemd door mijn jachtvergunning als ID te gebruiken. Ik moest erom lachen.
0 x
Verdorie, maar hoe zijn we hier terechtgekomen?

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten