Verkiezingen: Belgische regionale groene partij

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

Verkiezingen: Belgische regionale groene partij




par recyclinage » 31/05/09, 19:38

Hallo jongens

de eco-partij heeft jouw ideeën nodig om in België een schandalige magie te creëren


Belgische milieuvriendelijke mensen helpen een duurzaam en idealistisch beleid in België te implementeren

jij ik hij wij jij

iedereen kan er baat bij hebben door hen te helpen dromen van een zachte en idealistische wereld


merci d'avance
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 01/06/09, 19:16

:? Sorry, ik had contact met een van de groene bazen in mijn regio, hij is een grote winstmaker. Pff zoals alle politici heb ik de indruk :onheil:
Het is duidelijk: ik ga niet stemmen, ook al is het verplicht!
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/06/09, 20:16

zoals iemand in een ander onderwerp zei: de tijd is gekomen voor eenheid

we moeten naar de lammeren zoeken, niet naar de wolven

verenig je als lam en herbouw dit immense verwoeste veld dat dienst doet als onze planeet

waarom stem je niet op jou?

u schrijft groot op uw stembiljet

Ik stem op mezelf!!!


uw stembiljet wordt geannuleerd en u zult moeten bewijzen dat ook u vrij wilde zijn

noch slaaf, noch tribuun

gewoon jij mens met je fouten en je kwaliteiten, klaar om na te denken


wat denk je ?
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/06/09, 20:25

lejustemilieu schreef: Pff zoals alle politici heb ik de indruk :onheil:



iedereen profiteert van iedereen

een enorme orgie waar iedereen een lul krijgt


Is dit niet de wereld waar je voor werkt en hebt gewerkt?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 01/06/09, 20:34

recyclinage schreef:
lejustemilieu schreef: Pff zoals alle politici heb ik de indruk :onheil:



Tiedereen profiteert van iedereen.

Udoe enorme orgie où iedereen shij zet een staart op.


N'is-dit is niet de wereld waarvoor je werkt en hebt gewerkté ?


[MODO-modus aan]
Eerlijk gezegd is je stijl al behoorlijk verwarrend en flirt je nogal eens met totaal off-topic zijn, maar als je ook de typfoutenteller laat ontploffen, wordt het echt een vloedgolf aan je berichten.

PS: als je iets toe te voegen hebt aan een onderwerp en het laatste bericht is al van jou, bewerk het dan om de rest toe te voegen in plaats van berichten na berichten toe te voegen. Het zou echt helpen bij het lezen van de onderwerpen. Dankjewel.
[MODO-modus uit]
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/06/09, 20:42

[Edit Targol] Eerlijk gezegd zal het zwaar worden, recyclen
Wanneer verschillende moderators van een forum Maak opmerkingen tegen u, in plaats van u te verschuilen achter een verontwaardigde blik en een vervolgingssyndroom, stel uzelf een beetje in vraag.
In het rood mijn correcties en opmerkingen[/Edit Targol]


Zie jij de middenweg?


Evorm prevaleert opnieuw boven inhoud.
Niet waar, maar niemand kan de inhoud begrijpen als de vorm niet een minimum van de regels respecteert die door iedereen worden begrepen.


EBent u verrast door de voorkeurstemmen?

Tga altijdà où het schijnt.



JIk zie niet waarù is off-topic.
Ik heb er niet over gesprokenUN off-topic, maar plusieurs reacties flirten met. Je zult nog steeds toegeven dat als het over verkiezingen gaat, het rondgooien van concepten als orgieën of andere het debat niet echt vooruit helpt.

On zou kunnent een grote verandering in onze cultuur in gang zetten.

maar achter de media gezakt, geen andere oplossing dan het eeuwige pad te bewandelen dat ons laat waar we zijn
Misschien wilde je zeggen: 'Maar al deze kalveren die achter de media aanhangen, hebben geen andere oplossing dan de eeuwige paden te bewandelen die ons hebben gelaten waar we nu zijn.' Als dat het is, heb ik niet de moeite genomen om het origineel te corrigeren, er waren te veel fouten.




SAls ik een bericht op de groene partij publiceer, is het eerder om bepaalde mensen eraan te herinnerens het echte gevecht van achteren
Van achter wat? De flikkers?

Den er zal toch niets veranderen.
Pniemandy heeft interesse.
Nou ja, precies ja, de meerderheid van degenen die hieraan deelnemen forum.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 01/06/09, 21:54

Wat is de zin van dit ding, bewijzen dat Belgen verplicht zijn om te stemmen?
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 01/06/09, 22:06

Ik denk dat hij bedoelt dat we groen moeten stemmen, maar ik kan het mis hebben... Ik weet niet welke producten hij gebruikt, maar het is veel erger dan Rochefort! : Mrgreen:
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 02/06/09, 00:13

recyclinage schreef:[Edit Targol] Eerlijk gezegd zal het zwaar worden, recyclen
Wanneer verschillende moderators van een forum Maak opmerkingen tegen u, in plaats van u te verschuilen achter een verontwaardigde blik en een vervolgingssyndroom, stel uzelf een beetje in vraag.
In het rood mijn correcties en opmerkingen[/Edit Targol]


Zie jij de middenweg?


Evorm prevaleert opnieuw boven inhoud.
Niet waar, maar niemand kan de inhoud begrijpen als de vorm niet een minimum van de regels respecteert die door iedereen worden begrepen.

Laat me raden, ik denk dat ze uniek is?


EBent u verrast door de voorkeurstemmen?

Tga altijdà où het schijnt.



JIk zie niet waarù is off-topic.
Ik heb er niet over gesprokenUN off-topic, maar plusieurs reacties flirten met. Je zult nog steeds toegeven dat als het over verkiezingen gaat, het rondgooien van concepten als orgieën of andere het debat niet echt vooruit helpt.
Waarom ? om te zeggen dat de wereld een enorme commerciële zone is en dat iedereen in ruwe termen van iedereen profiteert, zou te speels zijn voor de wereld forum ?
On zou kunnent een grote verandering in onze cultuur in gang zetten.

maar achter de media gezakt, geen andere oplossing dan het eeuwige pad te bewandelen dat ons laat waar we zijn
Misschien wilde je zeggen: 'Maar al deze kalveren die achter de media aanhangen, hebben geen andere oplossing dan de eeuwige paden te bewandelen die ons hebben gelaten waar we nu zijn.' Als dat het is, heb ik niet de moeite genomen om het origineel te corrigeren, er waren te veel fouten.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het beledigen van mijn klasgenoten, maar mijn positie als slapstick maakt mij niet gelukkig


SAls ik een bericht op de groene partij publiceer, is het eerder om bepaalde mensen eraan te herinnerens het echte gevecht van achteren
Van achter wat? De flikkers?

Het is aan jou om te zien of je woord goud waard is of dat het sluimerend is. Tot nu toe heb ik het best leuk gevonden om voor de lol je kleine uitvinding te debuggen

Den er zal toch niets veranderen.
Pniemandy heeft interesse.
Nou ja, precies ja, de meerderheid van degenen die hieraan deelnemen forum.


Hoeveel procent zijn wij vergeleken met alle mensen?



Als ik stoor, is er geen probleem. Ik laat je met je speelgoed over
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 02/06/09, 00:19

Christophe schreef:Ik denk dat hij bedoelt dat we groen moeten stemmen, maar ik kan het mis hebben... Ik weet niet welke producten hij gebruikt, maar het is veel erger dan Rochefort! : Mrgreen:


Ik vraag mensen gewoon om partij te kiezen in hun gemeenschap en te bewijzen dat ze ideeën hebben om te verdedigen

en dat alleen zij de leiding over hun eigen leven kunnen nemen

Elke persoon heeft iets goddelijks diep in zich,...
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten