Een u om te beoordelen, speciale economische crisis, vanavond op FR2

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79359
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Een u om te beoordelen, speciale economische crisis, vanavond op FR2




par Christophe » 13/11/08, 14:16

Om vanavond te zien: een voor jou om een ​​speciale crisis te beoordelen.
Hier zijn enkele verwante onderwerpen / onderwerpen:

a) Het brettonbos van 15 november!

b) Cheminade video

c) Begrijp de crisis in 10 minuten

d) The Good Sense Party, algemene discussie over de financiële crisis



Elke maand om 20 uur, rond een gast - in een persoonlijke ontmoeting of in de vorm van een groot actualiteitendebat - biedt het programma van Arlette Chabot de sleutels tot het begrijpen en beoordelen van de politieke gebeurtenis van de maand.

Donderdag 13 november - 20 uur

financiële crisis, economische crisis, wat te verwachten?

Twee dagen voor de wereldtop over de economische en financiële crisis die in Washington plaatsvindt, biedt A Vous de Juger u een speciale "crisis" -editie aan.

Stel nu uw vragen over de crisis bij
0890.71.02.22 (15 cent per minuut * :onheil: )

werkloosheid, pensioenen, plaatsingen, vertel ons wat u interesseert

gasten:

Christine Lagarde
Minister van Economie, Industrie en Werkgelegenheid

Martine Aubry
Burgemeester van Lille (PS)

Filip Dupont
Voorzitter van de Banque Populaire-groep


Deze gasten, ontworpen door het huidige systeem die niets te winnen hebben bij verandering, zien er echt niet uit competent... waar zijn de grote denkers van de financiën en economie van morgen?

Cheminade wordt het nog steeds verboden door de grote Me (r) dias? : Cheesy: https://www.econologie.com/crise-financi ... -3971.html

Het ruikt alsof de show echt stinkt ...

* om jongens die ideeën geven voor de show te beschuldigen, vind ik het schandalig, belachelijk maar zo belangrijk voor de huidige wereld ... nog erger dan de winkels die een te hoog nummer hebben voor de after-sales service ... Ik had een vriend die werkte in de industrie of de dienst na verkoop rekende teveel terwijl de machines voor tienduizenden euro's werden verkocht! Om deze wereld te stapelen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/11/08, 14:54

De ondergeschikte vraag is daarom: zijn er mensen die gekwalificeerd zijn in econologie om een ​​systeem van de samenleving te plannen dat gebaseerd zou zijn op iets anders dan: koste wat kost winst maken ???

Kunnen we geen debat beginnen? als je de wereld opnieuw zou moeten maken, hoe zou je dan verder gaan ???

Ik stel voor dat u dit debat start, zonder verder oponthoud, ik zou graag willen dat het open is, zonder zinloze discussies en bij voorkeur gericht op wat milieuactivisten het beste te bieden hebben in termen van ideeën en dromen over een positieve en volledige toekomst. Toekomst floreerde en goed voor allemaal, wat denken anderen ???

Groeten uit Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 13/11/08, 15:38

Makkelijk!

Kont, bier en 4 uur werk per dag !! :D


De uitzending naar de lucht geladen ... hey, een info, uit dezelfde bron als die die mij de crisis van dit jaar had aangekondigd, de uitkomst van het congres van dit weekend zou de staat van beleg in de Verenigde Staten en de vrije val van wereldmarkten ...

Verkoop wat je nog hebt, jongens
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79359
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 13/11/08, 15:46

Oh ja, ik verlaat 1 wikend en het einde van de wereld komt eraan?

Lietseu je vragen zijn stom ... of heb ik iets gemist? :schok:

Hierover debatteren we al jaren over de fundamenten van een nieuwe samenleving forums!!


Ga naar Maloche en Cheminade ... bijvoorbeeld ...
Dernière édition par Christophe de 13 / 11 / 08, 15: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/11/08, 15:47

Ik heb alleen ... ik en mijn dierbaren, mijn schat is menselijk, zolang het niet van mij wordt gestolen : Cheesy:

Ding, Dang, Dong!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh

Re: A Vous De Juger, Special Economic Crisis, vanavond op F




par bamboe » 13/11/08, 16:00

Christophe schreef:* om jongens die ideeën geven voor de show te beschuldigen, vind ik het schandalig, belachelijk maar zo belangrijk voor de huidige wereld ... nog erger dan de winkels die een te hoog nummer hebben voor de after-sales service ... Ik had een vriend die werkte in de industrie of de dienst na verkoop rekende teveel terwijl de machines voor tienduizenden euro's werden verkocht! Om deze wereld te stapelen!


U mag geen producten uit deze dozen kopen 8) Als de dienst na verkoop betaalt, betekent dit dat de leverancier niet goed is. Dat is in ieder geval mijn mening.
Aan de andere kant is het waar dat het niet altijd gemakkelijk is om een ​​leverancier te vinden die zijn 0892 niet heeft :onheil:

: Idee: Afgezien daarvan, als iemand die navigeert in de 92 (sorry Belgen en de anderen ...) de show wil bellen, kan ik hem 10E krediet geven!
(Ik heb zojuist mijn kaart opnieuw geladen, zodat het nummer niet lief is, en ik bel nooit vanaf mijn mobiele telefoon)
Dernière édition par bamboe de 13 / 11 / 08, 16: 02, 2 keer bewerkt.
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/11/08, 16:00

Christophe schreef:Oh ja, ik verlaat 1 wikend en het einde van de wereld komt eraan?

Lietseu je vragen zijn stom ... of heb ik iets gemist? :schok:

Hierover debatteren we al jaren over de fundamenten van een nieuwe samenleving forums!!


Ga naar Maloche en Cheminade ... bijvoorbeeld ...


Mijn beste Christophe, je bevestiging lijkt me je weinig waardig!
Er zijn geen domme vragen behalve degene waarop we de antwoorden weten! en dat we daarom poseren om onszelf interessant te maken , wat, ik verzeker u, niet mijn geval is ..... :?

Ik negeer niet wat je zegt en ik ben in een goede positie om te weten wie de hoofdrolspelers zijn die iets te zeggen hebben, en ik ontneem mezelf het niet ...

Ik beveel NU een debat aan, omdat ik het gevoel heb dat het nu is of nooit zal beginnen, en ook omdat ik denk dat sommige leden niet op de hoogte zijn van de oude "draden" van discussies : Cheesy:

Met mijn oprechte complimenten en respect, Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 13/11/08, 16:07

Capt_Maloche schreef:... 4 uur werk per dag !!

Ah? 4 uur ? zelfs indien ? ... blah, ik weet niet of ik voor de PBS ga stemmen bij de verkiezingen : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79359
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: A Vous De Juger, Special Economic Crisis, vanavond op F




par Christophe » 13/11/08, 16:09

indy49 schreef:Aan de andere kant is het waar dat het niet altijd gemakkelijk is om een ​​leverancier te vinden die zijn 0892 niet heeft :onheil:


Voila ... en in een tijd waarin telefonische communicatie steeds minder kost (VOIP, verhuizing ...) reden de professionals (behalve de eerlijken zoals wij!) Op deze manier: als mijn concurrent pkoi te veel in rekening brengt, niet ik ...

Met andere woorden: als de man aan de overkant slecht is, pkoi ben ik niet ...

Het doet me denken aan een leuke discussie die ik dit weekend met 3 vrienden had!

De huidige crisis kan een indirect gevolg zijn van de invasie van Irak en de leugen van Bush en zijn klemmen ...

Inderdaad; als de president van de Verenigde Staten ongestraft kan blijven moreel neuken de hele wereld met leugens voor vermoord vervolgens duizenden onschuldige burgers (Irak, afganhist ...), waarom zou je moraliteit verwachten van handelaren wiens taak het is om maximale winst te maken?


Volg me?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79359
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 13/11/08, 20:30

Het begint over 15 minuten!

We gaan lachen, ik voel het :onheil: :onheil: :onheil:

Maloche je bent niet ver van de studio's van FR2, een geïmproviseerde gijzelaar zeg je? : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 180 gasten