Voor een paar miljard meer

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

Voor een paar miljard meer




par martien007 » 19/04/08, 11:35

In reactie op het artikel: Citigroup schrapt 9 banen, de waardevermindering zal 000 miljard bedragen (Orange news)

Schurken bankiers

945 miljard USD volgens de laatste schatting van het IMF, dus dit is het bedrag van de gigantische zwendel die door banken is opgezet en die de hele planeet van de armen zal moeten betalen ...

3 miljard dollar is het bedrag aan inkomsten en bonussen voor een handelaar die de crisis "zou hebben zien aankomen" en die al zijn posities op tijd "zou" hebben verkocht ...

Vreemd genoeg werd zijn bank Beans niet geïnformeerd omdat het dringend nodig was om miljarden te injecteren om de crash te voorkomen ...

1800 miljard USD, zou het bedrag van de oorlog in Irak zijn, gefinancierd op krediet door de reus Bush, met de successen die we kennen ...

1,4 miljard mensen, individuen, vrouwen, kinderen, ouderen zouden de schatting zijn van de hongersterfte, volgens het wereldvoedselprogramma ...

Is er nog een publieke opinie, een publieke rebellie of worden we lobotomiseerd door de media en onze zogenaamde elites?


Gevonden in ander nieuws: 50 miljardairs meer in 2007 in Rusland.


En gedurende deze tijd: 37 landen hebben problemen met het voeren van basisproducten (rijst, granen ...).
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 19/04/08, 11:42

Moet op de hoop schieten!
:onheil:

Wanneer vallen je vrienden aan?
: Mrgreen:
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 19/04/08, 11:55

gegyx schreef:Moet op de hoop schieten!
:onheil:

Wanneer vallen je vrienden aan?
: Mrgreen:


Weet niet .. ;;;; radiocontact verloren :schok:
0 x
pombo508
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 04/04/08, 07:49
Plaats: 28




par pombo508 » 19/04/08, 14:02

Nou, ik wil een van je nieuwe vrienden zijn om te gaan schieten in de stapel ...

Het is waar dat we worden gelobotomiseerd door de media die met ons over alles en niets praten zonder het verschil te maken tussen miljarden mensen die stervende zijn en een beetje verkeerd zijn met deze of gene politicus, zonder de petanquewedstrijd te vergeten vanuit de hoek (zelfs als ik van petanque en zijn volgers hou, ...)

we geven niet langer prioriteit aan de waarde van zorgen, en zo manipuleren ze ons ...
Laten we onze ogen openen ...
Vandaag, Actie ... We zijn tegen GGO's, dus we moeten ze vernietigen ... en niet op 50, maar op 3000 ... zullen we meer schade aanrichten en vooral gedurende deze tijd zullen ze niet groeien niet...

"
1800 miljard USD, zou het bedrag zijn van de oorlog in Irak, gefinancierd op krediet door de gigantissimo Bush, met de successen die we kennen ... "

Lukt het jou, zoals ik, om je niet voor te stellen waar het voor staat ...? een oorlog kan tientallen jaren de hele aarde voeden ..., en al dat geld gaat in wiens zakken?

Nou, ik stop, ik ging zo ongeveer omhoog ...

nogmaals bedankt hiervoor forum, nog steeds een van de weinige plaatsen van vrije meningsuiting en cohesie ... nou wat ik denk ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten