Sego bijgesteld orale?

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Sego bijgesteld orale?




par olifant » 02/05/07, 23:53

Beste vrienden, ik vrees dat SR mondeling is afgewezen: Sarko is een beest!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/05/07, 00:07

Ik wist dat het nul was, maar toen op dit punt :schok:

Alles is leeg van inhoud, alle antwoorden zullen zijn in de verschillende discussies met de sociale partners, enz ...

Kortom, ik verander niet van kamp! 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/05/07, 00:11

nlc zei:

alle antwoorden zullen zijn in de verschillende discussies met de sociale partners, enz ...


weet je, in België is het in de praktijk al tientallen jaren zo!
in feite regeren we niet alleen!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/05/07, 00:18

Ja, maar u kunt het lef hebben om UW MENING TE GEVEN.

Het is gemakkelijk om nooit je mening te geven door te verwijzen naar toekomstige discussies. Als de Fransen hun mening willen geven, moeten ze weten wat ze kunnen verwachten. En van Ségo kunnen we niet veel verwachten, omdat ze niet veel persoonlijke mening heeft. Een beetje eenvoudig als een strategie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 03/05/07, 00:20

Ik ben geen Frans en woon niet in Frankrijk.
De Franse politiek zal ons kleine land beïnvloeden
België, en dat is er aan de hand.

Segolene was erg sterk, maar voor mij was ze erg wraakzuchtig
wazig en denigrerend. Dit laatste punt stoort me het meest.
besteedt meer tijd aan bashen dan overtuigend is dat we weigeren
het gevecht en dat we niet zeker zijn van wat we aanbieden.
Sarco was ondertussen gelijk aan zichzelf, aan hem, die de zijne toonde
overtuigingen en veelbelovend door zich te onderwerpen aan het oordeel
Fransen.

Ik geloof dat Sarco een overtuigende kandidaat was, zo niet dit
keer zal het de volgende zijn, maar hij zal een zeer goede president zijn, zou ik zeggen
zelfs dat hij zal zijn (afhankelijk van het nakomen van zijn beloften)
politiek voorbeeld volgt.

Zoveel als Sarco mij kon overtuigen in de verkiezingscampagne, zoveel
het maakt me soms bang, aan de andere kant de politici
moet veranderen en Sarco zal zeker de detonator zijn
van een grote verandering in Europa. Ik zie in hem een ​​man
van overtuiging die niet probeert te behagen, maar om een ​​missie te volbrengen
die bestaat uit het opvoeden van Frankrijk en het terugbrengen naar het centrum van Europa.
Het is zeker dat dit storende veranderingen zal veroorzaken
maar deze veranderingen zijn noodzakelijk en het werd tijd dat een
leider heb de moed om mijn vinger te leggen of het doet pijn, zeg het
en dienovereenkomstig te handelen.

Ik hoop dat Wallonië ooit een Sarco zal overnemen
zijn toekomst in de hand.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 03/05/07, 00:27

Het is nieuwsgierig! Het is helemaal niet mijn gevoel.
Ik denk dat het positiever was.

Regeren is overleggen en dan beslissen.
Het is niet "ik ik ... ik ik ...", die beweert een geweldige marabout te zijn en praat over genetica ... Systematische opposities maken tussen de partijen, in plaats van proberen te verzoenen, om consensus te bereiken.

Wanneer hij alleen over discipline en respect spreekt als een programmadoelstelling voor de school, ontwikkelt het zich veel meer, binnen een redelijk breed scala aan maatregelen.
Ze benaderde het ecologische veld met haar idee om duurzame energiebronnen te ontwikkelen met btw == 0%, gunstig voor energiebesparingen en tegen opwarming van de aarde, maar bovenal duizenden nieuwe banen te genereren.
Jullie hebben allemaal gemerkt dat voor Sarko, nucleair 50% (in plaats van 90%) van energie in Frankrijk vertegenwoordigt. Misschien overwoog hij ook aardolieproducten, en niet alleen EDF-elektriciteit?

Ik waardeerde het toen hij zei: “Wanneer ik iemand op straat ontmoet…. "
Vergeet hij dat hij voor de helft en evenveel achter CRS heeft?
Toen hij, fungerend voorzitter van de UMP, zei: "Ik ben geen kandidaat voor een partij ...", terwijl hij instellingen en de media verdronk ...

Ik betreurde het dat ze niet naar huis is gereden, met de vassalisatie van Sarko naar Bush, en van zijn verraad, als staatssecretaris die Frankrijk in het buitenland vertegenwoordigt, om aan te kondigen dat hij zich schaamde voor het gedrag van Frankrijk toen het tegen de ondersteuning van de VS was in een oorlog in Irak.

Toen ze een salvo groen hout naar hem gooide, liet hij zijn hoofd zakken en kromp in zijn stoel.

Pater Sarko zegt alles en het tegenovergestelde.
Ik ontving vandaag de verkiezingsenvelop. Op de 3ème en 4ème pagina van zijn "geloofsbelijdenis" zou men denken aan het lezen van het programma van Laguiller, of een andere persoonlijkheid links ...
Het maakt de wereld echt niets uit! Hij spreekt nooit over vrijstelling van werkgeverslasten.
Dernière édition par gegyx de 03 / 05 / 07, 01: 00, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 03/05/07, 00:29

Ik vond het redelijk goed Sego, hoewel het duidelijk is dat ze een beetje te wraakzuchtig was en vaak de vloer sneed.

Sarko was belachelijk met de nucleaire 50% van de elektriciteit of de zero-rated oplossing, de biobrandstof die de automobilist bevalt, maar we weten heel goed dat de iofuel mega beperkt is, vooral in deze huidige vorm (biodiese of ethanol) en het kost erg dierbaar aan de staat.


Voor de rest was het beknopt en Sego is nog steeds vrij vaag.
Dernière édition par nonoLeRobot de 03 / 05 / 07, 00: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/05/07, 00:29

Konijn schreef:Segolene was erg sterk, maar voor mij was ze erg wraakzuchtig
wazig en denigrerend. Dit laatste punt stoort me het meest.
besteedt meer tijd aan bashen dan overtuigend is dat we weigeren
het gevecht en dat we niet zeker zijn van wat we aanbieden.


Helemaal mee eens, en ik zou willen toevoegen dat je nooit nat wordt door nooit je mening te geven. Een beetje jammer voor een kandidaat die voorstander is van verandering!

100% is het ook met de rest eens, vooral dat NS niet wil behagen en beweert zijn ideeën, in tegenstelling tot Sego die iedereen wil behagen, zonder ooit zijn mening te geven om niemand terug te zetten.

Anders is de Bayrou slechter dan Sarko, om vervolgens de kont te lechen en een toenadering te proberen om centristische stemmen te vinden, sorry, maar het is zielig.

Het laat zien waar ze toe in staat is. Hyprocritus en valse ovulatie, dat is het.
Eerlijk gezegd maakt Ségo me bang. Ze verandert van gedachten als een shirt (of kleermaker) : Cheesy: ), wanneer ze ze durft bloot te leggen.

: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 03/05/07, 00:43

Sarko is in ieder geval 0 in ecologie, zie de redactie van kyot-home.com

Hij zegt wat hij leuk vindt, hij volgde helemaal niets, ik ben misschien ook meer voor de EPR, maar we zien dat de redenen voor Sarko nul zijn en dat hij nooit één keer om de ecologie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/05/07, 00:47

gegyx schreef:Regeren is overleggen en dan beslissen.

Het betekent ook dat je wat ideeën aan de basis moet presenteren, toch? Een beetje eenvoudig anders, de volgende opname stel ik mezelf voor.

gegyx schreef:Het is niet "ik ik ... ik ik ...", die beweert een geweldige marabout te zijn en praat over genetica ... Systematische opposities maken tussen de partijen, in plaats van proberen te verzoenen, om consensus te bereiken.

Dit is het grote verschil tussen het geven van je ideeën en meningen, zodat mensen een oordeel kunnen vellen, in plaats van ergens geen mening over te hebben.
En waar verzet sarko zich tussen partijen!? Hij stelt voor om leden van de oppositie in de regering te hebben! Is dit geen toenadering en een nieuwe visie op politiek?

gegyx schreef:Wanneer hij alleen over discipline en respect spreekt als een programmadoelstelling voor de school, ontwikkelt het zich veel meer, binnen een redelijk breed scala aan maatregelen.

Hij zei precies dezelfde dingen door iets minder lucht op te wekken en beknopter te zijn : Cheesy:

gegyx schreef:Ze benaderde het ecologische veld met haar idee om duurzame energiebronnen te ontwikkelen met btw == 0%, gunstig voor energiebesparingen en tegen opwarming van de aarde, maar bovenal duizenden nieuwe banen te genereren.

Hij wil ook een verlaagde btw, belastingverminderingen, enz.
Moet luisteren!

gegyx schreef:Ik waardeerde het toen hij zei: “Wanneer ik iemand op straat ontmoet…. "
Vergeet hij dat hij voor de helft en evenveel achter CRS heeft?

Door je ideeën te bevestigen, maak je vijanden. En zo niet, laat het dan zonder begeleiding?

En als er CRS zijn, is het dan niet nodig? En waarom heeft het het nodig? Ik merk één ding op. Rechts respecteert links veel meer dan omgekeerd. Het bewijs vanavond toen de kandidaten over de ander moesten spreken. NS heeft het spel gespeeld en kwaliteiten gevonden in sego. Wat heeft ze gedaan? Zoals gewoonlijk speelde ze de game niet en sprak ze geen seconde NS. Ze heeft deze spreektijd verlegd naar iets anders.

Op straat is het hetzelfde, links respecteert het recht niet. Er is daar altijd agressiviteit in die zin, waar kan de CRS zijn?

Maar er is ook het feit dat door je idee als kleermaker te veranderen en nooit je mening te geven, je mensen niet op je rug zet en ze niet op straat pissen.
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 158-gasten