ALERTS !!!! Het kapitalisme moet snel verdwijnen

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
horizon2050
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/03/07, 18:02

ALERTS !!!! Het kapitalisme moet snel verdwijnen




par horizon2050 » 20/03/07, 18:28

Voor meer informatie:

http://www.iprag.net

Je zult ontdekken wat er echt nodig is om de planeet en haar inwoners te redden.

Als je betere ideeën hebt, aarzel dan niet om ze te posten.

Het anti-liberale en anti-kapitalistische collectief van Noisy le Grand. (93)
Dernière édition par horizon2050 de 09 / 04 / 07, 01: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Re: ALERTS !!!! Het kapitalisme moet snel verdwijnen




par jean63 » 21/03/07, 00:27

horizon2050 schreef:Voor meer informatie:

www.iprag.net

Je zult ontdekken wat er echt nodig is om de planeet en haar inwoners te redden.

Als je betere ideeën hebt, aarzel dan niet om ze te posten.

Het anti-liberale en anti-kapitalistische collectief van Noisy le Grand. (93)


SUPER, bedankt voor al deze info ... zorgenwekkend voor Kreta :onheil: Maar hey, misschien moeten we wakker worden.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
piraat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 09/03/07, 23:38




par piraat » 28/03/07, 21:23

0 x
Een volk dat zijn vrijheid opgeofferd voor de veiligheid verdient noch het een noch het ander!
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 29/03/07, 01:07

piraat schreef:http://www.youtube.com/watch?v=r2D8jOzG7NM 8) 8)


... en als het WAAR was. :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 10/04/07, 00:38

In theorie is het goed, maar 'zonder kernenergie' wordt het heel moeilijk als je het thuis een beetje helder wilt zien, om je pc aan het werk te hebben, je elektrische boiler voor je douche en je keuken, je koelkast, je oven , je elektrische kookplaten, je afzuigkap, je föhn ... enz., en als je een klusjesman bent: boormachine, schuurmachine, decoupeerzaag, ... enz ... hier is hij dan ... we moeten een korte samenvatting maken van onze objecten die dagelijks op elektriciteit werken om verrast te worden door de AFHANKELIJKHEID van de moderne HOMO DEBILIS van de fee ELEKTRICITEIT (het is erger dan een medicijn).

Natuurlijk kan een verlaging van dit verbruik het probleem een ​​beetje verminderen, maar steeds meer met meer en meer apparaten, Ik denk dat het is verpest zo niet om de INVERSE van de consumptiemaatschappij op te leggen waar we elke dag mee te maken krijgen "VERBRUIK ALTIJD MEER EN MEER VAAK NIEUWE PRODUCTEN EN VERVANG UW OUDE MODELLEN MET NIEUWS DIE MINDER MAAR MEER LANGER VERBRUIKEN...waar remanufacturing en energie besteed aan vernietiging en remanufacture".

We lopen op ons hoofd, en hoe sterker het is dat we daar komen, maar hoe moeilijker de VAL zal zijn.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
piraat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 09/03/07, 23:38




par piraat » 13/04/07, 21:47

De vogel zingt, zelfs als de tak waarop het neergestreken is kraakt, omdat het weet dat het vleugels heeft ...
en de man omdat hij ... ijverig is!
8)
0 x
Een volk dat zijn vrijheid opgeofferd voor de veiligheid verdient noch het een noch het ander!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/04/07, 01:16

Dag
Een volk dat zijn vrijheid opgeofferd voor de veiligheid verdient noch het een noch het ander!


Ik hou van deze zin, het is een goede illustratie van Quebecers
die liever afhankelijk is van anderen dan soeverein te zijn ...
51% kozen we in het referendum voor hun (veiligheid) dat het niet verdient ... het blijft alleen om hen te assimileren, de tijd doet de rest ...
Hij was bang om de Rockies te verliezen, de meeste zullen er nooit in hun leven kunnen komen!

Andre
0 x
Gebe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 361
Inschrijving: 08/08/09, 20:02
x 65




par Gebe » 27/11/10, 12:30

Van de kant van de leider van een land waarvan de belangrijkste inkomsten en het politieke gewicht uit de "PENSIOEN" Ik vind het behoorlijk gezwollen : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 27/11/10, 14:41

De echte pogingen buiten het kapitalisme hebben catastrofale gevolgen gehad vanwege de realiteit van menselijk gedrag:
voorbeelden Noord-Korea en Cambodja gaan eeuwen terug !!
We moeten dus rekening houden met de realiteit van onze instincten en niet alles breken, maar werken aan bewustwording, progressief onderwijs en goed doordachte hervormingen.

Kernenergie is de oudste fossiele energie op aarde (5 miljard jaar en de minste hernieuwbare van allemaal) en er is niet genoeg over in vergelijking met de zonne-energie die elke seconde op aarde wordt ontvangen, bruikbaar in veelvouden manieren, zonder vervuiling, als afval en toekomstige Tsjernobyl die de planeet millennia vervuilt, overtollige kanker, verboden gebieden, enz. ... totaal vroeg of laat, want mannen zijn niet onfeilbaar in de eeuwigheid !!
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten